ESO: Nightblade jako Melee DPS The Elder Scrolls Online poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 maja 2020
Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Online znajdziesz rekomendowany build dla postaci klasy Nightblade. Opisany poniżej build dotyczy grania klasą Nightblade jako postacią Melee DPS, czyli dążącą do zadawania sporych obrazeń w walce wręcz (z użyciem broni białej). Przedstawiliśmy ogólny zarys rozwoju postaci oraz wymieniliśmy najbardziej przydatne naszym zdaniem umiejętności.
Rekomendowany build - Nightblade Melee DPS
W buildzie tym skupimy się na szybkim eliminowaniu pojedynczych wrogów oraz skradaniu się. Dlatego dobrym pomysłem jest poziomowanie drzewek umiejętności Assassination oraz Shadow od początku naszej zabawy. Dobrym wyborem klasy jest tutaj Khajiit z racji jego umiejętności pasywnej Carnage, zwiększającej nam współczynnik trafień krytycznych oraz krytycznych obrażeń.
Naszą bronią będzie tutaj broń podwójna (jednak build ten nie jest całkowicie przypisany do tego rodzaju broni). Walkę zaczynamy od umiejętności Reaper's Mark. Oznaczamy wroga przez co następne nasze ataki ignorują dużą ilość jego obrony. Teleportujemy się do oznaczonego przeciwnika zadając obrażenia oraz ogłuszając go (Ambush). Po tym ataku używamy Shadowy Disguise żeby zniknąć z pola widzenia przeciwnika po czym wyprowadzamy atak umiejętnością Suprise Attack. Jeśli przeciwnik nadal żyje, wykańczamy go umiejętnością Killer's Blade zadając mu ogromne obrażenia.
Nazwa umiejętności | Opis umiejętności | |
1. Assassin's Blade + Morph na Killer's Blade | Umiejętność zadaje obrażenia magiczne. Przeciwnicy z małą ilością życia dostają dodatkowo 300% obrażeń. Morph na możliwość uleczenia naszej postaci kiedy zabijamy cel tą umiejętnością. | |
2. Teleport Strike + Morph na Ambush | Teleportujemy się do przeciwnika ogłuszając go oraz zadając obrażenia magiczne. Morph na zwiększenie obrażeń naszego następnego ataku. | |
3. Shadow Cloak + Morph na Shadowy Disguise | Zapewna nam niewidzialność przez kilka sekund. Morph na stuprocentowe zadanie trafienia krytycznego podczas trwania tego efektu. | |
4. Veiled Strike + Morph na Suprise Attack | Zadaje obrażenia magiczne. Jeśli jesteśmy pod wpływem niewidzialności oglusza przeciwnika na krótki okres czasu. Morph na zredukowanie obrony przeciwnika na pewien okres czasu. | |
5. Mark Target + Morph na Reaper's Mark | Klątwa, która obniża przeciwnikom i nam obronę magiczną i fizyczną. Zabicie oznaczonego przeciwnika zwraca nam część zdrowia. Morph na zwiększenie ilości odnawianego zdrowia. | |
R. Death Stroke + Morph na Soul Harvest | Umiejętność zadaje ogromne obrażenia magiczne wprost proporcjonalnie do naładowanej umiejętności. Morph na zwiększenie odnawiania umiejętności podczas zabijania przeciwników. |
Rekomendowane typy przedmiotów
Build ten poświęcony jest atakom magicznym i nie jest powiedziane że musimy używać lekkiej zbroi czy nawet ciężkiej. Żeby jednak skorzystać w pełni z umiejętności pasywnej zwiększającej współczynnik trafienia krytycznego będziemy używać zbroi średniej. Co do broni nie jest powiedziane, że build działa tylko na dual wield (podwójna broń). Możemy używać tarczy i miecza, dwóch sztyletów czy nawet miecza dwuręcznego.
- Średni pancerz (Medium Armor) - Używamy pięciu części średniego pancerza, żeby spełnić wymagania pasywnej umiejętności. Najlepiej żeby były to takie, które zapewniają nam najwięcej obrony fizycznej (np. spodnie czy zbroja). Cechę jaką najlepiej tu zastosować to zwiększenie statystyk używanego przez nas Mundus Stone. Jeżeli chodzi o zaklęcie to z racji tego, że używamy umiejętności magicznych, dobrym pomysłem jest zwiększanie statystyki Magicka.
- Lekki pancerz (Light Armor) - Używamy dwóch z siedmiu dostępnych. Najlepiej żeby były to te, które dają najmniej obrony ze wszystkich części (np. pasek czy buty). Używamy ich dlatego, żeby korzystać z umiejętności pasywnych zwiększających regeneracje Magicka czy też zmniejszenie jej konsumpcji. Tak jak w przypadku średniego pancerza używamy śladu na zwiększenie statystyk używanego przez nas Mundus Stone'a. Używamy także zaklęcia zwiększającego nam Magicka
- Broń - tutaj jest pełna dowolność (jednak złym pomysłem jest używanie łuku). Ważnym elementem jest tutaj cecha w broni. Jako, że w broniach podwójnych takich cech możesz mieć dwie dlatego dobrym pomysłem jest używanie jednego sztyletu oraz jednego toporka (podwojenie cechy nie działa na ten sam rodzaj broni). Cechą tą jest Precise, która zwiększa nam szansę na krytyczne trafienie.
- Akcesoria - Pierścienie oraz naszyjnik zwiększające nam magicka bądź też zmniejszające koszt używanych umiejętności.
- Mundus Stone - Tutaj możemy wybrać spośród dwóch najlepszych do tego buildu. Shadow, który zwiększa nam krytyczne obrażenia lub Thief, który zwiększa nam szansę na krytyczne trafienie.