Misja 7 - Homeland | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 4949 Następna Kampania Protosi Misja 8 - The Trial of Tassadar Poprzednia Kampania Protosi Misja 6 - Into the Darkness Pozycja Startowa – Po wysłuchaniu dialogu, od razu kieruj swoje wojska do bazy głównej na północy. Możesz zostawić jednego Zelota na wabik dla wrogich wojsk. Wschodnia cześć bazy – Ta lokacja jest bezbronna. Wbuduj tutaj kilka wieżyczek. Jest to ulubione miejsce ataku Scoutów Czerwonego plemienia Protossów. Notorycznie będzie atakował to miejsce, aż zajmiesz ekspansję na wschodzie. Miejsce zbiórki przeciwnika – Tuż poniżej wejścia do twojej bazy, oba plemiona będą zbierać swoje grupy uderzeniowe. Czerwony najczęściej będzie miał wojska lądowe w tym Reavery, a pomarańczowy wysyła Carriery i Scouty. Warto wcześniej kontratakować, aby uniknąć strat w bazie. Do ataku na czerwonego używaj lotnictwa, a pomarańczowego Dragoonów i Scoutów w razie potrzeby. Uważaj na wrogie Observery, które wykryją twoich Mrocznych Templariuszy. Drugi most od południa – Ten most jest najlepszym miejsce do przerzucenia twoich sił uderzeniowych. Ominiesz bazy Czerwonego i nie zwrócisz uwagi Pomarańczowego. Zazwyczaj na każdym moście będzie Observer, więc musisz działać szybko. Baza Pomarańczowego Protossa - południowe wejście – Dolna krawędź mapy, kryje najsłabiej bronione wejście do bazy wroga. Z tego miejsca możesz bezpośrednio dostać się do Nexusa. Wróg zacznie przerzucać tutaj swoje wojska, więc nie trać czasu na budynki wroga. Cel misji - Nexus – W tym Nexusie mieści się siedziba Konklawy. Zniszczenie tej struktury oznacza zwycięstwo w tym scenariuszu, więc skup całą swoją uwagę na ataku Nexusa. Zeratul i jego Mroczni Templariusze, zadają duże obrażenia i są w stanie zniszczyć ten budynek w bardzo krótkim czasie. Cele misji: Zniszcz serce KonklawyFenix, Zeratul i Tassadar muszą przeżyćNa Auir czeka na ciebie Fenix, przeniesiony do skorupy Dragoona. Wprowadza cię w sytuację: Konklawa poszukuje Tassadar'a i Zeratul'a, gdzie ten drugi został już skazany za zdradę. Razem decydujecie się zniszczyć Konklawę, aby chronić Protossów. Zadbaj o silną obronę bazy i trzymaj oddziały szybkiego reagowania w razie silnych ataków wroga. W tej misji będziesz walczył wyłącznie z Protossami. Nie dość, że ma aż trzy bazy, to będzie używał jednostek, do których nie masz jeszcze dostępu. Bazy czerwonego znajdują się po obu krawędziach mapy, jednak pomiędzy nimi są most prowadzące prosto do bazy Pomarańczowego Protossa. Zniszczenie jego Nexusa, oznacza zaliczenie misji. Twoja lokacja startowa to grupka piechoty otoczona przez Dragoonów i Scoutów (1). Po wysłuchaniu dialogów od razu zaznacz wszystkich i wycofaj się do swojej bazy w lewym górnym rogu. Masz tutaj świetną pozycję obronną. Postaw dodatkowe wieżyczki przy głównym wejściu i we wschodniej części bazy (2). Choć jest tam mur, będzie to ulubione miejsce ataku Scoutów. Ataki Protossów będą nadchodzić od południa. Wysyłaj swoje myśliwce na przedpole, aby zniszczyć przeciwnika zanim zaatakuje ciebie, zwłaszcza jeśli posiada Reavery. Na zmianę będzie atakował Czerwony i Pomarańczowy przeciwnik (3). Będzie to mieszanka oddziałów piechoty, Reaverów oraz lotnictwa. Często zobaczysz w akcji jednostkę Observer, czyli mobilny detektor, i Arbiter, nowego "czarownika". Ma on pasywną umiejętność, która pozwala maskować wszystkie jednostki w pobliżu jego pozycji. Dlatego musisz wyszkolić własnych Observerów lub niszczyć Arbitera w pierwszej kolejności. Jeśli skończą ci się surowce, na wschodzie, między wzniesieniem a rzeką przy górnej krawędzi mapy, jest miejsce na ekspansję. Pamiętaj o rozbudowaniu obronny, ponieważ wróg uwzględni to miejsce podczas swoich najazdów. W międzyczasie przygotuj grupę szturmową. Oddział Zelotów, Dragonów i Scoutów to podstawa. Dodatkowo możesz wyszkolić drużynę Reaver, którzy będą atakować z dystansu wieżyczki i wrogów. Również kilku Templariuszy może się przydać, choć zazwyczaj będziesz musiał użyć dwóch lub nawet trzech Psionic Storm na wrogie oddziały. Zabierz też Zeratul'a (zdaje aż 100 obrażeń!) i jego Mrocznych Templariuszy. Nie będziesz atakował bazy Czerwonych, ponieważ jest to bardzo trudne i czasochłonne zadanie. Ma bardzo dużo wojsk i w momencie ataku na jedną bazę, rzuci wojska z całej mapy do jej obrony. O wiele prościej jest przejść pod bazę Pomarańczowego. Zbierz swoje wojska i rozpocznij wymarsz od ominięcia dołem lokacji gdzie rozpocząłeś misję. Będą tam nadal Dragooni. Kieruj się do mostów na środku mapy, ale nie przechodź przez główne wejście (4). Idź dalej wzdłuż rzeki do lewego dolnego rogu (5). Jest tam kolejne wejście, gdzie nie ma praktycznie żadnych wieżyczek i jest tylko kilka jednostek. Atakuj tylko jednostki, które stoją ci na drodze i stwarzają zagrożenie, natomiast pomiń budynki. Trzymaj się dolnej krawędzi aż dojdziesz do Nexusa (6). Teraz pozostaje już tylko zniszczyć ten budynek. Alternatywnie, możesz zebrać na początku misji cały oddział Mrocznych Templariuszy, Zeratula oraz Zelotów i od razu wyruszyć na Konklawę. Kieruj się do tego samego miejsca, gdzie wykonałbyś atak lądowy. Po drodze wróg nie powinien mieć zbyt dużo jednostek, a na samym południu nieliczne wieżyczki. Unikaj walki, nawet jeśli zostaniesz wykryty. Podejdź do Nexusa i zacznij go atakować od prawej strony. Kiedy budynek padnie, wygrasz misję. Następna Kampania Protosi Misja 8 - The Trial of Tassadar Poprzednia Kampania Protosi Misja 6 - Into the Darkness