Jednostki eksperymentalne - Cybranie | Opis jednostek | Supreme Commander poradnik Supreme Commander
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Pajęczy robot "Władca Małp"
Opancerzenie: 65000hp
Zdolności: porusza się po wodzie, sonar, technologia stealth, torpedy, miażdżenie jednostek
Czas budowy: 18:45
Wymagane zasoby: Energia - 393750 (350), Masa - 39375 (35)
W tych maszynach drzemie Moc przez duże M! Pajęcze roboty wyposażone są w dobre działka przeciwlotnicze, działa do zwalczania jednostek naziemnych i budynków oraz używany okazjonalnie laser o potężnej sile. Spala na popiół wszystko, co sięgnie. Niestety, Władcy Małp stale pochłaniają 250 jednostek energii, nawet gdy nie walczą. Posyłaj je w otoczeniu innych jednostek, najlepiej Lojalistów z poziomu Tech 3 i wozów p-lot z Tech 2.
[158]
Eksperymentalny śmigłowiec bojowy "Rozpruwacz Dusz"
Opancerzenie: 18000hp
Zdolności: brak
Czas budowy: 25:00
Wymagane zasoby: Energia - 288000 (192), Masa - 42000 (28)
Rozpruwacze Dusz koniecznie muszą poruszać się w grupie kilku jednostek. Są całkiem nieźle opancerzone, więc mogą długo atakować wrogie zabudowania, a także inne maszyny latające. Ich siła ognie może i nie jest zbyt porażająca, ale i tak jest to najlepiej uzbrojona jednostka powietrzna w całej armii cybrańskiej.
[159]
Eksperymentalne szybkostrzelne działo mobilne "Scathis"
Opancerzenie: 2400hp
Zdolności: nieruchome w trakcie ostrzału
Czas budowy: 31:30
Wymagane zasoby: Energia - 945000 (500), Masa - 81000 (42)
Jeżeli szukasz czegoś, co rozgniecie na miazgę przeciwnika znajdującego się po drugiej stronie planszy, Scathisy to broń dla Ciebie! To działo ma tak duży zasięg, że jest w stanie objąć niemal cały teren walk, zaś jego siła sprawia, że kilkunastoma pociskami można zniszczyć całą wrogą bazę. Za te zalety płaci się jednak mierną prędkością, niezbyt zadowalającą celnością, fatalnym opancerzeniem (miej w pogotowiu inne jednostki!) oraz poborem energii - jeden strzał kosztuje aż 30000 jednostek energii.
[160]