Mapa M5 - Obrzeża Wyzimy | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Rośliny: Jaskółcze ziele , Balissa , Biały mirt , Berberka , Zimejka . Potwory (nocą): Barghesty , Utopce , parę Ghuli i Nadir . W ramach questów: Echinopsy , Bestia .
1. Brama wioski.
2. Ognisko.
3. Karczma i tablica ogłoszeń przed wejściem. Na tablicy ogłoszeń znajdziesz list gończy wystawiony za Magistrem (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.7. Poszukiwany ), zlecenie na barghesty (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.8 Zlecenie na barghesty ), zlecenie na utopce (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.9. Zlecenie na utopce ) oraz zlecenie na ghule (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.10. Zlecenie na ghule ).
W karczmie spotkasz Karczmarza Olafa , Vesnę Hood , Pijaka , Antykwariusza , Hazardzistę , Barda oraz - po wykonaniu questu Q1.16. Pogrzebane wspomnienia - Kalksteina , a po spotkaniu nad rzeką (M5.43 ) Zoltana . Część z gości w nocy udaje się do swoich pokoi, do których nie masz wstępu - staraj się ich szukać w karczmie za dnia. Możesz tu również zarobić nieco pieniędzy w walce na pięści.
Przeszukaj karczmę, oczywiście. Przed karczmą stoją dodatkowo dwie beczki do opędzlowania.
W karczmie możesz przechowywać swój dobytek za darmo i będziesz mieć do niego dostęp w dowolnej innej karczmie. Możesz tu również oddać się medytacji (za 5 orenów).
4. Ognisko.
5. Krasnoludzki kowal.
6. Opuszczona chata.
7. Opuszczona chata.
8. Kapliczki Wiecznego Ognia. Jest ich pięć.
9. Ognisko. W jego okolicy znajdziesz Wielkiego Łowczego Królewskiego .
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie