Operacja 4 - Szczepionka (1) | UEF | Supreme Commander poradnik Supreme Commander
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
UEF Operacja 4: Szczepionka
Legenda:
1. Pozycja startowa;
2. Baza Cybran;
3. Punkty dowodzenia Cybran;
4. Zakład naukowy;
5. Brama kwantowa;
6. Główna baza Cybran;
7. Baza Brackmana.
Cele główne:
1. Zniszcz cybrańską bazę;
2. Przejmij dwa z czterech punktów dowodzenia;
3. Przejmij zakład naukowy;
4. Eskortuj doktora do bramy kwantowej;
5. Pokonaj cybrańskiego dowódcę;
6. Zbuduj trzy instalacje radarowe dalekiego zasięgu;
7. Chroń instalację radarową dalekiego zasięgu;
8. Zniszcz pajęczego robota;
9. Zniszcz bazę Brackmana.
Cele poboczne:
1. Zabij uciekających inżynierów.
Opis przejścia:
Stwórz swoją bazę [1] wykorzystując pobliskie złoża masy i energii. Zaraz po postawieniu fabryki pojazdów wyprodukuj kilku inżynierów i zacznij budować linię obrony przeciwlotniczej przy południowym brzegu wyspy. Stwórz potem około dziesięć wozów p-lot i postaw je na południu- będą chronić stocznię, którą wkrótce wybudujemy. Warto też skonstruować kilka średnich czołgów MA12, jako że wróg będzie atakował czołgami-amfibiami. Nie zapomnij też w tak zwanym międzyczasie ulepszyć fabrykę pojazdów do poziomu Tech 2. Gdy będziesz miał jakieś nadwyżki energii i masy, postaw kilka dział "Triada" po zachodniej stronie bazy [25].
Zbuduj dwie stocznie [26], z czego jedną z nich ulepsz do poziomu Tech 2. Zacznij w niej produkować krążowniki, a w drugiej, o poziomie Tech 1 zleć budowę łodzi podwodnych. To by było tyle, jeśli chodzi o początkową rozbudowę. Zajmijmy się celem [1] i rozwalmy bazę Cybran.
[25] |
[26] |
Kiedy będziesz już miał pierwszy krążownik i kilka podwodniaków, wyślij je na rozwidlenie rzek [27]. Poślij OJD albo jakiś samolot na bazę cybran [2] w celu odkrycia położenia ważnych budynków. Zacznij ostrzeliwać bazę, zwracając szczególną uwagę na fabryki pojazdów i maszyn latających; wróg będzie je co chwilę odbudowywał, a my musimy mu je nieustannie niszczyć, by nie mógł tworzyć swojej armii. Cały czas dosyłaj kolejne krążowniki. Otocz nimi bazę wroga [28] i zniszcz wszystkie cybrańskie jednostki i budynki produkcyjne. Ekstraktory i generatory można zostawić, zadanie i tak zostanie zaliczone.
[27] |
[28] |
Teraz zajmiemy się celem [2] . To będzie banalne. Wyślij swoje zbudowane dotychczas krążowniki i łodzie podwodne w stronę cybrańskie centrów technicznych. Podwodniakami zniszcz wyrzutnie torped ustawione na rzece, po czym podpłyń jak najbliżej do punktu [3] . Pozwól Gubernatorom ostrzelać te kilka pałętających się tam jednostek. Postaw w swojej bazie fabrykę lotniczą (o ile jeszcze jej nie masz) i skonstruuj jeden transporter powietrzny. Załaduj do niego dwóch inżynierów i leć wysadzić ich tuż obok centrów technicznych [29]. Każ inżynierom zająć budynki i czekaj na dalsze rozkazy.
Te zaś wyglądają następująco: musimy odbić niejakiego doktora Sweeneya z rąk Cybran. Jest on przetrzymywany w zakładzie naukowym w punkcie [4] , a naszym zadaniem jest go przechwycić OJD lub inżynierem [3] .
Powtarzamy manewr. Wyślij w okolice półwyspu kilka łodzi podwodnych, a następnie dostarcz tam krążowniki. Zniszcz nimi budynki obronne chroniące Sweeneya, po czym wyślij inżyniera, by zajął zakład [30]. I przygotuj się na ataki Cybran ze wschodu. Postaw tam trochę "Triad" i jakąś obronę przeciwlotniczą.
[29] |
[30] |