Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Supreme Commander - poradnik do gry

Supreme Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander poradnik Supreme Commander

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Cybranie Operacja 4: Komputerowe Tango

Legenda - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

Legenda:

1. Pozycja startowa;

2. Węzeł sieci, baza Aeonów;

3. Stacja 004;

4. Północno-wschodni węzeł;

5. Północno-zachodni węzeł;

6. Główna baza Aeonów z jednostką centralną.

Cele główne:

1. Pokonaj dowódcę Aeonów;

2. Odzyskaj węzeł sieci;

3. Ratuj sieć węzłów;

4. Broń węzła przed atakiem Aeonów;

5. Nie atakuj bazy Aeonów kontrolującej jednostkę centralną;

6. Zajmij północno-wschodni węzeł;

7. Przechwyć północno-zachodni węzeł;

8. Pokonaj dowódcę Aeonów.

Cele poboczne:

1. Ochroń budynki cywilne.

Opis przejścia:

Banalna misja. Na początku musimy się skupić na surowcach oraz produkcji jednostek - czołgów-amfibii, łodzi podwodnych, fregat oraz niszczycieli. Zbuduj kilka dodatkowych ekstraktorów masy, ze dwie fabryki pojazdów naziemnych i lotnicze. Wykonujemy cel numer [1] - usuwamy Aeonów z drogi do węzła sieci.

Przeciwnik jest nieskory do ataków, co trzeba wykorzystać budując OLBRZYMIĄ armię zdolną nie tylko zniszczyć pobliską bazę Aeonów, ale i wykonać resztę zadania. Na zdjęciu poniżej [74] przedstawiona jest najlepsza droga ataku.

[74] - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[74]

Najpierw wyślij łodzie podwodne. Zniszcz nimi wszystkie statki Aeonów krążące przed linią wyrzutni torped. Potem przyślij niszczyciele pod eskortą fregat. Niszczyciele zajmą się zarówno bazą wroga, jak i jego wyrzutniami torped. Fregaty ochronią niszczyciele przed atakami z powietrza.

Gdy zrównasz wrogą bazę z ziemią, wpuść na ten teren czołgi-amfibie, by mogły rozprawić się z wrogą OJD. Gdy już z nią skończysz, przyślij inżyniera do przejęcia węzła sieci [2] .

Zarówno mapa jak i nasza lista zadań zostaną powiększone. Stacja 004 [75] na zachodzie potrzebuje naszej pomocy, a my musimy jej udzielić. Dobrze by było, gdyby przetrwało 80% znajdujących się tam budynków cywilnych [1] . Wyślij tam swoje śmigłowce i czołgi-amfibie. Jednostki latające powinny dać sobie radę z pierwszą falą ataków Aeonów [3] .

Myśliwce przechwytujące nieprzyjaciela będą chciały strącić Twoje śmigłowce, więc albo ustawiaj je w pobliżu dział przeciwlotniczych stacji 004, albo zbuduj trochę własnych myśliwców. Pojawią się również powietrzne transportowce z lekkimi jednostkami lądowymi. Rozwalenie ich [4] to żaden problem, jeżeli wcześniej stworzyłeś dziesiątki jednostek.

Po zatrzymaniu ataku Aeonów mapa zostanie powiększona, a my dostaniemy dwa, a w zasadzie trzy nowe zadania. Chodzi o zajęcie dwóch węzłów komunikacyjnych bez naruszania tej bazy wroga, w której znajduje się tak zwana jednostka centralna [5] . Najpierw zajmiemy się węzłem północno-wschodnim [6] .

Dobrze jest w tym wypadku iść za radą Cybran. Zbuduj jeden powietrzny transporter, inżyniera oraz mobilny generator pola stealth. Załaduj pojazdy do transportera i wysadź je po północnej stronie węzła [76]. Zajmij go (potrwa to momencik) i załaduj jednostki z powrotem do transportera.

[75] - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[75]

[76] - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[76]

Przemieść wszystkie swoje amfibie oraz śmigłowce w pobliże głównej bazy Aeonów. Nie atakuj ich jednak - wciąż nie wolno nam tego robić. Po upływie 30 sekund od momentu przejęcia północno-zachodniego węzła, jednostka centralna wyzwoli impuls elektromagnetyczny, który wyłączy całą bazę wroga z wyjątkiem struktur obronnych. Wtedy rozpoczniemy atak.

Wracając do ostatniego węzła [7] : ponownie potrzebny nam jest transporter z inżynierem i generatorem pola stealth na pokładzie. Każ transporterowi lecieć wzdłuż zachodniego skraju mapy, najlepiej tak, by w ogóle wystawał poza nią. Spójrz na mapkę zamieszczoną na początku opisu - białymi strzałkami zaznaczone są trasy przelotu. Wysadź jednostki po północnej stronie węzła i przejmij go.

Po trzydziestu sekundach każ swoim wszystkim dostępnym jednostkom wykonać jeden rozkaz - zaatakować dowódcę Aeonów [8] . Śmigłowcami nadleć tak, by nie nadziały się na obronę przeciwlotniczą (czyli na przykład od północy), a amfibiami przedrzyj się przez linię obrony. Powinieneś do tej pory wyprodukować ich bardzo dużo, więc możemy sobie pozwolić na pewne straty.