Zadania główne (cz.3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 1. Więzień
Quest rozpoczyna rozmowa z Raymondem (M8.2 ) w Fazie 3 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Kapitan
Jeśli zaczepisz Vincenta o więźnia, nic Ci nie powie.
Faza 3. Łapówka
Siemko (M8.23 ) może Ci udzielić informacji, ale musisz mu przynieść Fisstech . Z pewnością masz go już trochę znalezionego przy ciałach bandytów, których zabiłeś w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy . Możesz go również kupić u Colemana (M8.24 ), o ile w akcie pierwszym zabiliśmy elfy.
Faza 4. Nowe źródło
Jeśli Coleman nie żyje...
Faza 5. Salamandry
... w ostateczności możesz udać się nocą na polowanie na bandytów i zabójców po dzielnicy - oni będą mieli dość nakrotyku przy sobie. Znajdziesz ich przeważnie w dzielnicy nieludzi (M8.6 ).
Faza 6. Fisstech dla Siemki
Daj narkotyk Siemce . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).
Faza 7. Więzień w szpitalu
Dowiesz się od Siemki , że uwięziony członek Salamandry został przeniesiony do Szpitala.
Faza 8. Napad na szpital
Żeby wejść do szpitala (M8.30 ) musisz albo przekupić strażnika (50 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Udaj się tam nocą i przekup jednego ze strażników pilnujących Więźnia . Po tym jak Więzień wyszepcze imiona Kalksteina i Baraniny zaatakuje Was piątka bandytów. Zabij ich. Krótka rozmowa z Więźniem posunie ponadto do przodu quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy oraz rozpocznie questy Q2.38. Podejrzany: Baranina i Q2.39. Podejrzany: Kalkstein .
Faza 9. Przesłuchanie świadka
Rozmowa z Raymondem (M8.2 ) zaowocuje podsumowaniem dotychczasowego śledztwa - główne tropy prowadzą przez Kalksteina i Baraninę . Gdy po walce w szpitalu zagadniesz Shani , nie będzie zadowolona z Twoich zabaw, ale powie Ci, że więzień został przeniesiony w "bezpieczne miejsce".
Faza 1. Sekcja zwłok
Quest zostaje odpalony po wejściu do Fazy 16 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Shani
Jeśli powiesz o sekcji Shani w Szpitalu (M8.30 ), dowiesz się, że nie możecie o tym rozmawiać przy ludziach. Masz się spotkać z Shani w jej domu (M8.21 ) wieczorem.
Faza 3. Przygotowanie do sekcji
Porozmawiaj o sekcjach z Raymondem , z Vincentem i przede wszystkim z Grabarzem (M8.36 ). Nie zaszkodzi przeczytać Medycyny sądowej oraz książki Zerrikańskie owady i inne plugastwa - obie dostaniesz u Antykwariusza (M8.15 ).
Faza 4. Ciało
Zapytaj Grabarza o niedawno zmarłego więźnia.
Faza 5. Przekupstwo
Żeby Grabarz zechciał udostępnić Ci jakiekolwiek Ciało, musisz mu przynieść flaszkę mocnego alkoholu.
Faza 6. Autopsja
Ciało będzie w szpitalu (M8.30 ) wieczorem - udaj się tam o północy. Shani będzie czekać w sali przy posągu Melitele. Ciało też. Powiedz jej, że przystępujecie do sekcji, a potem z każdym razem, gdy podejdzie do ciała z innej strony, zacznij z nią rozmowę. To jak poprowadzisz rozmowę z Shani , ma kluczowe znaczenie dla wyników sekcji. Możesz uzyskać dowód winy Kalksteina albo Baraniny , albo... możesz skończyć sekcję wchodząc w posiadanie znacznie ciekawszych informacji.
Jeśli chcesz zwalić winę na Kalksteina , wybierz opcje:
- "Co o tym sądzisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Da się to jakoś potwierdzić?"
Jeśli chcesz wrobić Baraninę , wybierz opcje:
- "Co o tym myślisz?"
- "Sztylet skrytobójcy..."
- "Obejrzyjmy serce."
- "Wszystko wskazuje na ludzi Baraniny."
A jeśli chcesz się dowiedzieć prawdy...
- "Co o tym myślisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Coś tu nie gra..."
Ten quest rodzi sporo rozgałęzień, z których najistotniejsze jest to, czy dowiesz się, że za wszystkim stoi bezpośrednio Azar , czy nie. Polecam ostatni wybór.
Faza 7. Azar Javed
Jeśli zdecydowałeś się dowiedzieć prawdy o Azarze , czas to wykorzystać.