2 - Adventures in Babysitting | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead The Walking Dead poradnik ,solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 2 - Adventures in Babysitting
Po animacji znajdziesz się na tyłach domu jednorodzinnego. Możesz obejrzeć domek na drzewie (Look At: Treehouse), zestaw do herbaty pod drzewem (Look At: Tea Set), pokrywę basenu (Look At: Pool Cover) i bramę po lewej stronie (Look At: Gate). Możesz również spróbować nawiązać kontakt z kimś, kto ukrywa się w domku na drzewie (Talk to: Treehouse) - nie uzyskasz jednak odpowiedzi.
Aby więc posunąć akcję do przodu, udaj się w stronę ekranu, a potem zakręć i wejdź po krótkich schodkach na werandę. Przybliż się do szklanych drzwi, zerknij na nie (Look At: Sliding Glass Door) i zapukaj (Sliding Glass Door). Pukaj do skutku lub po prostu je otwórz, aby wejść do środka (Open: Sliding Glass Door).
Niedaleko szklanych drzwi możesz zerknąć na kosz z owocami na stole przy ekranie (Look At: Bowl of Fruit), kałużę krwi na podłodze przy wejściu do kuchni (Look At: Pool of Blood) i kolorowankę po prawej na blacie (Look At: Coloring Book). Wejdź do kuchni i nie przejmuj się, że twój bohater wywinie orła.
Zaczniemy od lewej. Zerknij na notatkę na lodówce (Examine: Note), a potem którąkolwiek z dwóch szerokich szuflad naprzeciwko bohatera (Open: Drawer). Znajdziesz krótkofalówkę. Nie ma sensu przeszukiwać pozostałych szuflad i szafek, bo nic tam nie znajdziesz. Możesz jednak napić się wody - stoi w kubku obok zlewu (Take: Cup of Water). Wyjdź z kuchni.
Obejrzyj telefon z automatyczną sekretarką (Look At: Answering Machine), ale na razie nie odsłuchuj wiadomości. Idź w lewo, aż do końca. Po drodze możesz obejrzeć blokujący drzwi na górę, przewrócony regał (Look At: Bookshelf), a dalej - wiszące na ścianach, dziecięce malowidła (Look At: Kid's Paintings), okno po lewej (Look At: Windows) i telewizor (Look At: Television).
Dopiero teraz odsłuchaj wiadomości (Use: Answering Machine). Jeśli do tego masz krótkofalówkę, to po odsłuchaniu wiadomości skontaktuje się z tobą tajemnicza postać, którą widziałeś już w lesie. To ośmioletnia dziewczynka imieniem Clementine, z którą zaczniesz rozmowę. Jeśli będziesz milczał, Clementine będzie się zastanawiała, dlaczego nic nie mówisz. Zadawaj pytania dotąd, aż rozmowa zostanie przerwana.
[POCZĄTEK AKCJI]
(1) Wciskaj pokazany przycisk, aż na ekran zawita następny - wciśnij go, by odepchnąć zombie-opiekunkę i zacząć uciekać.
(2) Lee będzie próbował uciec z kuchni, niestety - ponownie wywróci się na kałuży krwi. Kopnij opiekunkę w głowę nie zważając na rozmyty ekran.
(3) Opiekunka złapie Lee za mogę, co sprawi, że bohater ponownie się przewróci. Odpłać opiekunce solidnym kopniakiem i cofaj się w stronę szklanych drzwi.
(4) Kiedy opiekunka rzuci się na Lee, wciskaj pokazany przycisk, aż pojawi się następny - wciśnij go, by zrzucić zombie-opiekunkę z bohatera.
(5) Jak najszybciej umieść kursor na stojącej za szybą Clementione i prędko weź od niej młotek. Co prawda możesz kopnąć opiekunkę w twarz, jednak w żaden sposób nie rozwiąże to twojej dramatycznej sytuacji.
(6) Uderz młotkiem w głowę zombie-opiekunki. Kiedy Lee ją przewróci i na niej stanie, uderzaj młotkiem w jej głowę dotąd, aż będziesz miał pewność, że jest "martwa na dobre".
[KONIEC AKCJI]