Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

To, jakie postacie spotkasz podczas pogoni za Wielkim Mistrzem , zależy głównie od wyborów, jakich dokonałeś w trakcie gry - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

To, jakie postacie spotkasz podczas pogoni za Wielkim Mistrzem , zależy głównie od wyborów, jakich dokonałeś w trakcie gry. W poniższym opisie znajdziesz kilka możliwych spotkań.

Faza 1. Śnieg i lód

Gdy pojawisz się na Lodowych Pustkowiach (M42.1 ), idź do Jakuba (M42.2 ). Po intrygującej rozmowie z Wielkim Mistrzem zaatakuje Cię czwórka Zwiastunów Ognia (Ifrytów ).

Faza 2 - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 2. Wizja Mistrza

Zabij Zwiastuny Ognia i idź dalej, a spotkasz Triss lub Shani (M42.3 ). Wytłumaczy Ci sytuację i będzie Cię wspierać (Triss atakując przeciwników czarami, Shani lecząc Cię - niestety, Shani strasznie plącze się pod nogami, utrudniając walkę). Pod żadnym pozorem nie cofaj się, gdyż śnieżyca Cię momentalnie zabije.

Faza 3. Małpoludy

Dalej spotkasz trzy Kościogłowy , a od Abigail (M42.4 ), dowiesz się, że to pozostałości ludzi. Przy okazji otrzymasz od Abigail 5 Jaskółek .

Faza 4. Rozmowa z Mistrzem

Kolejna trójka Kościogłowów i kolejna rozmowa z Jakubem (M42.5 ). W skalnym korytarzu zaatakuje Cię Upiór Gonu .

Faza 5. Król Gonu

Gdy dojdziesz do Króla Gonu (M42.6 ), ten przywoła, po krótkiej gadce, cztery kolejne Upiory Gonu .

Faza 6. Toruviel (lub Południca, lub Biała Rayla)

W rozmowie z Toruviel lub Celiną-Północnicą (M42.7 ) będziesz mógł potwierdzić, że nie miała wyboru, albo zaprzeczyć mówiąc, że każdy wybiera swoją drogę. Jeśli powiesz jej, że ją rozumiesz, zafunduje Ci - zależny od postaci - bonus wspomagający Cię w walce, a jeśli jej zaprzeczysz, przyłączy się sama do walki u Twojego boku do następnego spotkania z Jakubem . Rayla przyłącza się do walki jeśli jej powiesz, że śmierć w walce nie jest najgorsza. Bonusy są różne: moze to być tarcza odbierająca energię przeciwnikom, a dająca ją Tobie (Rayla ), albo płonące miecze (Toruviel ), albo zdolność wysysania energii zyciowej z zabitych przeciwników (Celina ).

Faza 7 - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 7. Kolejna rozmowa

Zanim do niej dojdzie (M42.8 ) będziesz musiał zabić jeszcze cztery Kościogłowy oraz Upiora Gonu . Po rozmowie Wielki Mistrz znów przepadnie i wystawi przeciwko Tobie Mutantów .

Faza 8. Zjawa Zygfryda i/lub Yaevinna

Pokonaj czterech Mutantów , a następnie spotkaj się z Zygfrydem (M42.9 ) - jeśli wspierałeś Wiewiórki - albo z z Yaevinnem - jeśli wspierałeś Zakon - albo z oboma - jeśli pozostałeś neutralny.

Faza 9. Pojedynek

... i pokonaj ich wraz z ich rycerzami.

Faza 10 - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 10. Zjawa Alvina

Nieco wyżej zobaczysz Alvina , ale ten nic nie powie...

Faza 11. Przemowa Mistrza

Następna rozmowa z Jakubem (M42.11 ).

Faza 12. Sprzymierzeniec

Przed ostateczną rozprawą spotkasz Addę , która zaoferuje Ci pomoc pod postacią strzygi, albo Vincenta , który przybierze postać wilkołaka.

Faza 13. Serce wizji

Przy końcu (M42.13 ), po walce z grupą Zmutowanych rycerzy , Twoi sprzymierzeńcy zostawią Cię. Będziesz mógł jeszcze odbyć ostatnią medytację przed walką finałową.

Faza 14 - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 14. Walka z Mistrzem

Wejdź na arenę (M42.14 ) i porozmawiaj z Wielkim Mistrzem . Na koniec wybierz dowolną z dwóch opcji dialogowych ("Poddaj się" lub "Twój czas się skończył") - Jakub rzuci wówczas na Ciebie piątkę Mutantów (miecz stalowy, styl grupowy). Gdy ich zabijesz, do walki stanie sam Jakub przywoławszy do pomocy hordę Zwiastunów Ognia . Weź w garść miecz stalowy, włącz styl silny i ciachaj wyłącznie Wielkiego Mistrza , aż ten padnie. Wówczas pojawi się Król Gonu , z którym odbędziesz intrygującą rozmowę. Na koniec poprosi Cię o oddanie mu Jakuba - możesz odpowiedzieć:

  1. Nigdy. To sprawa między nim a mną.
  2. Weź go. Jego los jest mi obojętny.
Faza 15 - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 15. Walka z Królem Gonu

Jeśli wybrałeś pierwszą opcję, czeka Cię walka z Dzikim Gonem (sic). Srebrny miecz, styl silny i tłucz tylko Króla Gonu . Gdy go pokonasz, Upiory Gonu również padną. (Jeśli wybierzesz drugą opcję, nie będziesz z Królem Gonu walczyć).

Faza 16. Powrót

Następnie podejdź do rannego Jakuba i dobij go. Jego wizja pryśnie, a Ty pojawisz się z powrotem w klasztorze Zakonu w Wyzimie.

Faza 17. Skradzione tajemnice

Po rozmowie z Jaskrem , zabierz z ciała Jakuba : Skradzione tajemnice Kaer Morhen oraz Amulet z dwimerytu , jakbyś jeszcze miał wątpliwości, kim był Wielki Mistrz ... Potem podejdź do Jaskra plumkającego na lutni, porozmawiaj z nim, a gdy spyta, co teraz będziesz robić, odpowiedz zgodnie z własnym przekonaniem:

  1. Jestem zmęczony, Jaskier. Pragnę tylko świętego spokoju.
  2. Wiesz, dopiero teraz poczułem, że rozpoczynam nowe życie.
  3. Nie wiem, co będzie dalej.
To koniec gry, ale ciąg dalszy musi nastąpić - Zadania główne (cz.2) | Epilog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

To koniec gry, ale ciąg dalszy musi nastąpić.