Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Ten quest można równie dobrze zacząć od wizyty w domu Rozalindy Pankiery (M14 - Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Ten quest można równie dobrze zacząć od wizyty w domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ) i zabrania ze skrzyni na piętrze Lutni Jaskra . Jeśli jednak zależy Ci na bliższym poznaniu wdzięków Rozalindy , musisz quest zacząć od rozmowy z Jaskrem .

Faza 1. Lutnia

Udaj się do "Nowego Narakortu" (M14.13 ) i zapytaj Jaskra , co się stało z jego lutnią. Nie będzie Ci się chciał zwierzać na czczo - będziesz musiał z nim wypić 7 piw. Gdy już będzie pijany zapytaj: "Opowiesz mi o tej lutni?", potem: "Ale czemu bałeś się o tym mówić?" i na koniec oświadcz: "No, dobrze, przyniosę Ci tę lutnię".

Faza 2. Muza

Zanim udasz się po instrument, warto wytrzeźwieć - Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Zanim udasz się po instrument, warto wytrzeźwieć. Aby wejść do domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ), będziesz musiał pobić jej ojca na pięści lub zapłacić mu odszkodowanie za straty moralne (ponad 20 orenów) - nie ma to znaczenia, jak sobie z nim dasz radę. Potem idż na piętro i porozmawiaj z Rozalindą : "właśnie w tej sprawie przychodzę", "dogadaliśmy się", "jeśli oddasz lutnię, udowodznisz, że nic dla ciebie nie znaczy", "nie przesadzaj z tymi oświadczynami", aż dojdziesz do momentu, w którym będziesz mógł zapytać, czy możesz ją jakoś pocieszyć, a następnie zareklamuj wiedźmiński dotyk i powiedz: "pokażę ci".

Faza 3. Zdobyta lutnia

Następnie zajrzyj do kufra w rogu pokoju i zabierz zeń Lutnię Jaskra .

Faza 4. Koncert

Odnieś Jaskrowi lutnię do karczmy (M14.13 ) - a zaprosi Cię na koncert o ósmej wieczorem. (Gdy wejdziesz do "Nowego Narakortu" mniej więcej o tej porze, będziesz mógł krótki koncert wysłuchać).

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Za wysokie progi

Jeśli porozmawiasz z Kosterem w Szulerni (M14.25 ), dowiesz się, że musisz zyskać rangę zawodowca (zakończyć quest Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), zanim będziesz mieć dostęp do najlepszych graczy.

Faza 2. Wejście do szulerni

Gdy osiągniesz tytuł zawodowca (Faza 9 questu Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), będziesz mógł grać z Kosterem .

Faza 3. Szulernia

Pokonaj Kostera .

Kolejnych szulerów spotkasz w czwartym rozdziale.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Zęby bestii

Zahin Schmartz (M15.7 ) skupuje zęby potworów.

Faza 2. Zęby bestii

Jeśli przyniesiesz mu Kły bestii , zapłaci Ci za nie 50 orenów, ale czeka na coś ciekawszego...

Faza 3. Kły fledera

Za Kły fledera gotów jest już zapłacić 100 orenów.

Faza 4. Zęby barghestów

Możesz również Zahinowi spylić Czaszki barghestów - za 50 orenów.

Więcej zębów będziesz mógł mu sprzedać dopiero w piątym rozdziale, jeśli je będziesz sumiennie zbierał.

Podjęcie się tego zadania uniemożliwi ukończenie innego, Q3 - Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Podjęcie się tego zadania uniemożliwi ukończenie innego, Q3.73. Echa przeszłości .

Faza 1. Cmentarz

Od Zygfryda (M15.10 ) dowiesz się, że na cmentarzu dzieje się coś dziwnego. Pośrodku cmentarza (M22.1 ) znajdziesz gadającego ghula imieniem Vetala .

Faza 2. Gadający ghul

Jeśli zdecydujesz się go zabić...

Faza 3. Vetala zabity

... będziesz musiał stawić czoła jemu oraz dodatkowo jednemu Graveirowi i dwóm Ghulom .

Faza 4. Zadanie wykonane

Na koniec pozostanie wrócić Ci do Zygfryda (M15.10 ) po nagrodę - 200 orenów. (Koniec questu).

Faza 5. Komando

Jeśli jednak zdecydujesz się oszczędzić Vetalę , dowiesz się od niego, że po cmentarzu grasuje komando Scoia'tael, które zabija ludzi.

Faza 6. Wybór

Komando znajdziesz przy wejściu do krypty (M22.2 ) i znów będziesz mieć wybór... czy zgładzić komando, czy ratować uwięzionych w krypcie ludzi.

Faza 7. Walka z elfami

Jeśli zdecydujesz się zgładzić komando (pobiegnij za nimi i zaatakuj, kogo zdołasz)...

Faza 8. Niezadowolony Zygfryd

... Zygfryd (M15.10 ) wypłaci Ci za fatygę 100 orenów. (Koniec questu).

Faza 9. Na ratunek

A jeśli zechcesz pomóc uwięzionym w krypcie, znajdziesz ich w najdalszej sali (M23.2 ). Zabij oblegające ludzi Ghule ...

Faza 10. Zadowolony Zygfryd

... i zdaj raport z zajścia Zygfrydowi (M15.10 ). Dostaniesz zapłatę z nadwyżką - 400 orenów. To najbardziej rycerskie zakończenie niniejszego questu.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Pierścień

Zrozpaczony kupiec na Grobli (M19.1 ) poprosi Cię o odzyskanie pierścienia rodowego (spotkasz go tylko za dania).

Faza 2. Dodatkowe informacje

Gdy go zapytasz, gdzie go szukać, dowiesz się, że znajdziesz go przy ciele stryja w pobliżu kapliczki Melitele na Bagnach.

Faza 3. Zguba

Przy ciele stryja obok kapliczki na bagnach (M20.7 ) faktycznie znajdziesz upragniony pierścień.

Faza 4. Nagroda

Pierścień zanieś Zrozpaczonemu kupcowi (M19.1 ) na Groblę i oddaj mu go. Dostaniesz 100 orenów.