Rozdział 10- Badania historyczne | Opis przejścia Uncharted 3 Oszustwo Drake'a Uncharted 3: Oszustwo Drake'a poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2020
Ta strona poradnika skrywa opis przejścia rozdziału 10 gry Uncharted 3: Oszustwo Drake'a. Tytuł tego rozdziału to Badania historyczne i rozgrywa się on w jednym z syryjskich miast. Początkowo Nate musi pozwiedzać trochę miasto i śledzić jednego z NPC-ów. W dalszej części etapu należy z kolei zaliczyć kilka walk na pięści.
Po wylądowaniu w Syrii udajemy się za Eleną wąskimi ulicami miasta [1].
Naszym celem stanie się starsza część miasta [1]. Kierując się w jej stronę trafimy na policyjną barykadę i skręcimy w uliczkę prowadzącą w lewo. Zamkniętą bramę otworzy nam życzliwy mieszkaniec [2], dzięki czemu dostaniemy się na zaciszny dziedziniec.
Ponieważ dalszą drogę blokuje nam kolejna policyjna blokada rozglądamy się po dziedzińcu by znaleźć drabinę [1]. Wchodzimy po niej, a następnie wspinamy się po ścianie na balkon [2].
Po wejściu do budynku udajemy się na wprost i wchodzimy po schodach [1]. Idąc dalej przez budynek przejdziemy przez pomieszczenie z roślinami [2] i wejdziemy po schodach oraz drabinie na balkon.
Oprócz panoramy miasta [1] dostrzeżemy pod nami Talbota trzymającego notatnik Charliego.
Po cut-scence udajemy się za Talbotem przeskakując na ścianę pobliskiego budynku [1] i posuwając się po niej w prawo śledzimy nasz cel dopóki nie wejdzie do budynku [2] i zostawi za sobą otwartych drzwi.
Schodzimy wtedy po rynnach na ziemię i wchodzimy do budynku za Talbotem [1]. Z niespodzianki otrzymamy kilka ciosów i wypadniemy na podwórko by stoczyć potyczkę z kilkoma przeciwnikami [2].
Po pokonaniu kilku oprychów do starcia dołączy osiłek w kamizelce zadający niezwykle mocne ciosy [1]. Skupiamy się na kontrowaniu ataków i wyrywaniu z uścisków by nie zakończyć przedwcześnie żywota. Gdy rozprawimy się z głównym wrogiem przyjdzie nam pokonać kilku standardowych przeciwników, po czym wybiegniemy z placu [2] i podążymy za naszymi kompanami.
Gdy zbiegniemy po schodach skręcamy w lewo do ciemnej uliczki [1] i kontynuujemy ucieczkę by schronić się w jednym z budynków.