Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Podejrzany alchemik

Więzień w szpitalu (M8.30 ), z którym rozmawiasz w Fazie 5 questu Q2.28. Świadek rzuca podejrzenie na Kalksteina .

Faza 2. Brak dowodów

Jeśli udasz się do Kalksteina (M8.9 ) i oskarżysz go o współpracę z Salamandrą i tak wiele nie wskórasz, póki nie przedstawisz mu jakichkolwiek dowodów.

Faza 3. Niewinny

Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok nie obciążysz Kalksteina , uniewinnisz go.

Faza 4. Niewinny

Idź do jego domu (M8.9 ) i powiedz mu, że uważasz go za niewinnego.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Tropy

Ten quest rozpocznie się, gdy zakończysz quest z serii "Podejrzany", a uniewinniony przez ciebie człowiek uzupełni Twoją wiedzę o Azarze Javedzie .

Faza 2. Detektyw-Azar

Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok wybierzesz ścieżkę obciążającą Azara , sprawy się skomplikują, ale quest posunie się naprzód. Inną metodą aktywowania tej fazy jest znalezienie w krypcie na cmentarzu ciała Raymonda (M13.7 ).

Faza 3. Sojusznik: Kalkstein

Powiedz Kalksteinowi (M8.9 ), że wiesz, iż Azar podszywa się pod Raymonda . Kalkstein wpadnie na pomysł, jak wciągnąć Azara w pułapkę.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Kupiec

Ten quest rozpoczniemy rozmową z Raymondem w Fazie 10 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy , w momencie zdobycia zakrwawionego listu z wyspy wywern na bagnach, bądź też od najemników stacjonujących na bagnach (trzeba przepytać ich kilkakrotnie).

Faza 2. Brak dowodów

Idź na Groblę (M8.4 ) do Leuvaardena (M9.10 ) i oskarż go o kontakty z Salamandrą. Bez dowodów oczywiście nic dalej nie wskórasz.

Faza 3. Niewinny

Dotarcie do Fazy 6 questu Q1.7. Poszukiwany dostarczy dowodów niewinności Leuvaardena .

Faza 4. Niewinny

Powiedz Leuvaardenowi (M9.10 ), że uważasz go za niewinnego, a zakończysz ten quest, dostaniesz 500 orenów i jeszcze otrzymasz interesującą informację o Javedzie .

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Wilcze skóry

Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ).

Faza 2. Zdobycz

Wilki znajdziesz w Jaskini na bagnach (M10.20 ), a o samych Wilkach dowiesz się z Księgi zwierząt , choć nie wydaje się to konieczne.

Faza 3. Zapłata

Zdobyte 10 skór zanieś Jean Pierre'owi na przystań (M10.2 ) - dostaniesz 150 orenów za fatygę.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Kłącza echinopsów

Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ). Wpis do Bestiariusza doda Ci lektura książki O przekleństwach i przeklętych .

Faza 2. Zdobycz

Echinopsy rosną na bagnach. Szczególnie na południu znajdziesz ich sporo. Jeśli zdecydujesz się zabić Dziadka w queście Q2.53. Kanibal , zabijesz ich wystarczającą liczbę. Potrzebujesz 3 kłącza.

Faza 3. Zapłata

3 Kłącza Echinopsa zanieś Ogrodnikowi (M8.29 ) do Wyzimy Klasztornej. Odkupi je za 100 orenów.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Szpik alghuli

Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ). Wpis do Bestiariusza doda Ci lektura Księgi Trwogi i obrzydzenia, tomu II .

Faza 2. Zdobycz

Alghule znajdziesz wieczorem w pobliżu ludzkich zwłok. Na bagnach znajdziesz kilka ciał, ale szczególnie dobrym miejscem na spotkanie dużej liczby Alghuli są zwłoki pary ludzi przy ognisku (M10.28 ).

Faza 3. Zapłata

Za przyniesienie Kalksteinowi (M8.9 ) 3 porcji Szpiku Alghula dostaniesz 150 orenów.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Psie sadło

Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ).

Faza 2. Zdobycz

Psów w Wyzimie wielu nie ma, jednak wykazując trochę cierpliwości i polując nocami (wówczas możesz dobyć na nie miecza), zbierzesz sadło dla Grabarza .

Faza 3. Zapłata

Zanieś Grabarzowi (M8.36 ) 6 garnczków Psiego Sadła , a dostaniesz 100 orenów za fatygę.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Języki topielców

Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ).

Faza 2. Zdobycz

Topielców znajdziesz bądź ile w Lesie na bagnach. Aby zabrać im języki, musisz mieć wpis o nich w Bestiariuszu - wiedzę tę poznasz z książki Potwory bagienne .

Faza 3. Nagroda

Zebrane języki zanieś Zygfrydowi (M8.34 ), a dostaniesz 150 orenów.