Zadania poboczne (cz.3) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 1. Kły alpów
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą. Wiedzę o Alpach posiądziesz z książki Wampiry: fakty i mity .
Faza 2. Zdobycz
Alpy znajdziesz w wystarczającej liczbie w Krypcie na Brzegu (M26.17 ) i w Krypcie na Polach (M28.3 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś pięć kłów sołtysowi (M30.3 , M30.16 ), a otrzymasz za nie 250 orenów.
Faza 1. Skóry bazyliszków
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Bazyliszki znajdziesz na Wyspie Rybitw, przy Kręgu Ostatniej Kropli (M31.3 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś trzy skóry bazyliszków Julianowi (M30.6 ). Dostaniesz za nie 250 orenów.
Faza 1. Pancerze skolopendromorfów
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Skolopendromorfów znajdzesz kilka w okolicach ruin (M30.8 ).
Faza 3. Zapłata
Trzy zdobyte pancerze zanieś Elfiemu rzemieślnikowi (M26.12 ). Zapłaci Ci za nie 250 orenów.
Faza 1. Jaja wywern królewskich
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Wywerny królewskie są dość rzadkie. Jedną spotkasz na Brzegu (M26.20 ), drugą na Polach (M28.16 ), a trzy na Wyspie Rybitw (M31.6 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś Karczmarzowi (M30.6 ) trzy jaja wywern, a dostaniesz 250 orenów.
Faza 1. Zęby zjadarki
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą. Wiedzę o Zjadarkach posiądziesz z książki Księga Trwogi i obrzydzenia, tom II .
Faza 2. Zdobycz
Zjadarki znajdziesz na Polach nocą.
Faza 3. Zapłata
10 zębów Zjadarki zanieś Guślarce (M30.4 ). Otrzymasz 300 orenów zapłaty.
Faza 1. Most
Murarz Harn (M30.10 ) poprosi Cię o pomoc w kwestii skrzatów, które sabotują jego pracę.
Faza 2. Uprząż
Udaj się po radę do Guślarki (M30.4 ), a ona poleci zdobyć Ci udać się do Krypty na polach (M28.3 ) i przynieść z kapliczki skrzatów (M29.4 ) Uprząż na kota .
Faza 3. Ofiara
Gdy wrócisz z uprzężą do Guślarki , poleci Ci ją zanieść do kapliczki przy moście (M30.11 ).
Faza 4. Czterolistna koniczynka
Gdy złożysz uprząż w kapliczce, otrzymasz w zamian Czterolistną koniczynkę .
Faza 5. Nagroda
Zanieś koniczynkę murarzowi (M30.10 ). Jako nagrodę możesz wybrać 400 orenów księgę Upiory, potępieńcy i widma albo pomoc łucznika Pat w wyprawach po polach (żadna z niego pomoc, tak naprawdę).
Faza 1. Sukkub
Żona kowala (M30.21 ) ma zlecenie - potrzebuje 9 garści Świetlistego pyłu z Południc . Południce znajdziesz na Polach tylko w dzień.
Faza 2. Kowal
Gdy wyjdziesz z chaty, drogę zajdzie Ci Kowal i zaproponuje nieco inne zlecenie: zdobądź dla niego 9 garści Cienistego pyłu od Zjadarek . Zjadarki znajdziesz nocą na Polach.
Faza 3. Świetlisty pył
Zdobądź Świetlisty pył z 9 Południc .
Faza 4. Cienisty pył
Zdobądź Cienisty pył z 9 Zjadarek .
Faza 5. Nagroda
Wróć do gospodarstwa Kowala (M30.21 ). Będziesz musiał podjąć decyzję, czy wręczyć Świetlisty pył Żonie kowala , czy Cienisty pył Kowalowi . Żona da Ci w nagrodę książkę O roślinach ziem jałowych , Kowal zaś zaoferuje do wyboru Czerwony meteoryt lub 500 orenów.