6 - Hey, Bud | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead The Walking Dead poradnik ,solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 6 - Hey, Bud

Czas zająć się zdobyciem pigułek dla Larry'ego. W tym celu porozmawiaj z Dougiem, który stoi po lewej obok drewnianych drzwi wyjściowych. Wybierz opcję "Let's have a look around". Wyjdziecie obaj na zewnątrz i zobaczycie, co się dzieje na ulicy. Po wyjściu możesz porozmawiać z Dougiem o jego przeszłości (jeśli wybierzesz "How'd you end up here?", Doug zada ci kolejne pytanie). Jeśli będziesz chciał wrócić do apteki, wybierz opcję "Go back inside." lub spójrz maksymalnie w prawo i użyj drzwi do apteki (Enter: Pharmacy).

Nie wracaj jednak do środka. Zamiast tego rozejrzyj się po okolicy od prawej do lewej. Zerknij na zabite deskami okna (Look At: Boarded-Up Windows), uwięzionego pod słupem zombie (Trapped Walker), kłódkę na kracie (Look At: Lock), sklep z narzędziami (Look At: Hardware Store) i sklep z telewizorami (Look At: TV Store). To wszystko, czas działać. Na początek użyj fotografii rodzinnej Lee na uwięzionym zombie (Trapped Walker), aby upewnić się, że właśnie przy nim są kluczyki (gdyż uwięziony zombie okaże się bratem Lee).

Następnie spróbuj użyć znalezionego w biurze apteki pilota do telewizora na sklepie z telewizorami (TV Store). Nie uda ci się włączyć telewizorów, ale Doug podłapie twój pomysł i przeprogramuje pilota. Telewizory zostaną włączone, niestety, ich hałas jest przytłumiony przez szyby.

Dlatego użyj topora na kłódce, aby ją odłamać (Lock), przesuń kratę celując w miejsce, w którym przed chwilą była kłódka, (Open: Gate Latch), a potem weź cegłę leżącą tuż przed kratą (Take: Brick) i rzuć nią w szybę sklepu z telewizorami (TV Store). Udało się - wszystkie umarlaki oglądają teraz telewizję. Ponownie zerknij na uwięzionego zombie - będziesz mógł teraz do niego podbiec - wybierz ikonę biegu (Lee's Brother).

Po krótkiej rozmowie z bratem będziesz musiał uderzyć w niego toporem pięć razy (Lee's Brother), a potem przeszukać jego ciało. Dzięki temu znajdziesz klucze do magazynu z lekami. Obejrzyj animację, po której znajdziesz się w biurze apteki.

Użyj kluczy na drzwiach (Open: Door to Pharmacy), a potem po prostu wejdź do środka. Po chwili rozlegnie się niezwykle głośny alarm, który bardzo skomplikuje sytuację...