Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Berengar

Quest, który otrzymujesz w wyniku rozmowy z Vesemirem pod koniec Prologu.

Faza 2. Berengar opuścił podgrodzie

Dowiesz się o tym od Wielebnego (M5.22 , M5.25 ) podczas pierwszej rozmowy z nim.

Faza 3. Ścigany przez Salamandrę

Gdy wejdziesz do kryjówki Salamandry (M5.11 ) w Fazie 9 questu Q1.6. Ogon salamandry dowiesz się z rozmowy z jednym z pachołków Salamandry, że Berengar był przez nich przesłuchiwany, ale zdołał uciec do Wyzimy.

Do questu Qp.3. Tajemnica Berengara powrócisz w drugim rozdziale.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Magister

Na tablicy ogłoszeń (M5.3 ) znajdujesz list gończy. Gdy go przeczytasz, dowiesz się, że za Magistra żywego lub martwego otrzymasz od straży miejskiej 1000 orenów.

Do questu Q1.7. Poszukiwany powrócisz w drugim rozdziale.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Czaszki barghestów

Na tablicy ogłoszeń (M5.3 ) znajdujesz list gończy. Gdy go przeczytasz, dowiesz się, że Abigail (M5.33 ) zapłaci 100 orenów za 10 czaszek Barghestów .

Faza 2. Zdobycz

Ze skombinowaniem 10 czaszek nie będziesz mieć wielkich problemów - nocą w okolicy pełno jest tych demonicznych psów, szczególnie w okolicy kapliczek (M5.8 ). W zasadzie skompletujesz czaszki przy okazji wykonywania innych zadań. Zanieś je Abigail (M5.33 ).

Faza 3. Zapłata

Gdy zaniesiesz czaszki do Abigail , dostaniesz nie tylko obiecane 100 orenów, ale również 2 Korzenie mandragory .

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Mózgi utopców

Na tablicy ogłoszeń (M5.3 ) znajdujesz list gończy. Gdy go przeczytasz, dowiesz się, że Wielebny (M5.22 , M5.25 ) oferuje nagrodę za 3 mózgi Utopców , aby jednak mózg zabitej poczwarze zabrać, musisz mieć na jej temat niezbędną wiedzę (wpis w Bestiariuszu). Wymaganą książkę O potworach bagiennych znajdziesz na przykład w chacie nieopodal (M5.17 ) albo kupisz u Abigail (M5.33 ).

Faza 2. Zdobycz

Utopców spotkasz sporo nocą pomiędzy domem Harena (M5.49 ) a Bramą Kupiecką Wyzimy (M5.42 ). Gdy zbierzesz 3 mózgi, możesz się udać do Wielebnego .

Faza 3. Zapłata

Gdy zaniesiesz mózgi Wielebnemu , otrzymasz obiecane 100 orenów i błogosławieństwo Wiecznego Ognia (nie, nic ono nie daje).

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Krew ghuli

Na tablicy ogłoszeń (M5.3 ) znajdujesz list gończy. Gdy go przeczytasz, dowiesz się, że Kalkstein potrzebuje krwi z 3 Ghuli . Musisz w tym celu najpierw zdobyć wpis o Ghulach w Bestiariuszu. Możesz taki otrzymać od Staruszek (M5.16 , M5.18 , M5.20 ), gdy dasz im coś do jedzenia (np. Chleb ) i wyrazisz chęć wysłuchania ich opowieści.

Faza 2. Zdobycz

Ghule znajdziesz w największej liczbie w krypcie (M5.39 ), a żeby się do niej dostać przyjmij od Mikula (M5.42 ) quest Q1.16. Pogrzebane wspomnienia .

Faza 3. Zapłata

Powiedz Kalksteinowi , że masz dla niego krew Ghuli . Zapłaci Ci za nią 100 orenów, a dodatkowo otrzymasz od niego książkę Podstawy alchemii .

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Walka

Niedaleko południowej bramy Wyzimy spotkasz Zoltana i czwórkę rasistów, którzy chcą go zaatakować (M5.43 ). Jeśli w rozmowie z rasistami opowiesz się po stronie Zoltana , dostaniesz niniejszy quest.

Faza 2. Pomoc

Aby ten quest zakończyć, wystarczy, że pokonasz czwórkę przeciwników i porozmawiasz po fakcie z Zoltanem . Przy zabitych znajdziesz między innymi pudełka z Kośćmi do gry .

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Gra w kości

Gdy będziesz mieć już za sobą spotkanie Zoltana nad rzeką (M5.43 ), przy ciałach zabitych rasistów znajdziesz pudełka do gry w kości.

Faza 2. Zoltan

Jeśli odwiedzisz Zoltana w karczmie (M5.3 ) zaoferuje Ci naukę gry. (Możesz go zagadnąć o grę w kości, zanim dojdzie do karczmy po bijatyce w wiosce rybackiej).

Faza 3. Podstawy

Jeśli przysiądziesz z Zoltanem do gry, poznasz podstawy kościanego pokera.

Wrócisz do tego questu w rozdziale drugim.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.1) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Pierwsze kroki

Poznawszy zasady gry (patrz quest Q1.12 ), zapytaj Zoltana o innych graczy, a dowiesz się, że w okolicy znajdziesz jeszcze Odo (M5.35 ), Harena (M5.49 ) i Mikula (M5.42 ).

Faza 2. Zoltan

Pokonaj Zoltana w grze w kości.

Faza 3. Odo gra w kości

Jeśli pokażesz Odo Sygnet Wiecznego Ognia (Q1.6. Ogon salamandry , Żebraczka ), będzie już chciał z Tobą rozmawiać (możesz go również upić...), a gdy powiesz mu, że Zoltan Cię na niego napuścił, przyzna się, że gra w kości.

Faza 4. Odo

Pokonaj Odo w grze w kości.

Faza 5. Mikul gra w kości

Również Mikulowi musisz pokazać sygnet i również jemu powiedzieć, że Zoltan Cię przysłał.

Faza 6. Mikul

Pokonaj Mikula w grze w kości.

Faza 7. Dobra passa

Ta faza zostaje dodana, gdy pokonasz już trzech przeciwników. (Twoja kolejność może być inna, niż opisana w poradniku - możesz pokonać Harena ).

Niniejszy quest zostanie zakończony dopiero, gdy udasz się w drugim rozdziale do zawodowego pokerzysty, na przykład do Talara (M8.26 ) i wyzwiesz go na pojedynek.