Zadania poboczne (cz.3) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Faza 1. Miłka
Zadanie otrzymujesz po rozmowie z Miłką , która zawsze przesiaduje w karczmie M1.02 . W trakcie wymiany zdań dowiesz się, że kobieta, grając w kości, wygrała dom M1.07 . Jednak pech w tym, że jest on nawiedzony. Twoim zadaniem jest pozbycie się intruzów. Nim tego dokonasz musisz otrzymać klucz , a ten wpadnie w Twoje ręce dopiero po dostarczeniu jej Pierścienia z turkusem . Zdobyć go można, przeszukując dom kupca M1.06 (wcześniej wykonując zadanie QEU.6. Pies obronny ).
Faza 2. Pierścień z turkusem
W chwili wejścia w posiadanie wymaganego pierścienia możesz skierować się wprost do karczmy M1.02 na spotkanie z Miłką .
Faza 3. Klucz
Po wręczeniu jej świecidełka otrzymasz klucz . Teraz już tylko wystarczy pójść do domu Miłki M1.07 i wejść do środka.
Faza 4. Skarb
Będąc w jego wnętrzu, skieruj się do piwnicy. Zaatakują Cię tam upiory. Do walki z nimi użyj stylu grupowego oraz znaku Aard. Zażegnawszy niebezpieczeństwo, przeszukaj skrzynie. Znajdziesz 250 orenów i Naszyjnik z wizerunkiem Lary Dorren , potrzebny w zadaniu QEU.2 Eksponaty .
Faza 1. Łowczyni potworów
Zadanie rozpoczniesz, rozmawiając z Everdenem , którego znajdziesz w posiadłości M1.03 . Celem zadania jest zdobycie klucza do cmentarnej bramy. W jego posiadaniu, jak się okaże, jest elfka Lorethiel i to właśnie do niej skieruj się po zakończeniu rozmowy (znajdziesz ją w magazynie kowala M1.04 ).
Faza 2. Ranna elfka
W momencie wejścia do budynku M1.04 włączy się scenka. Dojdzie w niej do wymiany zdań pomiędzy poszukiwaną przez Ciebie elfką, a kapłanką Nirke . Okaże się, że Lorethiel jest ranna, co pozwoli przekonać ją do oddania klucza . Porozmawiaj również z Nirke , a rozpoczniesz zadanie QEU.12 Zioła dla bogini .
Faza 3. Ustalenia
Gdy scenka dobiegnie końca, zagadaj do Lorethiel , by otrzymać klucz i ukończyć zadanie.
Faza 1. Everden
W ramach tego questu Evender M1.03 będzie kupował komponenty z potworów jak również różnego rodzaju eliksiry (druga opcja jest znacznie bardziej opłacalna). Aby wprowadzić cennik podstawowych produktów do glosariusza, przeczytaj informacje z tablicy ogłoszeń. Znajdziesz ją przed loszkiem M1.06 bądź karczmą M1.02 .
Faza 1. Kac
Zadanie rozpoczniesz po wymianie zdań z Drevinem . Znajdziesz go wałęsającego się w okolicy karczmy M1.11 . Jest dość charakterystyczny, gdyż porusza się chwiejnym krokiem. Znajdując się w stanie uporczywego kaca, poprosi Cię o przyniesienie zsiadłego mleka .
Faza 2. Mleko
Zdobyć można je na dwa sposoby. Pierwszym jest pokonanie Gruziły w ramach zadania QEU.3 Kompania Braci bądź sprzedanie Naszyjnika z wizerunkiem Lary Dorren Everdenowi (powiązane z zdaniami QEU.8 Przesądna i QEU.2 Eksponaty ).
Faza 3. Skarb
Po dostarczeniu mleka pijaczynie dostaniesz klucz do magazynu M1.10 . W jego wnętrzu natkniesz się na magiczny kamień, który po rzuceniu nań odpowiedniej kombinacji znaków, przenosi do miejsca ze skarbem. Sekretna kombinacja to: aard, aard, aard.
Faza 4. Skarb
Po drugiej stronie czekają Cię dwie walki. Do pierwszej z nich dojdzie w pierwszej sali (upiór, sztuk jeden), do następnej nieco dalej, koło samego skarbu (upiór, sztuk dwa). Skarb to 125 orenów i Sefira Tipperath powiązana z zadaniem QEU.2 Eksponaty .
Faza 1. Zioła
W ramach tego questu kapłanka Melitele, Nirka M1.05 , skupuje zioła (znajdziesz je na terenie Wyzimy, Cmentarza i Kanałów). Aby wprowadzić cennik podstawowych produktów do glosariusza, przeczytaj informacje z tablicy ogłoszeń. Znajdziesz ją przed loszkiem M1.06 bądź karczmą M1.02 .