Operacja 6 - Kamienny mur (1) | UEF | Supreme Commander poradnik Supreme Commander
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
UEF Operacja 6: Kamienny mur
Legenda:
1. Pozycja startowa, główny budynek kompleksu Black Sun;
2. Brakujący element Black Sun;
3. Baza Aeonów;
4. Wieża kontroli Black Sun.
Cele główne:
1. Black Sun musi być chronione;
2. Odzyskaj brakujący element;
3. Zniszcz położoną na wyspie bazę dowódcy Aeonów;
4. Odeprzyj atak Cybran;
5. Pokonaj Arnolda i jego grupę uderzeniową;
6. Wystrzel z Black Sun.
Cele poboczne:
Brak
Opis przejścia:
Znowu zaczynamy z rozbudowaną bazą [1] . To jest już ostatnia operacja i mamy w niej dostęp do całego arsenału UEF. Oczywiście skorzystamy z niego. Zacznij od postawienia dwóch lub trzech silosów atomowych Neandertal w południowej części mapy (pod jednym z pól siłowych jest sporo miejsca na te zabaweczki). Ponadto, musimy sobie trochę ufortyfikować bazę. Spójrz na zdjęcie [40].
[40 - najważniejsze są instalacje p-lot, druga w kolejności jest obrona naziemna, a na końcu artyleria. Buduj właśnie w takiej kolejności.]
Rozpocznij także produkcję supermyśliwców Osa (staraj się ich zawsze mieć około 30-40) i łodzi podwodnych. Samolotami powalcz z wrogimi jednostkami tego samego typu, natomiast łodziami podwodnymi zacznij oczyszczać wody znajdujące się na wschód od Twojej bazy. Pomijając nieustający obowiązek ochrony kompleksu Black Sun [1] , musimy odzyskać jeden element [2] , bez którego nie da się odpalić broni. Po oczyszczeniu terenu z wrogów, co nie powinno być wyjątkowo trudne, zbuduj transporter powietrzny i przewieź komponent [41] do swojej bazy.
Dopiero teraz zaczną się schody. Na południowym wschodzie znajduje się dość duża baza Aeonów, a my musimy ją zniszczyć [3] . Dobrze się do tej roboty nadadzą czołgi-amfibie (choć trzeba będzie ich wybudować bardzo wiele...) i łodzie podwodne (tych już trochę mniej). Podwodniakami oczyszczaj wody z wrogich statków, natomiast czołgami atakuj budynki na wyspie nieprzyjaciela, zaczynając od tych położonych na południowym zachodzie. Gdy wyjdzie do Ciebie wrogi dowódca [42], rozwal go. Mając pod ręką dużą liczbę amfibii (co najmniej 60) można go bez problemu załatwić, nawet pomimo jego zdolności do generowania osobistego pola siłowego.
[41] |
[42] |