Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 13. Spotkanie
Berengara spotkasz wreszcie w krypcie (M26.17 ) na Brzegu, co odpali quest Q4.94. Ścieżki przeznaczenia .
Faza 14. Współpraca z Salamandrą
Gdy będziesz mieć za sobą rozmowę z Panią Jeziora (M31.2 ) w Fazie 8 questu Q4.94. Ścieżki przeznaczenia , wróć do Berengara (M26.19 ) i powiedz mu o rozmowie. Dowiesz się, że Berengar współpracował z Salamandrą dobrowolnie.
Faza 15. Rozstanie
Niniejsza faza aktywuje się, jeśli w wyniku questu Q4.94. Ścieżki przeznaczenia oszczędzisz Berengara .
Faza 16. Druga śmierć Berengara
Niniejsza faza aktywuje się, jeśli w wyniku questu Q4.94. Ścieżki przeznaczenia zabijesz Berengara .
Zakończenie questu będzie miało miejsce w piątym rozdziale.
Faza 6. Szuler
Ta Faza aktywuje się po zakończeniu questu Q3.66. Kościany poker: szuler .
Ciąg dalszy w piątym rozdziale.
Faza 8. Walka z Zelestem Mechtem
W wiejskiej karczmie (M30.6 ) będziesz mógł wyzwać na pojedynek Zelesta . Wejściowe wynosi 500 orenów.
Faza 9. Wygrana z Zelestem Mechtem
Gdy pokonasz Zelesta , odbierzesz swoje 500 orenów, a dodatkowo bedziesz mógł wybrać nagrodę: Żółty meteoryt , Runę księżyca lub drugie 500 orenów.
Ostatniego przeciwnika spotkasz w piątym rozdziale.
Faza 5. Tożsamość
W karczmie (M30.6 ) będziesz mieć okazję porozmawiać z Jaskrem o zabijaniu ludzi. To, jakiej udzielisz odpowiedzi na pytanie, czy lubisz zabijać, dopisze się do Twojego wizerunku.
Faza 6. Przeznaczenie
Zapytaj Pani Jeziora (M31.2 ), czy potrafi Ci pomóc w kwestii utraconej pamięci. Ona zapyta Cię, czy wierzysz w Przeznaczenie. Twoja odpowiedź odsłoni kolejny kawałek Twojego ja.
Quest będzie mieć ciąg dalszy w piątym rozdziale.
Faza 4. Elfi szuler
Chireadana (M26.12 ) spotkasz w okolicach jaskini na Brzegu. Zapytaj, czy nie możesz mu jakoś pomóc, to powie, że nie chce jałmużny, ale możecie zagrać.
Faza 5. Chreadan
Pokonaj go w grze.
Faza 6. Jaskier
W wiejskiej karczmie (M30.6 ) zapytaj Jaskra , jak mu się podoba życie na wsi, a okaże się, że grywa w pokera.
Faza 7. Jaskier
Pokonaj Jaskra .
Faza 8. Szuler
Gdy pokonasz trzech legendarnych szulerów, sam zdobędziesz tytuł szulera. Możesz w tym rozdziale spotkać jeszcze jednego szulera - Ducha Kolekcjonera Kości (M30.8 ).
Faza 1. Najada
Najada , którą znajdziesz na kamiennej grobli (M26.3 ), poprosi Cię o odebranie jej naszyjnika topielcowi Zefirowi . A przy okazji o pokonanie trzech grup Utopców .
Faza 2. Brzeg jeziora
Pamiętaj, że Utopce wychodzą z wody tylko w nocy. Pierwszą grupę znajdziesz na brzegu jeziora (M26.10 ).
Faza 3. Brzeg i wyspa
Również nocą znajdziesz na Wyspie Rybitw (M31.9 ) kolejną grupę Utopców do pociachania.
Faza 4. Utopce
Przy rzece (M30.22 ) znajdziesz ostatnią grupę Utopców . Gdy zabijesz Utopce , z wody wyjdzie topielec Zefir .
Faza 5. Naszyjnik
Zabij również Zefira .
Faza 6. Zguba
Przy ciele Zefira znajdziesz Naszyjnik z turkusem należący do Najady .
Faza 7. Nagroda
Wróć do Najady (M26.4 ) i powiedz jej, że odzyskałeś naszyjnik. Jako nagrodę będziesz mógł wybrać Runę Ziemi , książkę Vodyanoi albo ryboludzi opisanie lub obietnicę, że za każdym razem, gdy przyjdziesz do Najady , ta Cię uleczy. Dodatkowo dostaniesz jeszcze amulet - Czerwoną wstążkę .