Rozdział 4- Huczny upadek | Opis przejścia Uncharted 3 Oszustwo Drake'a Uncharted 3: Oszustwo Drake'a poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2020
Na tej stronie poradnika znajdziesz opis przejścia rozdziału 4 gry Uncharted 3: Oszustwo Drake'a. Tytuł tego rozdziału to Huczny upadek. Dotyczy on włamania się do garażu i Nate musi znaleźć sposób na zakradnięcie się do wnętrza budynku. W dalszej części etapu do zbadania są z kolei kanały i Drake musi zaliczyć m.in. dłuższą wspinaczkę w wielkim szybie.
Gdy już uzyskamy kontrolę na Drakiem udajemy się w stronę kompanów i przechodzimy za Sullivanem przez wąski przesmyk [1].
Jak dołączy do nas Charlie przeskakujemy przez niewysokie ogrodzenie [1]. Ponieważ brama jest zamknięta zaczynamy się wspinać po instalacji na prawo od bramy [2]. W tym momencie nasz łysawy przyjaciel otworzy bramę, a nam pozostanie zejście z powrotem na ulicę i podążyć za kompanami.
Po przeskoczenie przez ogrodzenie znajdziemy się na podwórku z przyczepą, którą należy przepchnąć pod wysoki płot [1], a następnie skorzystać z utworzonego podestu by dostać się na szerszą ulicę. Biegnąc przed siebie wpadniemy na kolejnego członka naszej ekipy, otrzymamy pistolet i dowiemy się o dalszym planie działania [2].
Razem z całą zespołem podchodzimy do garażu [1], w który mają się ukrywać nasi niedoszli kontrahenci. Drake wysłany zostanie na zwiad i będziemy musieli po cichu zajrzeć do budynku. W pierwszej kolejności wychodzimy po rynnie [2] znajdującej się na prawo od drzwi garażowych.
Gdy tylko zerdzewiała rynna oderwie się od ściany [1] wyskakujemy wyżej i przechodzimy dalej w lewo.
Wspinamy się na rynnę przymocowaną do dachu, pokonujemy róg budynku [1] i opuszczamy się na dach pod nami. Przebiegamy na jego drugą stronę i wskakujemy na rynny [2].
Przesuwając się po tej niżej opuszczamy ścianę budynku [1] i przeskakujemy do przodu na lampę. Po kilku sokach dotrzemy do otwartego okna [2], przez które wchodzimy do budynku.
W środku przeskakujemy w prawo na metalowe rury [1]. Z tej niżej spuszczamy się na otwarte okno [2], przechodzimy przez nie i po ścianie po lewej udajemy się do rogu pomieszczenia.
Wystarczy teraz ostrożnie opuścić się na podłoże korzystając z kamiennych parapetów [1]. Wbrew oczekiwaniom garaż okaże się zupełnie pusty [2].
Podchodzimy do drzwi garażowych i wpuszczamy do środka resztę kompanów [1], by wspólnie z nimi rozwiązać zagadkę zniknięcia samochodu.
W pierwszej kolejności przyglądamy się świeżym śladom opon [1]. Podążając za nimi dotrzemy do czterech osobnych śladów pozostawiony na ruchomych podestach. Nadeptujemy na nie [2] by po chwili ustawić na nich naszych kompanów.
Wbrew oczekiwaniom nic się nie stanie. Nie ruszając się z kamiennej płytki rozglądamy się po pomieszczeniu. Gdy odwrócimy się w stronę najbliższej ściany, z pod cegłówek wyłoni się dziwny mechanizm [1], oświetlamy go latarką by po chwili obejrzeć cut-scenkę, a następnie ruszyć tunelem.
Przed dużą bramą natrafimy na zamknięte drzwi po prawej stronie [1]. Kłódkę należy przestrzelić korzystając z pistoletu [2].
Po przeciśnięciu się przez wąską szczelinę natrafimy na dwójkę przeciwników, których zaalarmuje nasze nieostrożne poruszanie się [1]. Pozbywamy się ich strzelając z za zasłony. Po wejściu do środka pomieszczenia nadciągną dwaj kolejni przeciwnicy, na których również nie szczędzimy ołowiu.
Gdy oczyścimy teren udajemy się do drabiny [1], po której zeszli do nas przeciwnicy i mijamy szeroki tunel [2].
Zeskakujemy teraz do podmokłego pomieszczenia i opuszczamy je otwartym włazem [1]. Musimy teraz zejść na dno szybu po metalowych rurach poprzyczepianych do ściany. Wskakujemy na te po prawej [2], opuszczamy się w dół i przeskakujemy na długą rurę po prawej lekko ukrytą w ciemnościach i zjeżdżamy na sam dół.
Przechodząc tunelem zobaczymy zbliżających się przeciwników [1]. Chowamy się za zasłoną, czekamy aż się pojawią i zdejmujemy ich najciszej i najszybciej jak to tylko możliwe [2].
Po wejściu do kolejnego pomieszczenia spoglądamy w górę by zlokalizować drabinę [1], a następnie wspinamy się do niej po rurach biegnących wzdłuż ściany.
Gdy wejdziemy po drabinie znajdziemy się w połowie szybu. Ponownie spoglądamy w górę by zlokalizować bramę i drabinę [1]. W pierwszej kolejności ustawiamy się pod drabiną i podsadzamy do niej Sullivana. Następnie korzystając z żółtej szafki [2] wchodzimy na ścianę.
Wisząc na metalowych krawędziach kierujemy się w górę nad szyb wentylacyjny, przechodzimy nad nim w prawo [1] i schodzimy w dół by ominąć kolejny szyb. Podchodzimy do dźwigni znajdującej się koło wrót [2] i przestawiamy ją by wraz z Sullivanem otworzyć wrota.
Po wskoczeniu na otwarty pomost czekamy na Charliego [1], by wraz z kompanami ruszyć dalej. Mijamy po drodze szeroki tunel i skręcamy do ciemnego przejścia na lewej ścianie [2].
Po kilku zeskokach dojdziemy do jaskini [1], którą ostrożnie poruszamy się cały czas naprzód.