Misja 7 - Zniszczenie Minas Morgul (cz.2) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadanie 3: Zajmij dziedziniec
Sugerowana klasa postaci: Aragorn lub wojownik
Warto naturalnie potwierdzić chęć przejęcia kontroli nad postacią Aragorna. Gdyby się natomiast zdarzyło tak, że postać ta zginie, wybieraj standardowych wojowników. Mimo wszystko radzę utrzymywać bohatera przy życiu, zbliżając się do magów za każdym razem gdy heros odniesie poważniejsze obrażenia. W pierwszej kolejności musisz zająć się wyeliminowaniem trolla, który pojawi się w pobliżu zniszczonej głównej bramy [#61]. Bestię warto oczywiście zaatakować od tyłu, choć w przypadku zwykłego wojownika może to być utrudnione. W takiej sytuacji możesz rozważyć przełączenie się na chwilę na zwiadowca.
[#61]
Punkt kontrolny na dziedzińcu znajduje się na północny-wschód od wyważonej bramy (5 na mapie), ale w pierwszej kolejności warto oczyścić dolny dziedziniec. Atakuj przede wszystkim magów i łuczników, odpalając najpotężniejsze ataki Aragorna. Zauważ, że niektórych przeciwników możesz zrzucać w przepaść. Jeśli chcesz, możesz także korzystać z rozlokowanych na dziedzińcu balist, ułatwiając sobie tym samym eliminowanie większych grup potworów. Dopiero po wstępnym zabezpieczeniu terenu przystąp do przejmowania strefy kontrolnej [#62]. Pozostawaj w ciągłym ruchu, tym bardziej, że po okolicy krążą ukryci zwiadowcy orków.
[#62]
Zadanie 4: Otwórz bramę więzienną
Sugerowana klasa postaci: Aragorn lub wojownik
Zadanie to jest stosunkowo proste, nawet w ciele zwykłego wojownika. Zlokalizuj pokazane na screenie [#63] schody, prowadzące na balkonik usytuowany bezpośrednio nad bramą więzienną. Po drodze wpadniesz na kilka słabych orków, choć samej dźwigni (6 na mapie) będzie już bronił kapitan orków. W tym przypadku warto już odpalać najmocniejsze ataki specjalne, uciekając na dół w sytuacji odniesienia poważniejszych obrażeń. Zbliż się do dźwigni i otwórz sobie bramę (7 na mapie). Możesz już wracać na dół.
[#63]
Zadanie 5: Uwolnij Gondorczyków
Sugerowana klasa postaci: Aragorn lub wojownik
Musisz tu zachować szczególną ostrożność ponieważ komnata z więzionymi wojownikami okupowana jest przez liczne oddziały wroga. Nie śpiesz się z dotarciem do stref docelowych (8 na mapie), pozwalając swym sojusznikom wbiec do środka i narobić trochę zamieszania. Za każdym razem eliminuj wszystkich potężniejszych wrogów zlokalizowanych wokół upatrzonej przez siebie celi, a dopiero wtedy przystępuj do niszczenia krat [#64]. W tym ostatnim przypadku polecam najpotężniejsze ataki Aragorna i wojownika, odpalane prawym przyciskiem myszy. Nie zapominaj wycofywać się do magów za każdym razem gdy Twoja postać straci dużo punktów zdrowia. Musisz zniszczyć trzy kraty, uwalniając tym samym wszystkich Gondorczyków.
[#64]
Zadanie 6: Zniszcz 3 źródła mocy
Sugerowana klasa postaci: Aragorn lub łucznik
Wycofaj się na dziedziniec i wybierz południowe przejście (9 na mapie) do głównej komnaty. Rozpraw się tu z nowymi trollami, atakując je od tyłu lub używając balist znajdujących się w zabezpieczonej już wcześniej sekcji twierdzy [#65]. Jeśli zaś chodzi o główne zadanie, można je rozwiązać na co najmniej dwa różne sposoby. Jeśli w dalszym ciągu utrzymujesz przy życiu Aragorna, zdecyduj się na odważniejsze rozwiązanie. Musisz mianowicie podbiegać do każdego źródła mocy (10 na mapie) i odpalać najmocniejsze ataki. Niestety w tym samym czasie należy unikać ataków przeciwników. W szczególności mam tu na myśli Nazgule, które będą dość regularnie pojawiały się w komnacie. Najlepiej więc znaleźć kompromis i połowę czasu spędzonego na balkonikach poświęcać na eliminację wrogów, a w wolnych chwilach zajmować się niszczeniem źródeł mocy.
[#65]
Jeżeli Aragorn zginął, nie polecam zastępować go zwykłym wojownikiem ponieważ postać ta zginęłaby zapewne jeszcze po drodze do upatrzonego źródła, nie wspominając nawet o dokonaniu jakichś zniszczeń. W takiej sytuacji wybierz łucznika lub maga. W miarę możliwości pozostawaj w otoczeniu sojuszniczych oddziałów i sukcesywnie niszcz kolejne źródła z dużej odległości [#66]. Warto tu naturalnie pomagać sobie strzałami ogniowymi. Wycofuj się za każdym razem gdy pasek zdrowia spadnie o 50% lub gdy zobaczysz biegnącego w Twoją stronę Nazgula. Zniszczenie wszystkich trzech źródeł zajmie Ci zapewne kilka minut, ale za to nie stracisz wielu "żyć", co byłoby właściwie przesądzone w przypadku zabawy wojownikiem czy zwiadowcą. Misja zostanie zakończona w momencie zniszczenia ostatniego trzeciego źródła.
[#66]