Misja VI - Propozycja Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza poradnik Twierdza
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Misja VI: Propozycja Szczura
Cele:
- wyeliminuj wszystkich wrogów
"(...) Zbuduj silne fortyfikacje i przygotuj swoje wojska na przybycie diuka de Puce'a. Skorzystaj z umiejętności murarzy, których do Ciebie wysłałem - każ im wydobyć surowce z kamieniołomów i postaw potężny zamek, który mógł by przetrwać wiele szturmów wrogich wojsk."
Strategia: " ulokuj swoją siedzibę w pobliżu załóż kamienia na południowym zachodzie, następnie uruchom tam kamieniołomy i zbuduj umocnienia. Jak najszybciej rozpocznij produkcję broni. "
Porady:
- "Blanki na murach będą stanowić dodatkową ochronę dla Twoich łuczników."
Za drewno otrzymane na starcie zbuduj następujące budynki: główną siedzibę (w pobliżu złóż kamienia), spichlerz (w centralnej części polany), chaty drwali (dwie w dolnym lewym rogu ekrany, a resztę stawiaj - nawet gdy będziesz dobudowywać nowe - w prawym dolnym rogu), ze trzy zagrody i jeśli starczy drewna to warsztat łuczniczy (nie zapominając o zbrojowni, w której pojawią się darmowe łuki).
Dalsze praca powinna posunąć się w stronę zwiększenia bezpieczeństwa oraz doprowadzenie do wzrostu napływu żywności. W tym celu postaw mur (w sposób widoczny na zdjęciu), zbuduj koszary (by pierwszymi łucznikami wytępić grasujące niedźwiedzie w południowo-wschodniej części mapy) i wznieś pierwszy kamieniołom. Sukcesywnie dostawiaj nowe farmy, by móc uruchomić proces tworzenia pieczywa.
Po unormowaniu sytuacji z jedzeniem (bułeczki się już pieką :)) zajmij się rekrutacją. Nie możesz się guzdrać, bo do pierwszego ataku mur (ze zbudowanymi wcześniej blankami - dostaw więcej kamieniołomów, by posiąść potrzebny kamień) powinien być obstawiony - około 15-20 łuczników. |
Podczas bitwy nie dopuść do ataku katapulty, jeśli pojawi się w zasięgu strzał skieruj w niego wszystkich łuczników. To samo tyczy się ludzi z drabinami, wybijaj wszystkich zanim dotrą do murów. |
Ataków będzie cztery, każdy następny coraz trudniejszy, a w ostatnim będzie trzy katapulty i chmara ludzi z drabinami. Podczas tego napadu mur powinieneś mieć już czterokrotny, a łuczników około 50. Dlatego co jakiś czas dostawiaj warsztaty, by napływ broni był szybszy.
Zwycięstwo we wszystkich potyczkach kończy zadanie.