Misja 7 - Zniszczenie Minas Morgul (cz.1) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 7 - Zniszczenie Minas Morgul
MAPA OKOLICY:
Legenda: 1 - miejsce startu oraz punkt kontrolny; 2 - strefa wymagająca przejęcia (brzeg); 3 - most; 4 - brama główna; 5 - strefa wymagająca przejęcia (dziedziniec); 6 - dźwignia otwierająca bramę więzienną; 7 - brama więzienna; 8 - cele, w których przetrzymywani są więźniowie; 9 - przejście prowadzące do głównej komnaty; 10 - źródła mocy
Wstępne informacje: Poziom rozgrywany w Minas Morgul nie powinien Cię jakoś szczególnie rozzłościć w kategorii ogólnego poziomu trudności. Mimo to musisz się przez cały pilnować, bo po raz kolejny będziesz musiał radzić sobie z przeważającymi siłami wroga. W końcówce ważne jest ponadto unikanie ataków upiorów.
Zadanie 1: Zajmij brzeg
Sugerowana klasa postaci: łucznik
Zgodnie z sugestią gry zmagania na tej planszy powinieneś rozpocząć w ciele łucznika, a to dlatego, że ważną rolę odegra nieustanne atakowanie przeciwników z możliwie jak największej odległości. Zmagania rozpoczynasz przy zachodniej krawędzi planszy (1 na mapie), a musisz udać się w stronę punktu kontrolnego zlokalizowanego na północny-wschód od tego miejsca (2 na mapie). Jak już powiedziałem, wszystkie orki atakuj z dużej odległości, wykorzystując na przemian trzy dostępne ataki specjalne. W szczególności uważaj na kapitanów orków [#58], eliminując te bestie w pierwszej kolejności.
[#58]
Zwróć uwagę na pchanego przez sojuszników tarana, którego nie musisz jednak w żaden sposób ochraniać. Jeżeli zostaniesz dopadnięty przez jakieś stwory, wycofuj się szybko do magów w celu otrzymania darmowego leczenia. Nie polecam tracić w bezsensowny sposób kolejnych "żyć" ponieważ będą Ci one później bardzo potrzebne. Po dotarciu do punktu kontrolnego przystąp do eliminacji orków, które będą nadbiegały od strony mostu [#59]. Po przejęciu kontroli nad tym pierwszym punktem kontrolnym w dalszym ciągu proponuję pozostać w ciele łucznika. Nie zapomnij natomiast ponownie wyleczyć się, zanim przystąpisz do wykonywania kolejnego zadania.
[#59]
Zadanie 2: Oczyść most
Sugerowana klasa postaci: łucznik
Tym razem jeszcze ważniejsze jest to żeby wybrać łucznika, a to dlatego, że oprócz przeciwników znajdujących się na moście (3 na mapie) będziesz także musiał unikać niewidocznych wrogów, zlokalizowanych na murach twierdzy. W rezultacie na znaczeniu przybiera fakt zachowywania dużej odległości od sił wroga. Stopniowo przesuwaj się do przodu, likwidując orki i niszcząc palisady [#60]. W tym drugim przypadku proponuję używać strzał ogniowych, dzięki czemu drewniane obiekty szybko strawione zostaną przez płomienie. Musisz pozbyć się wszystkich wrogów pilnujących dostępu do głównej bramy (4 na mapie). Następnie zaczekaj aż przetransportowany zostanie w to miejsce taran, po czym wyważona zostanie brama.
[#60]