Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ESO: Alchemia - umiejętności, rangi The Elder Scrolls Online poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 maja 2020

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na temat alchemii w grze The Elder Scrolls Online. Nasz poradnik wyjaśnia ogólne zasady wytwarzania mikstur w oparciu o alchemię oraz zestawia najważniejsze umiejętności związane z krawiectwem i podaje wymagania do ich odblokowania.

Informacje wstępne

Alchemia pozwala wytwarzać różnorakie mikstury - zarówno te leczące, jak i o odwrotnym działaniu. Dla miłośników innych gier z serii Elder Scrolls czeka jednak rozczarowanie, gdyż w tej chwili nie da się jeszcze tworzyć trucizn, które potem nakłada się na broń.

Alchemia bez wątpienia przyda się wszystkim graczom, gdyż kupowanie mikstur to ogromny wydatek, a schodzą one w iście błyskawicznym tempie. Na wyższych poziomach doświadczenia wrogowie co prawda wyrzucają znacznie więcej mikstur, więc nie trzeba ich kupować, ale nie ma możliwości zdobycia wszystkich z nich w ten sposób, a ilość trunków uzyskiwana w ten sposób może w dalszym ciągu nie wystarczyć.

Tabela umiejętności - Alchemia

Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie umiejętności dostępne w drzewku Alchemii.

Ikona

Nazwa i ranga

Opis

Wymagana ranga

Solvent Proficiency I - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Solvent Proficiency I

Pozwala na użycie Natural Water by stworzyć Miksturę 3-go poziomu i Clear Water, by stworzyć Miksturę 10-go poziomu.

Alchemy 1

Solvent Proficiency II - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Solvent Proficiency II

Pozwala na użycie Pristine Water by stworzyć Miksturę 20-go poziomu.

Solvent Proficiency I

Solvent Proficiency III - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Solvent Proficiency III

Pozwala na użycie Cleansed Water by stworzyć Miksturę 30-go poziomu.

Solvent Proficiency II

Solvent Proficiency IV - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Solvent Proficiency IV

Pozwala na użycie Filtered Water by stworzyć Miksturę 40-go poziomu.

Solvent Proficiency III

Solvent Proficiency V - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Solvent Proficiency V

Pozwala na użycie Purified Water by stworzyć Miksturę 1 poziomu Weterańskiego.

Solvent Proficiency IV

Solvent Proficiency VI - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Solvent Proficiency VI

Pozwala na użycie Cloud Mist by stworzyć Miksturę 5 poziomu Weterańskiego.

Solvent Proficiency V

Keen Eye: Reagents I - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Keen Eye: Reagents I

Pobliskie, możliwe do wydobycia składniki alchemiczne, będą lepiej widoczne, jeśli znajdziesz się od nich w odległości do 20 metrów.

Alchemy 2

Keen Eye: Reagents II - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Keen Eye: Reagents II

Pobliskie, możliwe do wydobycia składniki alchemiczne, będą lepiej widoczne, jeśli znajdziesz się od nich w odległości do 30 metrów.

Keen Eye: Reagents I

Keen Eye: Reagents III - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Keen Eye: Reagents III

Pobliskie, możliwe do wydobycia składniki alchemiczne, będą lepiej widoczne, jeśli znajdziesz się od nich w odległości do 40 metrów.

Keen Eye: Reagents II

Medicinal Use I - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Medicinal Use I

Efekty uzyskiwane po użyciu mikstur trwają o 10% dłużej.

Alchemy 8

Medicinal Use II - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Medicinal Use II

Efekty uzyskiwane po użyciu mikstur trwają o 20% dłużej.

Medicinal Use I

Medicinal Use III - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Medicinal Use III

Efekty uzyskiwane po użyciu mikstur trwają o 30% dłużej.

Medicinal Use II

Chemistry I - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Chemistry I

Każde wytworzenie przedmiotu w Alchemii skutkuje otrzymaniem jednej dodatkowej Mikstury.

Alchemy 12

Chemistry II - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Chemistry II

Każde wytworzenie przedmiotu w Alchemii skutkuje otrzymaniem dwóch dodatkowych Mikstur.

Chemistry I

Chemistry III - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Chemistry III

Każde wytworzenie przedmiotu w Alchemii skutkuje otrzymaniem trzech dodatkowych Mikstur.

Chemistry II

Laboratory Use - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Laboratory Use

Pozwala użyć do 3 składników podczas wytwarzania Mikstury.

Alchemy 15

Snakeblood I - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Snakeblood I

Zmniejsza negatywne efekty Mikstur o 50%.

Alchemy 23

Snakeblood II - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Snakeblood II

Zmniejsza negatywne efekty Mikstur o 80%.

Snakeblood I

Snakeblood III - ESO: Alchemia - umiejętności, rangi - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Snakeblood III

Zmniejsza negatywne efekty Mikstur o 100%.

Snakeblood II

Wyjaśnienie

Ponownie, kolejne drzewko umiejętności, na które trzeba poświęcić sporo punktów. W przeciwieństwie do większości rzemiosł, w przypadku Alchemii opłaca się zainwestować w 5 z 6 umiejętności:

  1. Solvent Proficiency - możliwość użycia lepszej jakościowo (i wyższo-poziomowej) wody skutkuje powstaniem mocniejszej mikstury. Bez dwóch zdań wsadź w tą umiejętność maksymalną ilość punktów umiejętności.
  2. Medicinal Use - wydłużenie o 30% (na 3 poziomie tej umiejętności) czasu trwania mikstur to rzecz, obok której nie należy przechodzić obojętnie. Popatrz na to z tej strony - inwestując w tą umiejętność 3 punkty, po użyciu 3 mikstur, zaoszczędzisz (prawie) jedną miksturę.
  3. Chemistry - tutaj nie trzeba niczego tłumaczyć. Inwestując 3 punkty w tą umiejętność, wytworzysz każdorazowo 4 razy więcej mikstur.
  4. Laboratory Use - możliwość użycia 3 (zamiast 2) składników pozwoli ci wytwarzać bardziej zaawansowane mikstury, posiadające mocniejsze właściwości, albo większą ilość efektów.
  5. Snakeblood - kolejna umiejętność, obok której nie powinieneś przejść obojętnie. Spora część składników alchemicznych, których użyjesz do wytworzenia mikstur, będzie miała różnorakie, negatywne efekty (obok tych pozytywnych). Inwestując 3 punkty w tą umiejętność, nie będziesz się tym musiał dłużej przejmować.

Warto także dorzucić jeden punkt w Keen Eye: Reagents, przez co pobliskie, możliwe do wydobycia składniki alchemiczne, staną się widoczne. Możesz, jeśli chcesz, zainwestować w to więcej punktów (by dostrzec je z większej odległości), lecz pierwszy poziom tej umiejętności w zupełności wystarczy, jeśli tylko choć trochę przyglądasz się temu co dzieje się dookoła.