Laboratorium Wiedźminów | Prolog | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Schody (M3.1 ) prowadzące na górę zostały zasypane gruzem, a od wejścia do Laboratorium odgradza Cię magiczna zapora (M3.2 ). Jedyne, co możesz zrobić, to pobiec do Kręgu Szeptu Kamienia (M3.3 ). Gdy go dotkniesz, nauczysz się znaku Aard . Jeśli dotkniesz go drugi raz, aktywujesz efekt, który przez kilka godzin czasu gry będzie zwiększał siłę Aard o 50%.
Uwaga 16: Czas w grze płynie znacznie szybciej niż w rzeczywistości. Mniej więcej jedna godzina czasu gry odpowiada jednej minucie w rzeczywistości.
Wychodząc z krypty zwróć jeszcze uwagę na skrzynię (M3.4 ).
Uwaga 17: Przedmiotów możesz używać tylko za pomocą ekranu Ekwipunku otwartego z menu (lub klawiszem I). Używanie przedmiotów nie działa podczas ich przenoszenia do Ekwipunku ze schowków czy sklepów.
Wróć do gruzowiska (M3.5 ) i rozwal je znakiem Aard (kliknij prawy klawisz myszki stojąc na wprost gruzu).
Po rozmowie z resztą wiedźminów i z Triss będziesz musieć podjąć pierwszą w grze decyzję. Możesz pobiec ratować Laboratorium razem z Triss albo razem z Vesemirem stawić czoła Przerazie . Wybór należy do Ciebie, bądź jednak świadom, że walka, która Cię czeka po drodze do Laboratorium może Cię kosztować życie, a pokonanie Przerazy raczej nie.