Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja XI - Pierwsza krew | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Misja XI: Pierwsza krew

Cele:

  1. wyeliminuj wszystkich wrogów

Strategia : "Strzeż się wojowników - dzięki metalowej zbroi są niemal całkowicie odporni na ataki Twoich łuczników ."

Porady:

  1. "Pałkarze okażą się w tej misji znacznie bardziej przydatni od włóczników."
Za zmagazynowane na starcie surowce rozbuduj się w miejscu wskazanym na zdjęciu (łatwiej jest się tam bronić przed atakami) - Misja XI - Pierwsza krew | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Za zmagazynowane na starcie surowce rozbuduj się w miejscu wskazanym na zdjęciu (łatwiej jest się tam bronić przed atakami). Wybuduj wszystko w miejscach widocznych na screen'ie: spichlerz koło wejścia na wzgórze, obok niego kilka zagród (będą Ci też potrzebne do mocniejszego, skórzanego opancerzenia), koszary nad główną siedzibą i chaty drwali (po kilka koło każdego skupiska drzew). Po napływie desek wznieś kamieniołom, farmy i kopalnie rud żelaza.

Gra na starcie nie przydziela Ci żadnego wojska, ale budując zbrojownie dostajesz gratisowe bronie - Misja XI - Pierwsza krew | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Gra na starcie nie przydziela Ci żadnego wojska, ale budując zbrojownie dostajesz gratisowe bronie. Szybko z tego skorzystaj, bo pierwszy atak nastąpi dość szybko. Jeśli nie uda Ci się do tego czasu postawić bramy (w miejscu widocznym na kolejnych zdjęciach) łuczników umieść na skraju wzniesienia, a włóczników na głównej siedzibie. Postaw warsztaty grabarskie (potrzeba krów) i kuźnie (żelazo). Pierwszy niedorzeczny atak powinien zostać rozgromiony bez większych problemów.

Zagrożenie tak naprawdę stanowi dopiero napad rycerzy od Wilka - Misja XI - Pierwsza krew | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Zagrożenie tak naprawdę stanowi dopiero napad rycerzy od Wilka. Są zakuci w metalową zbroję, a strzały łuczników nic im nie robią (prawie). Wcześniej wspominałem, abyś wzniósł kuźnię, dzięki temu teraz możesz posiadać kilku pałkarzy i nimi powalić nieprzyjaciela.

Po zabiciu pierwszych "stalowych" dostaniesz możliwość produkcji kuszy w warsztatach łuczniczych, natychmiast nakaż wszystkim ich produkcji, a nawet jeśli możesz to zwiększ liczbę warsztatów.

Między czasie na pewno zgromadziłeś pokaźną liczbę kamienia, dlatego niezwłoczni rozpocznij grodzenia - Misja XI - Pierwsza krew | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Między czasie na pewno zgromadziłeś pokaźną liczbę kamienia, dlatego niezwłoczni rozpocznij grodzenia. Pierwszy odcinek (możesz go wznieść wcześniej, zaraz po bramie) wybuduj na południu, między wzniesieniem, a końcem mapy. Następny to przejście koło kamieniołomów, jest dość długie i kręte, więc postaraj się wykonać to starannie.

Ostatni element palisady to odcinki koło bramy. Tu zastosuj pewną sztuczkę (widoczną na zdjęciu), pociągnij mur od wejścia do wody i w kierunku polany (na południowy wschód). Łucznikami obsadź wzgórze tak jak wcześniej, a kuszników ustaw na bramie. W palisadzie koło bramy zrób małą lukę, spowoduje to że nieprzyjaciele będą wchodzić w "korytarz" i atakowani będą ze wszystkich stron. Koło siedziby głównej ulokuj pałkarzy , tak na wszelki wypadek.

Sukcesywnie zwiększaj liczbę kuszników i ustawiaj ich na bramie (choć na wzgórzu z łucznikami kilku tez może stacjonować). Rycerze od bełtów padają dość szybko, a szczególnie od dużej ilości.