Zadania poboczne (cz.5) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 1. Podejrzany alchemik
Więzień w szpitalu (M8.30 ), z którym rozmawiasz w Fazie 5 questu Q2.28. Świadek rzuca podejrzenie na Kalksteina .
Faza 2. Brak dowodów
Jeśli udasz się do Kalksteina (M8.9 ) i oskarżysz go o współpracę z Salamandrą i tak wiele nie wskórasz, póki nie przedstawisz mu jakichkolwiek dowodów.
Faza 3. Niewinny
Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok nie obciążysz Kalksteina , uniewinnisz go.
Faza 4. Niewinny
Idź do jego domu (M8.9 ) i powiedz mu, że uważasz go za niewinnego.
Faza 1. Tropy
Ten quest rozpocznie się, gdy zakończysz quest z serii "Podejrzany", a uniewinniony przez ciebie człowiek uzupełni Twoją wiedzę o Azarze Javedzie .
Faza 2. Detektyw-Azar
Jeśli w trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok wybierzesz ścieżkę obciążającą Azara , sprawy się skomplikują, ale quest posunie się naprzód. Inną metodą aktywowania tej fazy jest znalezienie w krypcie na cmentarzu ciała Raymonda (M13.7 ).
Faza 3. Sojusznik: Kalkstein
Powiedz Kalksteinowi (M8.9 ), że wiesz, iż Azar podszywa się pod Raymonda . Kalkstein wpadnie na pomysł, jak wciągnąć Azara w pułapkę.
Faza 1. Kupiec
Ten quest rozpoczniemy rozmową z Raymondem w Fazie 10 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy , w momencie zdobycia zakrwawionego listu z wyspy wywern na bagnach, bądź też od najemników stacjonujących na bagnach (trzeba przepytać ich kilkakrotnie).
Faza 2. Brak dowodów
Idź na Groblę (M8.4 ) do Leuvaardena (M9.10 ) i oskarż go o kontakty z Salamandrą. Bez dowodów oczywiście nic dalej nie wskórasz.
Faza 3. Niewinny
Dotarcie do Fazy 6 questu Q1.7. Poszukiwany dostarczy dowodów niewinności Leuvaardena .
Faza 4. Niewinny
Powiedz Leuvaardenowi (M9.10 ), że uważasz go za niewinnego, a zakończysz ten quest, dostaniesz 500 orenów i jeszcze otrzymasz interesującą informację o Javedzie .
Faza 1. Wilcze skóry
Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ).
Faza 2. Zdobycz
Wilki znajdziesz w Jaskini na bagnach (M10.20 ), a o samych Wilkach dowiesz się z Księgi zwierząt , choć nie wydaje się to konieczne.
Faza 3. Zapłata
Zdobyte 10 skór zanieś Jean Pierre'owi na przystań (M10.2 ) - dostaniesz 150 orenów za fatygę.
Faza 1. Kłącza echinopsów
Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ). Wpis do Bestiariusza doda Ci lektura książki O przekleństwach i przeklętych .
Faza 2. Zdobycz
Echinopsy rosną na bagnach. Szczególnie na południu znajdziesz ich sporo. Jeśli zdecydujesz się zabić Dziadka w queście Q2.53. Kanibal , zabijesz ich wystarczającą liczbę. Potrzebujesz 3 kłącza.
Faza 3. Zapłata
3 Kłącza Echinopsa zanieś Ogrodnikowi (M8.29 ) do Wyzimy Klasztornej. Odkupi je za 100 orenów.
Faza 1. Szpik alghuli
Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ). Wpis do Bestiariusza doda Ci lektura Księgi Trwogi i obrzydzenia, tomu II .
Faza 2. Zdobycz
Alghule znajdziesz wieczorem w pobliżu ludzkich zwłok. Na bagnach znajdziesz kilka ciał, ale szczególnie dobrym miejscem na spotkanie dużej liczby Alghuli są zwłoki pary ludzi przy ognisku (M10.28 ).
Faza 3. Zapłata
Za przyniesienie Kalksteinowi (M8.9 ) 3 porcji Szpiku Alghula dostaniesz 150 orenów.
Faza 1. Psie sadło
Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ).
Faza 2. Zdobycz
Psów w Wyzimie wielu nie ma, jednak wykazując trochę cierpliwości i polując nocami (wówczas możesz dobyć na nie miecza), zbierzesz sadło dla Grabarza .
Faza 3. Zapłata
Zanieś Grabarzowi (M8.36 ) 6 garnczków Psiego Sadła , a dostaniesz 100 orenów za fatygę.
Faza 1. Języki topielców
Zlecenie znajdziesz na którejkolwiek z tablic ogłoszeń (M8.24 , M8.23 ).
Faza 2. Zdobycz
Topielców znajdziesz bądź ile w Lesie na bagnach. Aby zabrać im języki, musisz mieć wpis o nich w Bestiariuszu - wiedzę tę poznasz z książki Potwory bagienne .
Faza 3. Nagroda
Zebrane języki zanieś Zygfrydowi (M8.34 ), a dostaniesz 150 orenów.