Rozdział 14- W poszukiwaniu guza | Opis przejścia Uncharted 3 Oszustwo Drake'a Uncharted 3: Oszustwo Drake'a poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2020
Na tej stronie poradnika możesz znaleźć opis przejścia rozdziału 14 gry Uncharted 3: Drake's Deception. Tytuł tego rozdziału to W poszukiwaniu guza i w trakcie rozgrywania go będziesz badał kolejne obszary wielkiego statku piratów. Ostatecznym celem podróży jest miejsce więzienia Sully'ego i w drodze do niego walki z piratami będą komplikowały m.in. wielkie fale uderzające o statek.
Rozdział rozpoczynamy od wejścia po drabinie na statek piratów [1].
Będąc na pokładzie udajemy się w prawo i wychodzimy po schodach z symbolem gwiazdy [1]. Idąc dalej przejdziemy pod wiszącą łodzią i dotrzemy na rufę statku z szalupą ratunkową [2].
Wskakujemy do szalupy i po tym jak się zerwie wchodzimy na żurawia, z którego zwisa [1]. Przeskakujemy na wyższy pokład i wychodzimy po drabinie [2].
Po linkach przechodzimy w lewo by wejść na pokład i eliminujemy pierwszego przeciwnika [1]. Podbiegamy do kontenerów, wspinamy się na nie i pozbywamy się kolejnego wroga [2].
Skręcamy za róg i przechodzimy po kontenerze [1]. Uzupełniamy zapasy broni przy skrzyni po lewej [2] i udajemy się przed siebie.
Po spadnięciu z rusztowania staniemy do dłuższej walki na przestronnym pokładzie [1]. W całym starciu będzie nam przeszkadzać lub pomagać kołyszący się statek.
Pierwsza większa (morska) fala sprawi, że na arenę naszych zmagań spadną kontenery stanowiące solidną zasłonę [1]. Po rozprawieniu się z pierwszą grupą przeciwników nadciągnie druga. Na jej czele będzie stał ciężko opancerzony osiłek wyposażony w karabin szturmowy [2]. Jest on niezwykle niebezpieczny i nie da się go pokonać w walce na pieści. Dodatkowo wspierany będzie przez standardowych przeciwników oraz szczególnie denerwującego pirata z granatnikiem, który zajmie dogodną pozycję strzelecką na wyższym pokładzie.
Chowając się za kontenerami eliminujemy obstawę uciekając przed osiłkiem. Gdy zostanie nam już tylko dwóch przeciwników zabijamy na szybko granatami osiłka i ostrożnie ściągamy pirata z granatnikiem. Jeżeli nie posiadamy granatów to lepiej jest pozbyć się pirata na górnym pokładzie i przejąć jego broń by rozprawić się z jej pomocą z twardzielem.
Gdy już zakończymy główne starcie rozprawiamy się z kolejną tym razem standardową falą przeciwników i przechodzimy przez czerwone wrota [1]. Niestety nie przejdziemy przez nie z podniesionym po osiłku karabinem szturmowym, więc lepiej wymienić go na inną broń. Po przejściu przez drzwi staniemy na pokładzie z basenem [2].
Przechodzimy przez basen na koniec pokładu i pokonujemy obrotowe drzwi by znaleźć się w dużej sali ze sceną i przeciwnikami [1].
Trzymając się w pobliżu drzwi wejściowych eliminujemy pierwszą grupę przeciwników korzystając z granatów, gdy pojawią się ciężko opancerzeni piraci. Gdy pokonamy pierwszą falę przebiegamy na drugi koniec pomieszczenia unikając wiązek laserowych snajperów rozstawionych na balkonie nad wejściem i chowamy się za zasłoną [1]. Zobaczymy, że na balkonie oprócz snajperów zasadził się również pirat z granatnikiem (to ten bez wiązki laserowej). Zabijamy go w pierwszej kolejności i eliminujemy szybko snajperów zanim dobiegną do nas piraci czający się na dolnym pokładzie.
Jak tylko pozbędziemy się piratów na balkonie przebiegamy z powrotem pod drzwi by podnieść granatnik, który upuścił zabity przez nas przeciwnik. Przyda nam się on do eliminacji ciężko opancerzonych piratów z dolnego pokładu [1]. Na końcu starcia wypadnie na nas z bocznych drzwi kilku wrogów. Rozprawiamy się z nimi i opuszczamy salę otwartym przez ostatnich przeciwników wyjściem [2].
Przechodząc pokładem trafimy na stojącego w korytarzu pirata [1]. Pozbywamy się go po cichu i ruszamy wnętrzem statku. Po dojściu do oświetlonego pomieszczenia wyskakujemy na kolejnego pirata i rozprawiamy się z nim walcząc na pięści [2].
Idąc dalej zobaczmy korytarz, z którego bije mocne światło [1]. Podchodzimy do niego przyklejeni do prawej ściany i z zaskoczenia eliminujemy kolejnego wroga. Kontynuując marsz schodzimy w głąb statku metalową klatką schodową [2].
Po przejściu przez czerwony korytarz dostaniemy się do ładowni, w której zobaczymy przetrzymywanego w oddali Sullivana [1]. Przeskakujemy na słup przed nami i schodzimy na ziemię by odkryć, że to pułapka.