Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja VII - Przełamane oblężenie | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Misja VII: Przełamane oblężenie

Cele:

  1. wyeliminuj wszystkich wrogów

Strategia: " umieść jak największą liczbę łuczników na murach i ustaw włóczników tak by ich asekurowali . Kiedy zmniejszysz liczebność wrogich oddziałów, nakaż włócznikom zaatakować i zniszczyć sprzęt oblężniczy przeciwnika."

Porady:

  1. "Jak najszybciej wprowadź włóczników na mury, jednostki te będą odpychać drabiny, które zagrażają Twojemu zamkowi."
  2. Każ swoim oddziałom przyjąć postawę agresywną lub obronną, jeżeli chcesz by jednostki mogły same decydować, w którym momencie rozpocząć atak."

Całe zadanie podzielił bym na trzy fragmenty: pierwszy to początkowe obronienie zamku i wybicie wroga; drugi etap to przygotowanie do kolejnej, większej potyczki czyli nic innego jak budowanie siły wojskowej (pojawia się nowa jednostka - włócznik); trzeci to ostatnia, zmasowana bitwa.

1 - Misja VII - Przełamane oblężenie | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Etap pierwszy: tu musisz się naprawdę spieszyć, nie masz nawet sekundy do stracenia - Misja VII - Przełamane oblężenie | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Etap pierwszy: tu musisz się naprawdę spieszyć, nie masz nawet sekundy do stracenia. Na początku zaznacz całe wojsko stacjonujące nad wodą (lewe zdjęcie) i wyślij je do centrum miasta. Zanim tam dotrą zwerbuj pierwszych (około 5) łuczników i obsadź nimi kamienną bramę (prawe zdjęcie). Teraz wróć do maszerującej grupy i ponownie zaznacz całą, dzięki temu możesz wyselekcjonować z niej (z dolnego panelu) samych łuczników. Zrób to i wyślij ich do reszty, tych co przed momentem zwerbowałeś, czyli na bramę. Włóczników (koło 20) podziel na dwie grupy, pierwszą połowę postaw na murze na lewo od bramy, a drugą na prawo (będą strącać drabiny). Jeśli mur zostanie przerwany (co prawdopodobnie się stanie) łucznikami atakuj tych co wtargnęli do miasta (nie schodząc z bramy), a włócznikami zejdź z murów i broń lorda.

Po pierwszym zwycięstwie rozpoczyna się etap drugi - przygotowywania do wielkiego starcia - Misja VII - Przełamane oblężenie | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Po pierwszym zwycięstwie rozpoczyna się etap drugi - przygotowywania do wielkiego starcia. Wykonuj wszystko w takiej kolejności jak piszę. Na początku dostaw trzy chaty drwali w południowo-zachodniej części wzniesienia (nie widocznej na zdjęciu), następnie postaw dwie farmy na południu (niedaleko wody) koło już dwóch istniejących. Ostatnim budynkiem jakie wznieś z zmagazynowanego dotychczas drewna to piekarnie (około 4) i za resztę warsztaty łucznicze. Jak się z tym uwiniesz napraw mur i rozpocznij pogrubianie.

Po napływie świeżego drewna zwiększaj sukcesywnie ilość warsztatów (dostawiając te nowe, gdzie produkują włócznie) i piekarni. Jeśli wyniknie taka potrzeba dostaw kolejną farmę. Aby przyśpieszyć napływ kamienia w okolicach kamieniołomy ulokuj drugi wóz zaprzęgowy.

Nowych łuczników upychaj na bramie, a włóczników na murach po bokach. Dopiero gdy łuczników będzie za dużo zacznij rozstawiać również i ich na palisadzie, ale blisko bramy. Tam gdzie będą łuki wznieś blanki dla ich osłony. Przed ostateczną bitwą zostaniesz jeszcze raz zaatakowany, wroga będzie mniej, a Ty odpowiednio rozlokowanych mieć będziesz żołnierzy, nie powinno być problemów (staraj się na początku atakować łuczników, potem idących ludzi z drabinami, włóczników tylko wtedy gdy dotrą do muru i zaczną go niszczyć).

Etap trzeci: do ostatniej potyczki zwerbuj około 40 łuczników i 15 włóczników - Misja VII - Przełamane oblężenie | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

Etap trzeci: do ostatniej potyczki zwerbuj około 40 łuczników i 15 włóczników. Aby zwiększyć swoje szanse i rozbić przeciwnika przed kamiennym murem zbuduj drewniany. Powstrzyma to katapulty i utrudni dotarcie do Ciebie.

Podczas końcowej jatki postępuj tak jak wcześniej, a nie powinno być problemów.

Wybicie wroga do ostatniej nogi kończy to emocjonujące i oryginalne (w porównaniu do innych) zadanie.