Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Supreme Commander - poradnik do gry

Supreme Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander poradnik Supreme Commander

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Aeon Illuminati Operacja 1: Turniej

Legenda - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

Legenda:

1. Pozycja startowa;

2. Generatory mocy i fabryka lotnicza UEF;

3. Baza lotnicza UEF;

4. Baza marynarki UEF;

5. Baza wroga z gniazdami przeciwlotniczymi;

6. Baza sprzymierzeńców;

7. Główna baza UEF.

Cele główne:

1. Zbuduj trzy ekstraktory masy;

2. Zbuduj trzy generatory mocy;

3. Zbuduj stocznię marynarki;

4. Zbuduj lekkie kutry;

5. Zniszcz patrol powietrzny UEF;

6. Zbuduj trzy łodzie podwodne;

7. Zniszcz blokadę UEF;

8. Zniszcz generatory mocy i fabryki UEF;

9. Zniszcz gniazda przeciwlotnicze;

10. Pokonaj poddowódcę UEF;

11. Eskortuj jednostkę CAR.

Cele poboczne:

1. Zniszcz bazę lotniczą;

2. Zniszcz bazę marynarki.

Opis przejścia:

Zaczniemy od postawienia bazy w punkcie [1] . Najpierw postaw trzy ekstraktory masy [1] w miejscach do tego nadających się [89]. Potem zbuduj trzy generatory mocy [2] , gdziekolwiek Ci się podoba. Gdy już to zrobisz, skieruj swoją OJD w stronę wody i postaw stocznię marynarki [3] .

Teraz skupimy się na produkcji jednostek. Zaznacz swoją stocznię i każ w niej zbudować trzy lekkie kutry typu Skrawek [4] . Łodzie te [90] wyposażone są w broń przeciwlotniczą. Płyń nimi na północ, strącając po drodze każdy napotkany samolot UEF [5] . W sumie będzie ich siedem.

[89] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[89]

[90] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[90]

Przechodzimy do walki podwodnej, więc zawróć kutry do bazy. UEF ma w tym rejonie kilka okrętów podwodnych, które trzeba zniszczyć. Wyprodukuj w swojej stoczni trzy łodzie podwodne [6] . Twoje nowe jednostki będą musiały oczyścić okoliczne wody z podwodniaków UEF [7] . Wyślij swoje okręty najpierw na północ, a następnie na południowy zachód. Wrogie jednostki będą zaznaczane na radarze półkolem [91].

Mapa ulegnie powiększeniu, dostaniesz rozkaz zlikwidowania pobliskiej placówki wroga [8] , a także możliwość budowania fregat klasy Marker. Wybuduj kilka tego typu jednostek, a także parę lekkich kutrów. W pierwszej kolejności wyślij właśnie kutry, by oczyściły niebo nad wyspą nieprzyjaciela. Następnie przyślij tam Markery, by zniszczyły zabudowania UEF [92].

[91] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[91]

[92] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[92]

Przybędzie trochę zadań. Najpierw zajmiemy się misjami pobocznymi. Na pierwszy ogień idzie baza lotnicza UEF [1] na północy. Podeślij w tę okolicę swoje łodzie (fregaty + kutry, tak jak przy wykonywaniu celu numer 8), zniszcz wrogie samoloty patrolujące okolicę bazy, po czym ostrzelaj fabryki lotnicze UEF. Nieprzyjaciel przyśle kilka łodzi z centralnej wyspy [93], ale kutry powinny sobie z nimi poradzić. Jeśli jednak zostaną zniszczone, wyślij w tę okolice łodzie podwodne.

Z bazą marynarki [2] na wschodzie możemy się zabawić na dwa sposoby. Pierwszy polega na wykorzystaniu starej taktyki, której używaliśmy przy atakach na inne bazy UEF. Jeśli jednak masz ochotę na odmianę, postaw jedną lub dwie fabryki lotnicze i wyprodukuj w nich kilka lub kilkanaście bombowców i myśliwców przechwytujących (UEF wyśle swoje samoloty, by przerwać Twoje bombardowanie). Zanim jednak przeprowadzisz atak, polecam wysłać na wschód samolot zwiadowczy, by dokładnie określić położenie budynków, które trzeba zniszczyć [94].

[93] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[93]

[94] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[94]

Wracamy do celów głównych. Zorganizuj grupę statków składającą się z kutrów, łodzi podwodnych i fregat. Wyślij ja na północny wschód, w kierunku gniazd artylerii przeciwlotniczej. Musimy te gniazda wyeliminować [9] . Najpierw podeślij kutry i łodzie podwodne, by strąciły samoloty krążące wokół naszych celów, a także zatopiły kręcące się tam okręty. Następnie podpłyń fregatami, by mogły zaatakować działa p-lot [95] należące do UEF.

Prawdopodobnie podczas niszczenia tych dział napotkasz wrogiego poddowódcę [96]. Tak się składa, że kolejne zadanie polega na jego wyeliminowaniu [10] , zatem każ swoim fregatom otworzyć do niego ogień.

[95] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[95]

[96] - Operacja 1 - Turniej | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[96]

Choć kolejne zadanie nakazuje eskortować jednostkę CAR [11] , możemy sobie podarować wysyłanie większych sił. Po prostu podziwiaj siłę ognia latającej fortecy.