Zadania główne (cz.2) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 1. Alvin
Gdy tylko pojawisz się w wiosce w czwartym rozdziale, spotkasz Jaskra i dowiesz się od niego paru rzeczy, między innymi tego, że Alvinem opiekuje się Alina .
Faza 2. Okolica
Alvina znajdziesz w chacie Aliny (M30.19 ). Porozmawiaj z nim.
Faza 3. Rodzina
Rozmowa z Aliną przekona Cię, że dziewczyna jest w porządku.
Faza 4. Amulet
Zajrzyj do karczmy (M30.6 ), a w drogę wejdzie Ci Jaskier i przekaże Amulet z dwimerytu dla Alvina od Triss .
Faza 5. Ruinki (albo Nad rzeką)
Gdy wrócisz do Aliny (M30.19 ), okaże się, że Alvina nie ma w domu.
Retrospekcja: Jeśli w rozdziale trzecim oddałeś dziecko pod opiekę Triss, znajdziesz go w ruinach (M30.8 ). Spotkasz tam Ducha Kolekcjonera Kości - będziesz mógł z nim walczyć lub zagrać z nim o Alvina w kości.
Jeśli Alvina oddałeś pod opiekę Shani , wówczas znajdziesz go nad rzeką (M30.22 ) i będziesz musiał go obronić przed Zjadarką .
Faza 6. Wieszczba
Daj Alvinowi Amulet z dwimerytu . Zanim chłopiec założy amulet od Triss , zacznie wieszczyć.
Faza 7. Nowe informacje
Aby dowiedzieć się, że Salamandra szuka Alvina , idź do Berengara (M26.19 ) i zauważ w rozmowie, że nie powiedział Ci jeszcze wszystkiego.
Faza 8. Wiedźmini
Gdy będziesz wracać z Wyspy Rybitw, spotkasz na Brzegu Alvina , który oświadczy, że chce zostać wiedźminem. Możesz mu odpowiedzieć na trzy sposoby:
- zostanie wiedźminem wiąże się z olbrzymim bólem;
- nikt już nie potrafi przeprowadzać mutacji;
- lepiej zostań rycerzem.
Faza 9. Przeznaczenie
Gdy zabijesz wszystkie Panny młode w Fazie 12 questu Q4.105. W pełnym słońcu , Alvin będzie chciał z Tobą porozmawiać o głosach, które słyszy. Możesz mu powiedzieć, że:
- sami jesteśmy kowalami swojego losu;
- jego zdolności są darem;
- przykro ci, ale życie odmieńca jest trudne.
Faza 10. Dar
Miecz Aerondight otrzymasz od Pani Jeziora na zakończenie questu Q4.90. Kręgi na wodzie .
Faza 11. Nieludzie
Kolejne trudne pytanie Alvin zada Ci, gdy wejdziesz do Wioski przed walką między Zakonem a Scoia'tael w Fazie 3 questu Q4.107. Wolne elfy : czemu elfy to robią. Bedziesz mieć trzy odpowiedzi:
- ludzie przyparli je do muru;
- smutna próba zatrzymania biegu historii;
- pełne piękna maski właśnie opadły.
Faza 12. Zniknięcie Alvina
Gdy dojdzie do walki, Alvin pod wpływem przerażenia teleportuje się niewiadomo dokąd.
Faza 13. Do Wyzimy
Z końcem rozdziału czwartego znajdziesz się na Brzegu. Idź w stronę łódki (M26.8 ) i powiedz Jaskrowi , że jest źle, bardzo źle. Popłyniecie z powrotem do Wyzimy. Będziesz mieć nadzieję, że Triss coś na zniknięcie Alvina poradzi.
Zadanie to rozpoczynamy w tym, lub V akcie. Fragmenty zbroi, które znajdujemy w trakcie pokonywania tego rozdziału, dostępne są również później, w dalszej części gry.
Faza 1. Zbroja Kruka
Zapytaj Berengara (M26.19 ) o legendarną zbroję - wcześniej musisz spotkać się z nim w krypcie (M26.17 ) - a skieruje Cię po dalsze informacje do miejscowego Kowala (M30.21 ) i Elfiego rzemieślnika (M26.12 ).
Faza 2. Zapiski elfiego pieśniarza
Elfi rzemieślnik poleci Ci znaleźć grobowiec elfiego mistrza pieśni.
Quest będziesz mógł zakończyć w piątym rozdziale.
Faza 3. Ród de Ruyter
Od Kowala (M30.21 ) dowiesz się, że powinieneś odnaleźć fragment zbroi w grobie jednego z grafów de Ruyter.
Faza 4. Fragment zbroi
Fragment taki znalazłeś zapewne już wcześniej w Krypcie na Brzegu (M26.17 ), w sarkofagu (M27.5 ). Jeśli nie, udaj się po niego.