Rozdział 21- Atlantyda pustyni | Opis przejścia Uncharted 3 Oszustwo Drake'a Uncharted 3: Oszustwo Drake'a poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2020
Na tej stronie poradnika zamieściliśmy opis przejścia rozdziału 21 gry Uncharted 3: Drake's Deception. Tytuł tego rozdziału to Atlantyda pustyni i w trakcie przemierzania pradawnego miasta należy walczyć z silniejszymi demonicznymi przeciwnikami. Nie wszyscy przeciwnicy będą prawdziwi, ale każdy z nich stanowi zagrożenie. W etapie tym rozwiązania jest też zagadka z napełnieniem basenu wodą.
Gdy wejdziemy do miasta schodzimy schodami w dół. Na rozstaju kierujemy się w prawo by po chwili dojść do altanki z fontanną [1].
Po smutny przerywniku zobaczymy jak Marlo zjeżdża windą w dół [1]. Zanim ruszymy za nią w pościg będziemy musieli rozprawić się z kilkoma przeciwnikami. Zabijając pierwszego oprycha zauważymy, że nasi wrogowie nabyli nowe zdolności. Śmiertelna dawka ołowiu zamiast zmorzyć ich wiecznym snem obudzi w nich demona [2].
Oczywiście nadal możemy ich pokonać, ale będziemy musieli wpakować w nich mniej więcej trzy razy tyle kul co zazwyczaj. Dodatkowo wyposażeni zostaną oni w nowe zdolność. Dzięki teleportacji [1] zaczną szybko uciekać przed naszym ostrzałem i jeszcze szybciej zachodzić nas z boku. Używając wybuchu płomieni odepchną nas podczas walki wręcz. Po przemianie w demona będą mogli również strzelać kulami ognia [2].
Gdy pozbędziemy się pierwszej fali przeciwników, windą wyjedzie do nas kolejna mała grupka, którą musimy pokonać by móc zjechać w dół. Zanim skorzystamy z windy przeszukujemy okolicę by pozbierać broń i amunicję. Ze względu na nowe właściwości naszych wrogów interesuje nas oręż o jak największej sile rażenia. Świetnie nadaje się wyrzutnia granatów oraz rewolwer z celownikiem optycznym (ze względu na bardzo duże obrażenia).
Karabiny dobrze spisujące się w walce z wykorzystaniem zasłon przestaną być już tak skuteczne. Głównie ze względu na błyskawiczne podchodzenie do nas przeciwników, którzy stali się niezwykle niebezpieczni w starciu na krótki dystans. Jak tylko się dozbroimy wsiadamy do windy [1]. Gdy dojedziemy na dół Talbot zaaplikuje nam granat dymny [2].
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie