ESO: Zaklinanie; kombinacje Run - glify, broń, pancerz, biżuteria
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Online znajdziesz kilka tabel, które przedstawiają możliwe kombinacje Glifów, powstałych przez połączenie poszczególnych run - jest to proces powiązany z zaklinaniem. Tabele uszeregowane są według części wyposażenia, na które możesz nałożyć dany Glif: Broń, Pancerz, Biżuteria.
Podane w tabeli wartości i czas działania zostały zastąpione odpowiednio X i Y, gdyż na ich wartość ma wpływ to, jakiej Runy Rodzaju użyjesz przy ich tworzeniu - im lepsza, tym wartości te będą wyższe.
Glify nakładane na Broń
Ikona | Nazwa | Komponenty | Efekt |
![]() | Glyph of Absorb Health | Odejmująca Runa Mocy + Oko | Zadaje X obrażeń od Magii i odnawia Y Zdrowia. |
![]() | Glyph of Absorb Magicka | Odejmująca Runa Mocy + Makko | Zadaje X obrażeń od Magii i odnawia Y Magicki. |
![]() | Glyph of Absorb Stamina | Odejmująca Runa Mocy + Deni | Zadaje X obrażeń od Magii i odnawia Y Staminy. |
![]() | Glyph of Crushing | Odejmująca Runa Mocy + Deteri | Przy trafieniu, zmniejsza pancerz wroga o X na Y sekund. |
![]() | Glyph of Decrease Health | Odejmująca Runa Mocy + Okoma | Zadaje X nieuchronnych obrażeń. |
![]() | Glyph of Flame | Dodająca Runa Mocy + Rakeipa | Zadaje X obrażeń od Ognia. |
![]() | Glyph of Foulness | Dodająca Runa Mocy + Haoko | Zadaje X obrażeń od Chorób. |
![]() | Glyph of Frost | Dodająca Runa Mocy + Dakeipa | Zadaje X obrażeń od Mrozu. |
![]() | Glyph of Hardening | Dodająca Runa Mocy Deteri | Przy trafieniu, nakłada na ciebie tarczę, absorbującą X obrażeń, przez Y sekund. |
![]() | Glyph of Poison | Dodająca Runa Mocy + Kuoko | Zadaje X obrażeń od Trucizny. |
![]() | Glyph of Rage | Dodająca Runa Mocy + Okori | Zwiększa twoją Moc ataków fizycznych o X na Y sekund. |
![]() | Glyph of Shock | Dodająca Runa Mocy + Meip | Zadaje X obrażeń od Błyskawic. |
![]() | Glyph of Weakening | Odejmująca Runa Mocy + Okori | Przy trafieniu, zmniejsza Moc ataków wroga o X na Y sekund. |
Glify nakładane na Pancerz
Ikona | Nazwa | Komponenty | Efekt |
![]() | Glyph of Health | Dodająca Runa Mocy + Oko | Zwiększa maksymalne Zdrowie o X. |
![]() | Glyph of Magicka | Dodająca Runa Mocy + Makko | Zwiększa maksymalną Magickę o X. |
![]() | Glyph of Stamina | Dodająca Runa Mocy + Deni | Zwiększa maksymalną Staminę o X. |
Glify nakładane na Biżuterię
Ikona | Nazwa | Komponenty | Efekt |
![]() | Glyph of Bashing | Dodająca Runa Mocy + Kaderi | Zwiększa o X obrażenia zadawane przez uderzenie tarczą (Bash). |
![]() | Glyph of Crushing | Odejmująca Runa Mocy + Deteri | Zmniejsza pancerz trafionego wroga o X na Y sekund. |
![]() | Glyph of Decrease Physical Harm | Odejmująca Runa Mocy + Taderi | Zwiększa o X pancerz. |
![]() | Glyph of Decrease Spell Harm | Odejmująca Runa Mocy + Makderi | Zwiększa o X odporność na Magię. |
![]() | Glyph of Disease Resist | Odejmująca Runa Mocy + Haoko | Zwiększa o X odporność na Choroby. |
![]() | Glyph of Fire Resist | Odejmująca Runa Mocy + Rakeipa | Zwiększa o X odporność na Ogień. |
![]() | Glyph of Frost Resist | Odejmująca Runa Mocy + Dekeipa | Zwiększa o X odporność na Mróz. |
![]() | Glyph of Health Regen | Dodająca Runa Mocy + Okoma | Zwiększa o X regenerację Zdrowia. |
![]() | Glyph of Increase Magical Harm | Dodająca Runa Mocy + Makderi | Dodaje X obrażeń od magii. |
![]() | Glyph of Increase Physical Harm | Dodająca Runa Mocy + Taderi | Dodaje X obrażeń od broni. |
![]() | Glyph of Magicka Regen | Dodająca Runa Mocy + Makkoma | Zwiększa o X regenerację Magicki. |
![]() | Glyph of Poison Resist | Odejmująca Runa Mocy + Kuoko | Zwiększa o X odporność na Trucizny. |
![]() | Glyph of Potion Boost | Dodająca Runa Mocy + Oru | Zwiększa o X skuteczność działania Mikstur. |
![]() | Glyph of potion Speed | Odejmująca Runa Mocy + Oru | Zmniejsza czas odnowienia Mikstur, o poziomie niższym od przedmiotu na którym nałożone jest to zaklęcie o X sekund. |
![]() | Glyph of Reduce Feat Cost | Odejmująca Runa Mocy + Denima | Zmniejsza koszt umiejętności korzystających ze Staminy. |
![]() | Glyph of Reduce Spell Cost | Odejmująca Runa Mocy + Makkoma | Zmniejsza koszt umiejętności korzystających z Magicki. |
![]() | Glyph of Shielding | Odejmująca Runa Mocy + Kaderi | Zmniejsza o X koszt uderzenia tarczy (Bash), a także o Y koszt blokowania się. |
![]() | Glyph of Shock Resist | Odejmująca Runa Mocy + Meip | Zwiększa o X odporność na Błyskawice. |
![]() | Glyph of Stamina Regen | Dodająca Runa Mocy + Denima | Zwiększa o X regenerację Staminy. |
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



































