Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja V - Między młotem a kowadłem | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Misja V: Między młotem a kowadłem

Cele:

  1. wyeliminuj wszystkich wrogów

"Twoi zwiadowcy donoszą że znalazłeś się w pułapce - nie masz dość zapasów, aby kontynuować marsz, ani licznego wojska, które pomogłoby Ci przedrzeć się z powrotem. Jedyne wyjście to zostać tu, gdzie jesteś. Zwiadowcy wyszukali idealna pozycję obronną - wyspa na szerokiej rzece. Jeden z Twoich poruczników zaczął już budować tam bazę. Ziemia w sąsiedztwie rzeki jest bardzo żyzna - skorzystaj z tego i załóż tam farmę pszenicy. "

Strategia: "jak najszybciej wybuduj dużo chat drwali oraz kilka warsztatów łuczniczych. Następnie zajmij się rozbudową umocnień przedpola - skorzystaj z bram, palisady i wież, aby zablokować brody wiodące do Twojej osady. Umieść łuczników na drewnianych platformach i bramach tak, aby mogli bez trudu odpierać natarcia atakujących wrogów."

Porady:

  1. "Wykorzystaj do swoich celów rzekę."
  2. "Wróg jest już świadom Twojej obecności, dlatego należy się spodziewać, że ściągnie na pole bitwy maszyny oblężnicze."
  3. "Zadbaj, by Twoje farmy leżały z dala od pola bitwy."
  4. "Uruchomienie procesu przerobu pszenicy pochłania ogromne ilości surowców, jednak później ten łańcuch żywieniowy okazuje się niezwykle wydajny. Jeden młyn może obsłużyć kilka piekarni."
Po przejęciu kontroli nad grodem wybuduj spichlerz (koło magazynu), dwa warsztaty łucznicze i zbrojownie za główną siedzibą - Misja V - Między młotem a kowadłem | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Po przejęciu kontroli nad grodem wybuduj spichlerz (koło magazynu), dwa warsztaty łucznicze i zbrojownie za główną siedzibą. Następnie około 6-7 chat drwali w dolnym lewym rogu mapy i na południe od fortu (blisko skupisk drzew), za resztę zmagazynowanego drewna wznieś farmy (w miejscu widocznym na zdjęciu).

Po napływie nowego drewna obowiązkowo wybuduj młyn (obok spichlerza) i 2-3 piekarnie (na wyspie, by pracownicy nie musieli daleko chodzić) - Misja V - Między młotem a kowadłem | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Po napływie nowego drewna obowiązkowo wybuduj młyn (obok spichlerza) i 2-3 piekarnie (na wyspie, by pracownicy nie musieli daleko chodzić).

Na polach gdzie stoją farmy postaw koszary i rekrutuj maksymalną ilość łuczników.

Koniecznością również jest, by przed pierwszym atakiem (który jest dość szybko) posiadać choć małą ilość murów - Misja V - Między młotem a kowadłem | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Koniecznością również jest, by przed pierwszym atakiem (który jest dość szybko) posiadać choć małą ilość murów. W tym celu postaw dwie bramy przy północno-zachodnim i północno-wschodnim brodzie (obsadź je łucznikami). Możesz też zrobić mały odcinek muru przy wodzie (widać na zdjęciu) i do niego dobudować platformę, ale możesz nie mieć na tyle żołnierzy by ja obsadzić.

Jak już pewnie zauważyłeś mur jest bardzo gruby, szczególnie w centralnej części, postaraj się zbudować podobny, bo atak katapult jest bardzo silny, a drewno łamie się jak zapałki. - Misja V - Między młotem a kowadłem | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Jak już pewnie zauważyłeś mur jest bardzo gruby, szczególnie w centralnej części, postaraj się zbudować podobny, bo atak katapult jest bardzo silny, a drewno łamie się jak zapałki.

Przez resztę rundy dostawiaj nowe budynki czyli: kilka farm, około 5 nowych piekarni, nowe warsztaty i domostwa dla nowych rąk do pracy. Kolejną bardzo ważną rzeczą, którą musisz wykonać by ukończyć misję to dość znaczne wzmocnienie murów. Ukończ ten co poprzedni wzniosłeś, pogrub go nawet pięciokrotnie, dostaw nowe wieże i obsadź je łucznikami. Północno-zachodni bród (oddalony od wyspy) odetnij grubym murem.

Przygotuj się na najgorsze, bo katapulty, które się zjawią (trzy) mają dużą szansę na zniszczenie drewnianej palisady, a wtedy wróg wtargnie do miasteczka i walka się skomplikuje.

Zwycięstwo nad atakującym (po raz trzeci) wrogiem kończy misję.