Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Walking Dead - poradnik do gry

The Walking Dead - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day The Walking Dead poradnik ,solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 4 - Rock and a Hard Place- Poranek na farmie

Idź w lewo, a potem w głąb ekranu (lecz nie wchodź do stodoły) i znowu w lewo - 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Idź w lewo, a potem w głąb ekranu (lecz nie wchodź do stodoły) i znowu w lewo. Omiń Katję i Clementine i zmierzaj dalej w lewo, aż dojdziesz do Ducka i Shawna. Zanim porozmawiasz z którymkolwiek z nich (choć ten pierwszy i tak nie ma zbyt wiele ciekawego do powiedzenia), możesz obejrzeć następujące przedmioty (od prawej do lewej): traktor (Look At: Tractor), prowizoryczny płot (Look At: Fence) i drewno na stosie po lewej (Look At: Wood). Przede wszystkim jednak rozpocznij rozmowę z Shawnem oferując pomoc ("Need a hand?").

6. "Just shot him right in the face."

(1): Was the boy one of the walkers?

-

(2): You gotta do what you gotta do.

Shawn nie zgodzi się z tobą.

(3): Damn.

-

(4): ...

-

7. "You got kids of your own?"

(1): Sometimes it's kill or be killed.

Shawn tego nie zapomni.

(2): I bashed a poor girl's brains in.

Shawn tego nie zapomni.

(3): I had to shoot one.

Shawn tego nie zapomni.

(4): ...

Shawn zwróci uwagę na twoje milczenie.

Na ostatnie pytanie Shawna odpowiedz, co chcesz. Shawn poprosi cię, abyś pomógł jego ojcu, który właśnie wszedł do stodoły. Udaj się tam. W tym właśnie momencie następuje pierwszy z pięciu "trudnych wyborów" w pierwszym epizodzie.

[TRUDNY WYBÓR #1]

  1. Powiedzenie prawdy Hershelowi Greene.
  2. Skłamanie Hershelowi Greene.
Jakkolwiek wybór ten nie ma wpływu na rozgrywkę, będzie się liczył w statystykach na końcu epizodu - 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Jakkolwiek wybór ten nie ma wpływu na rozgrywkę, będzie się liczył w statystykach na końcu epizodu. Nastawienie Hershela będzie ściśle zależne od tego, czy przedstawiłeś się od razu poprzedniego dnia i czy powiedziałeś prawdę o wypadku. Hershel zada ci cztery pytania i od ciebie zależy, czy powiesz mu prawdę, czy nie (to będzie właśnie ten "trudny wybór"), oraz jak odpowiesz na jego ostatnie pytanie.

Kolejne szczere odpowiedzi to np. "I got a ride.", "No wife anymore.", "What are you getting at?", a ostatnia to "Sure." lub "What is it?". Hershel i tak będzie nieco wrogo do ciebie nastawiony, ale twoje odpowiedzi mogą tę wrogość zmniejszyć (mówienie prawdy lub milczenie) lub znacznie zwiększyć (kłamstwo).

Jeśli nie przejąłeś się trudnością pierwszego wyboru tego typu, to radzę wstrzymać się z optymizmem. Teraz czeka na ciebie o wiele trudniejszy wybór. Poczekaj do końca animacji i podejmij decyzję, która znacząco wpłynie na przebieg dalszych epizodów.

1 - 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry
[TRUDNY WYBÓR #2] - 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

[TRUDNY WYBÓR #2]

  1. Próba uratowania Shawna (Help Shawn)
  2. Próba uratowania Ducka (Help Duck).
  3. Nie zrobienie niczego

Pamiętaj, że po pierwsze, nie możesz uratować obu - musisz wybierać. Po drugie niezależnie od dokonanego wyboru Shawn i tak zginie. Po trzecie, możesz nie zrobić nic, a wynik będzie ten sam - Shawn zginie, zaś Ducka uratuje ojciec (będzie się to liczyło jako uratowanie Ducka). Po czwarte wreszcie, znacznie lepiej jest uratować Ducka, gdyż wpłynie to bardzo pozytywnie na twoje relacje z Kennym - a z tą postacią spędzisz sporo czasu w tym i następnych epizodach. Poniżej znajduje się dokładny opis każdego z wyborów.

Próba uratowania Shawna

Możesz uderzyć zombie pięścią (Hit: Zombie), podnieść deskę (Pick up: Board) i uderzyć nią zombie (musisz wcelować) lub popchnąć traktor (Pull: Tractor) - 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Możesz uderzyć zombie pięścią (Hit: Zombie), podnieść deskę (Pick up: Board) i uderzyć nią zombie (musisz wcelować) lub popchnąć traktor (Pull: Tractor). Nie ma znaczenia, co zrobisz. Po chwili przybiegnie Kenny i uratuje swojego syna, lecz będzie zbyt spanikowany, by ci pomóc przy ratunku Shawna. Po raz kolejny zrób cokolwiek, aby zakończyć tę scenę.

8. "You tried to help him, but this piece of shit let him die."

(1): It's nobody's fault.

Kenny to zapamięta.

(2): It's Kenny's fault.

Kenny to zapamięta.

(3): It's my fault.

Kenny to zapamięta.

(4): ...

-

Próba uratowania Ducka

Możesz uderzyć zombie pięścią (Hit: Zombie), podnieść deskę leżącą za Lee (najlepszy wybór, gdyż w ten sposób od razu zakończysz tę scenę) i uderzyć nią zombie (musisz wcelować) lub pociągnąć Ducka (Pull: Duck) - 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Możesz uderzyć zombie pięścią (Hit: Zombie), podnieść deskę leżącą za Lee (najlepszy wybór, gdyż w ten sposób od razu zakończysz tę scenę) i uderzyć nią zombie (musisz wcelować) lub pociągnąć Ducka (Pull: Duck). Po chwili przybiegnie Kenny i zacznie ciągnąć Ducka. Pomóż mu (Pull: Duck), aby zakończyć tę scenę, jeśli wcześniej nie zdzieliłeś zombie deską. Shawn zostanie zagryziony przez zombie. Nie ma znaczenia, co powiesz w rozmowie z Hershelem Greene.

Nie zrobienie niczego

Tak jak zostało to wspomniane wcześniej, możesz odmówić pomocy zarówno Duckowi, jak i Shawnowi. W tym celu po prostu nic nie rób, a kiedy Kenny uratuje Ducka, ponownie nic nie rób.

Podsumowanie

Niezależnie od podjętej decyzji Hershel, zrozpaczony po śmierci syna, każe wam wszystkim wynieść się z jego farmy. Po chwili Kenny zaproponuje ci transport, także w piątkę (Lee, Clementine, Kenny, Katjaa, Duck) opuścicie farmę Hershela.