Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Misja IX: Ostatnia walka Szczura

Cele:

  1. wyeliminuj wszystkich wrogów

"Obroń zamek Szczura przed atakami dawnego właściciela! Zamek jest źle zbudowany, dlatego będziesz musiał go wzmocnić. Radziłbym pomyśleć o dokończeniu kopania fosy . Mamy wspaniałą okazję, by raz na zawsze skończyć z jednym z tyranów."

Strategia: "użyj swoich włóczników, aby jak najszybciej dokończyli kopanie fosy, a następnie skieruj na mury - niech bronią ich z łucznikami. Po każdym natarciu wroga staraj się naprawiać uszkodzenia , których doznał zamek i fosa."

Porady:

  1. "Murowane wieże dadzą Twoim oddziałom dodatkową przewagę wysokości."
1 - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
W misji tej dojdzie tylko do dwóch ataków, pierwszy zaraz po starcie, a kolejny po upływie kilku minut - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

W misji tej dojdzie tylko do dwóch ataków, pierwszy zaraz po starcie, a kolejny po upływie kilku minut. Na początku wznieś niezbędne budynki, czyli około dwóch chat drwali i około 3 warsztatów łuczniczych. Misja jest dość krótka, a Twoim zadaniem jest wyłącznie przetrwanie napadów, dlatego nie zajmuj się niepotrzebnym rozbudowywaniem, a przygotuj tylko wojsko i odpowiednie ich rozstawienie.

Dokończ kopanie fosy (zdjęcie pierwsze) i pogrub dość znacząco południowy winkiel palisady (około pięć warstw - zdjęcie drugie), bronić będzie spichlerza, który musi przetrwać, bo nie uda Ci się zmagazynować pożywienia.

Na każdej ścianie muru ustaw po kilku włóczników, by w momencie przystawienia drabin szybko zareagowali. Rozpoczynając grę łucznicy mieli ustawioną opcję patrolu, odznacz ją, a ich ulokuj na przednich ścianach. Miej więcej 4 daj na bramę, po dwóch na wsch. i zach. róg muru. Miejsce pogrubienia i odcinek od niego do bramy pozostaw pusty (widoczne na zdjęciu), bo prawdopodobnie zostanie szybko zniszczony. - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Na każdej ścianie muru ustaw po kilku włóczników, by w momencie przystawienia drabin szybko zareagowali. Rozpoczynając grę łucznicy mieli ustawioną opcję "patrolu", odznacz ją, a ich ulokuj na przednich ścianach. Miej więcej 4 daj na bramę, po dwóch na wsch. i zach. róg muru. Miejsce pogrubienia i odcinek od niego do bramy pozostaw pusty (widoczne na zdjęciu), bo prawdopodobnie zostanie szybko zniszczony.

Rozlokuj otrzymane na starcie i zdobyte przez siebie wojsko na murach. Tylne ściany niech zostaną puste (od łuczników), dzięki temu wróg tam maszerujący będzie cały czas pod ostrzałem, a nie dopiero gdy dotrze.

Oprócz ludzi w bitwie będą brały udział machiny oblężnicze, niszcz tylko jedną, tą która wysunie się na przód, gdyż atakować będą tylko na początku, później się wycofują.

Po pierwszym ataku rozpocznij naprawianie i poszerzanie (szczególnie z przodu, bo tu padną mury) fosy, oraz napraw palisadę. - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Po pierwszym ataku rozpocznij naprawianie i poszerzanie (szczególnie z przodu, bo tu padną mury) fosy, oraz napraw palisadę.

Następny napad nastąpi dość szybko, dlatego nie marnuj czasu. Zwerbuj nowych żołnierzy (obydwa rodzaje, choć łuczników postaraj się mieć więcej) i zajmij się pracami naprawczymi.

Kolejna bitwa będzie bardzo podobna, dlatego zastosuj taką samą taktykę co poprzednio rozstawiając większą liczbę wojsk. Z pewnością nieprzyjacielskie jednostki z powodu pogrubienia przedniej fosy zaczną zakopywać tylnią, dlatego postaraj się mieć na bramie (z której szybko przegrupujesz oddział) więcej jednostek.

Zwycięstwo w drugiej bitwie kończy zadanie.