Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Złupienie Minas Tirith (cz.2) | Kampania sił zła poradnik Władca Pierścieni: Podbój

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadanie 3: Dostarcz koronę Nazgulowi

Sugerowana klasa postaci: mag lub zwiadowca

Z koroną musisz dotrzeć do Nazgula, a jedyna ścieżka zlokalizowana jest na północny-wschód od tego miejsca (7 na mapie). W przypadku zabawy magiem musisz sukcesywnie eliminować pojawiających się na schodach wrogów, a następnie wraz z resztą oddziałów przesuwać się do przodu. Zwiadowca będzie miał natomiast bardzo ułatwioną przeprawę [#93], albowiem w okolicy nie powinieneś wpaść na żadnych łuczników, tak więc istnieje duża szansa pozostania w ukryciu. Udaj się do Nazgula (8 na mapie), a po zbliżeniu się do niego automatycznie otrzymasz dalsze wytyczne.

[#93] - Misja 3 - Złupienie Minas Tirith (cz.2) - Kampania sił zła - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#93]

Zadanie 4: Idź na schody

Sugerowana klasa postaci: mag

Ponownie radzę przejąć kontrolę nad postacią maga. Wejdź do budynku, kierując się tym samym na południe (8 na mapie). Napotykanych tu rycerzy możesz likwidować [#94], bądź też jak najszybciej się od nich oddalić. Istnieje też szansa, że w większym stopniu będą oni zainteresowani pokonaniem Nazgula, któremu dostarczyłeś koronę, a nie sterowanej przez Ciebie postaci. Po drodze natrafisz na nowy punkt kontrolny (2 na mapie), z którego nie musisz jednak korzystać. Kieruj się natomiast do widocznego w oddali tarana, a po drodze otrzymasz bardziej szczegółowe wytyczne.

[#94] - Misja 3 - Złupienie Minas Tirith (cz.2) - Kampania sił zła - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#94]

Zadanie 5: Oczyść drogę dla tarana

Sugerowana klasa postaci: mag lub łucznik

Zadanie to jest bardzo zbliżone pod względem struktury do końcówki poprzedniego etapu. Musisz mianowicie przyczynić się do zniszczenia kilku palisad (9 na mapie), dzięki czemu taran będzie mógł być podprowadzony w okolice głównej bramy (10 na mapie). Musisz jednak uwzględnić to, że po drodze spotkasz wielu mocnych przeciwników, których unieszkodliwienie powinno być równie istotne, co niszczenie palisad. Wyjątku dokonaj jedynie w samej końcówce, w pierwszej kolejności niszcząc palisadę przy bramie [#95]. Przemawia za tym to, że z widocznego obok korytarza nieustannie będą wybiegali nowi przeciwnicy. Zaczekaj aż taran znajdzie się przy bramie, a zostanie ona wyważona.

[#95] - Misja 3 - Złupienie Minas Tirith (cz.2) - Kampania sił zła - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#95]

Zadanie 6: Spal Białe Drzewo

Sugerowana klasa postaci: Saruman lub łucznik

KONIECZNIE potwierdź chęć grania Sarumanem. Jeśli zdarzy się tak, że w wyniku przedziwnego zbiegu okoliczności postać ta polegnie na polu bitwy, wybierz łucznika, a to dlatego, że w okolicy będzie obecnych wielu innych magów, którzy z przyjemnością wyleczą Twoje rany. Przejdź przez otwartą bramę i kieruj się w stronę drzewa (11 na mapie). Wykorzystuj teraz atak odpalany prawym przyciskiem myszy w celu podpalania celu misji [#96]. Równolegle odpędzaj się od atakujących Cię wrogów. W tym przypadku polecam atak Sarumana aktywowany środkowym przyciskiem myszy. Innych sojuszników obecnych na planszy nie musisz leczyć, choć w oczekiwaniu na naładowanie ataku ogniowego możesz im udzielać drobnego wsparcia.

[#96] - Misja 3 - Złupienie Minas Tirith (cz.2) - Kampania sił zła - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#96]

Zadanie 7: Zajmij salę tronową

Sugerowana klasa postaci: Saruman lub mag

Wejście do sali tronowej znajduje się na zachód od spalonego drzewa (12 na mapie). Wyjątkowo w roli ewentualnego zastępcy Sarumana powinien wystąpić mag, a to dlatego, że niewiele tych postaci przedostanie się do wnętrza sali tronowej (13 na mapie). Zakładam oczywiście, że to ostateczność, bo czarnoksiężnik bez większych kłopotów powinien przeżyć poprzednią bitwę. W środku musisz rozprawić się z kilkoma kapitanami [#97], po czym ustawić w oznaczonym okręgu. Na szczęście już po kilkudziesięciu sekundach walk sala znajdzie się pod całkowitą kontrolą orków, a na miejsce nowych wrogów nie pojawią się kolejni. Przejęcie tej strefy będzie równoznaczne z zaliczeniem całej misji.

[#97] - Misja 3 - Złupienie Minas Tirith (cz.2) - Kampania sił zła - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#97]