Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Supreme Commander - poradnik do gry

Supreme Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander poradnik Supreme Commander

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Przyślij także swoje zbudowane do tej pory krążowniki i niszczyciele w pobliże wąskiego gardła [132]. Statki będą mogły atakować jednostki wroga [133] poruszające się blisko linii brzegowej. Do tej pory powinny zostać ukończone Twoje silosy atomowe. Wykorzystanie broni jądrowej przeciwko Cybranom jest niezłym pomysłem, ale musisz najpierw odkryć położenie jednostek nieprzyjaciela, a potem celować pociskami uwzględniając ich ruch.

[132] - Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[132]

[133] - Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[133]

Najtrudniejszy jest do pokonania pajęczy robot widoczny na zdjęciu powyżej. Postaraj się uszkodzić go ogniem z okrętów, a potem rozkaż wszystkim jednostkom i budynkom ochronnym atakować go w jednym i tym samym czasie. To powinno go położyć dosyć szybko. Po wykończeniu Cybran odbuduj swoje linie obrony, a flotę wyślij na bazę Cybran. Musisz zabić wrogiego dowódcę, więc jeżeli zobaczysz wrogą OJD [134] (kręci się na północy bazy, więc łatwo go wypatrzeć), skup na niej ogień wszystkich swoich statków. Istotnym problemem przy wykonywaniu tego zadania może być artyleria typu "Gunther" [135] umieszczona w południowej części bazy Cybran. Możesz ją albo zaatakować śmigłowcami (co zaowocuje mnóstwem ofiar), albo nakazać swoim statkom omijać ją jak tylko potrafią. Po wykończeniu RedFoga wycofaj swoją flotę i skieruj ją do swojej bazy.

[134] - Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[134]

[135] - Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[135]

Twoją bazę zaatakuje wroga flota. Jednostki wykorzystane przy ataku na Cybran powinny ją pokonać. Gdy już się z nimi uporasz, wyślij je w kierunku Black Sun.

Kolejne zadanie polega na eliminacji Marxona. Jeżeli masz ochotę przeprowadzić atak nuklearny, musisz najpierw zneutralizować jego system obrony pociskami strategicznymi [136]. Radzę najpierw odkryj ich położenie samolotami zwiadowczymi, a następnie zaatakować bazę jednostkami lądowymi - botami szturmowymi i Kolosami Galaktycznymi. Wprowadź ich przez wyrwę w murzę powstałą po eksplozji OJD Arnolda, by zniszczyć wyrzutnię na północnym zachodzie oraz wzdłuż wschodniego brzegu, by unieszkodliwić dwie pozostałe. Musisz poruszać się szybko, bo nieprzyjaciel zechce przeprowadzić ostrzał artyleryjski na centrum kontroli Black Sun. Przy ataku dobrze jest się wspierać ogniem niszczycieli.

[136] - Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[136]

Gdy spotkasz Marxona, nie miej litości i skoncentruj na nim ogień wszystkich dostępnych jednostek. Jego śmierć oznacza pomyślne zakończenie tej operacji.

Czas zaprowadzić pokój [137]...

[137] - Operacja 6 - Początki (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[137]