Budowa bazy | Podstawy i porady | Supreme Commander poradnik Supreme Commander
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Schemat budowy bazy
Istnieje pewien schemat postępowania mówiący, w jakiej kolejności stawiać w bazie budynki. Od razu zaznaczę, że ta lista jest dość elastyczna i może się zmieniać w zależności od sytuacji.
- Ekstraktory masy (przeważnie 3);
- Generatory energii (przeważnie 3);
- Fabryka (lub fabryki) pojazdów naziemnych lub lotnicza;
- Kilka dodatkowych generatorów energii postawionych z pomocą inżynierów wyprodukowanych w fabrykach;
- Pierwsze budynki obronne;
- Stocznie marynarki;
- Ulepszenie przynajmniej jednej z fabryk do poziomu Tech 2 i Tech 3;
- Wyprawa inżynierami w celu odnalezienia dodatkowych złóż masy;
- Obrona pociskami strategicznymi i własne silosy rakiet atomowych;
- Akumulatory energii i zbiorniki masy;
- Zaawansowane technologicznie generatory energii i masy;
- Konstruowanie dodatkowych struktur związanych z obroną (tarcze), wywiadem (radary i sonary) i uzupełnieniami (lotniska tranzytowe).
Jak już mówiłem, w zależności od okoliczności powyższa lista może się zmieniać. Przykładowo, jeżeli jesteśmy od początku atakowani samolotami, a do obrony wystawimy myśliwce, niezbędna będzie szybka budowa lotnisk tranzytowych.
Znaczenie muru
Mury obronne, niestety, często bywają bezużyteczne, choćby z tego względu, że zdecydowana większość jednostek (jeśli nie wszystkie) potrafi strzelać ponad nim, a więc w żaden sposób nie chroni on budynków w bazie przed ogniem wroga.
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie