Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja XIX - Wilk w klatce | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Misja XIX: Wilk w klatce

Cele:

  1. wyeliminuj wszystkich wrogów

"Zamknij Wilka w pułapce, umacniając twierdzę, którą zaczęliśmy budować na granicy jego ziemi, a potem poczekaj, aż odnajdą Ci jego ludzie. Napastnicy zapewne będą chcieli rozsiać wśród Twoich ludzi zarazę, więc bądź przygotowany na każdą ewentualność. Skorzystaj ze swoich wojowników i mangoneli, aby zadawać dotkliwe straty szeregom wroga."

Strategia: "przygotuj się na desperacką obronę! Zaciągnij tylu łuczników, ilu możesz i umieść ich w basztach. Wyszkol wielu inżynierów, skieruj ich do służby przy oleju i obsadź nimi zewnętrzne mury."

Porady:

  1. "Sprowadzenie kilku uzdrowicieli ułatwi walkę z ewentualną zarazą."
  2. "W swoich basztach umieść mangonele, aby przerzedzić atakujące Cię oddziały."
  3. Wojownicy to trudny przeciwnik, ale możesz ich pokonać, jeśli będziesz mądrze wykorzystywał wrzący olej."

Misja w której nie musisz się znacząco rozbudowywać, a jedynie przetrwać kilka ataków. Na początku wybuduj bardzo ważny młyn i kilka piekarni. Następnie wznieś z 4-5 warsztatów łuczniczych i produkuj w nich łuki (nie ma ani czasu, ani możliwości na kuszników, którym trzeba lekką zbroję). Postaw również nowy budynek z uzdrowicielem (koło głównej siedziby).

Werbuj maksymalnie łuczników i ustawiaj ich na dwóch frontowych wieżach. Na większej baszcie wybuduj mangonele.

Podczas pierwszego ataku nieprzyjaciela niszcz łucznikami z wież i machinami wojennymi (tylko ostrożnie z tym ostatnim, by sobie samemu murów nie poniszczyć) - Misja XIX - Wilk w klatce | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Podczas pierwszego ataku nieprzyjaciela niszcz łucznikami z wież i machinami wojennymi (tylko ostrożnie z tym ostatnim, by sobie samemu murów nie poniszczyć). Dolną palisadę obstaw inżynierami z gorącym olejem i w momencie gdy wróg rozpocznie rozbieranie murów zrób im gorący prysznic.

Pierwszy atak jest dość prosty i nie powinieneś mieć z nim problemów. Do kolejnego powinieneś się już znacznie lepiej przygotować. Przede wszystkim pogrub dolne mury, wyburz bramę i zastąp ją palisadą. Znów obsadź go inżynierami. Zwiększ liczbę łuczników (możesz sprzedać część kamienia i w zamian kupić trochę łuków) i ulokuj ich również na górnym murze, ale tak by mieli zasięg na wroga przemieszczającego się w dolinie.

1 - Misja XIX - Wilk w klatce | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Rozlej smołę blisko murów (ta odpali się po wylaniu oleju) i przede wszystkim za pierwszym murem, na ścieżce prowadzącej na górę - Misja XIX - Wilk w klatce | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Rozlej smołę blisko murów (ta odpali się po wylaniu oleju) i przede wszystkim za pierwszym murem, na ścieżce prowadzącej na górę. W tym miejscu znacząco osłabisz maszerujących rycerzy, którzy z pewnością się przedrą przez palisadę.

Kiedy spostrzeżesz, że wróg przedarł się przez dolny mur i maszeruję do kolejnej bramy przegrupuj w tamtą stronę z jednej wieżyczki wszystkich łuczników - Misja XIX - Wilk w klatce | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Kiedy spostrzeżesz, że wróg przedarł się przez dolny mur i maszeruję do kolejnej bramy przegrupuj w tamtą stronę z jednej wieżyczki wszystkich łuczników. Z muru będą atakować niszczących bramę rycerzy, a potem skutecznie przeszkodzą im w dojściu do lorda.