Misja 6 - Into the Darkness | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 4949 Następna Kampania Protosi Misja 7 - Homeland Poprzednia Kampania Protosi Misja 5 - Choosing Sides Grupa Zerglingów – Jest to pierwsza lokacja w której spotkasz Zergów. Do redukcji obrażeń, możesz wykorzystać iluzję swoich żołnierzy, które może stworzyć Tassadar. Pamiętaj, aby wysłać iluzję przodem, ponieważ nie zadają obrażeń. Marines #1 – W tej misji każdy napotkany Terran dołączy do twoich szeregów. Tutaj spotkasz pierwszą grupę Marines. Marines #2 – Zanim dostaniesz się do pomieszczenia z zamkniętymi Marines, musisz pokonać kilku Zerglingów oraz Hydraliski. Pomieszczenie z Zergami – Oprócz podstawowych jednostek Zergów, znajdziesz tutaj zainfekowanego samobójcę Terran. Zlikwiduj go w pierwszej kolejności z dystansu, użyj Psionic Storm lub stwórz iluzję swojego bohatera i wyślij go w kierunku zainfekowanego człowieka. Zakopane Zerglingi – Zaatakuj tą grupę Zergów, zanim pójdziesz dalej. Najłatwiejszym sposobem jest wysłanie jednego Marines do zwabienia wrogów, a za nim Tassadara. Następnie, jak już Zerglingi rzucą się na Marines, użyj na jego pozycji Psionic Storm. Teleport – Wysłanie dowolnej jednostki do tego markera, uaktywni teleport i zyskasz posiłki w postaci kilku jednostek Protossów. Marines #3 – Tym razem spotkasz Marines w trakcie walki z hordą Zergów. Podejdź do tej grupy Tassadarem i użyj Psionic Storm, tuż przed pozycjami Terran. Następnie od razu wycofaj się do skrzyżowania i zostaw tutaj wszystkich Marines zanim pójdziesz dalej wzdłuż korytarza. Przełącznik – Musisz udać się do tego markera, aby odblokować drzwi do następnej sekcji bazy. Po drodze spotkasz zainfekowanego człowieka. Użyj tylko Protossów do przedarcia się do przełącznika. W tej części bazy Terranie przyciągną dodatkowe jednostki wroga z poza mapy. Długi korytarz – W tej lokacji będzie aż trzech zainfekowanych Terran. Wykorzystaj Marines go jego likwidacji, dzięki temu zaoszczędzisz Energię Tassadara. Możesz też wysłać Dragoona jako pierwszego, ponieważ nie wejdzie po wąskich schodach na końcu korytarza. Marines #4 – Dostępu do tego pomieszczenia broni spory oddział Zergów, w tym jeden samobójca. W środku czekają an ciebie nie tylko Marines, ale też Firebaty i Ghost. Wykorzystasz ich do ostatniego etapu misji. Miejsce oborny przed Zergami – W tym narożniku rozstaw swoje oddziały. Kiedy przekroczysz ten zakręt, wielka horda Zergów wyruszy w twoją stronę. Na początku będą to Zerglingi, a następnie silniejsze oddziały wroga. Wystarczy rzucić jeden po drugim Psionic Storm przed twoimi oddziałami, aby skutecznie osłabić nieprzyjaciół. Przełącznik #2 – Musisz uaktywnić ten marker, aby otworzyć drzwi do pomieszczenia obok z uwięzionymi Protossami. Po wejściu do tego miejsca, uaktywni się system obrony i uruchomia się ukryte wieżyczki. Cel Misji – Po otwarciu drzwi, musisz podejść dowolną jednostką do tego markera. Cele misji: Uratuj Zeratul'aTassadar musi przeżyćTassadar i Zeloci wkroczyli do placówki Terran, która jest opanowana przez Zergów. Drużyna ma za zadanie odanleżź Zeratula i jego Mrocznych Templariuszy. Pomożesz Tassadar'owi przedrzeć się przez ten niebezpieczny labirynt. Najłatwiejszy sposób na pozbycie się Zainfekowanych Terran to użycie iluzji swoich wojsk. W tej misji największym wrogiem będą Zainfekowani Terranie, którzy potrafią wysadzić cały twój oddział. Najlepszą metodą przeciwdziałania, jest użycie iluzji na twoich żołnierza i wysłanie samotnej kopii przeciwko zmutowanym ludziom. Używanie Psionic Storm, przyda się na liczne grupy Zerglingów, zwłaszcza w ostatniej części misji. Warto czasem poświęcić chwilę na regenerację tarcz oraz Energii Tassadar'a i przyspieszyć czas gry tylko w tym celu. Sam Tassadar ma bardzo dużą ilość tarcz przyzwoitą siłę ataku dystansowego. Trzymaj go blisko swoich żołnierzy. Kiedy napotkani Marines zaczną głośno komentować "słyszałeś to?", jest to sygnał ostrzegawczy przed niespodziewanym atakiem Zergów. Zbierz całą trójkę i zacznij podążać wzdłuż korytarza (1). Spotkasz małe grupy Zerglingów. Przejdź przez pierwsze drzwi. Grupka Marines dołączy do twojego oddziału (2). Możesz pójść po kolejną grupę, jeśli skręcisz do zamkniętego pomieszczenia na zachód od tej pozycji (3). Teraz zbierz wszystkich przed następnymi drzwiami. W środku są Zergowie i Zainfekowany Terran (4). Musisz skupić na nim ostrzał Marines, podejść jednym Marines na samobójczą misję lub stwórz iluzję, która do niego podejdzie. Po opuszczeniu tego pomieszczenia droga zacznie się rozwidlać. Przejdź przez podwójne drzwi i skieruj się w lewą stronę. Będzie tam grupa zakopanych Zerglingów (5). Psionic Storm powinien sobie z nimi poradzić. Następnie idź do mostu i zniszcz przebywających tam Hydraliksów. Wyślij jedną jednostkę do zachodnich schodów i podejdź do markera (6). Otrzymasz posiłki w postaci dodatkowych jednostek Protossów. Wróć do podwójnych drzwi i idź dalej korytarzem. Użyj umiejętności Tassadar'a, Psionic Storm, na grupach Zergów. Kiedy dojdziesz do skrzyżowania dróg masz dwie opcje. Możesz pomóc grupce Marines, jeśli pójdziesz na wschód (7). Trzymaj Tassadar'a z przodu i w momencie ataku Zerglingów, użyj Psionic Storm na największe skupisko Zergów. Po chwili zbierz wszystkich Marines i rozstaw ich na skrzyżowaniu. Następnie, musisz dostać się do markera, który odblokuje drzwi w następnej części korytarza (8). Zbierz tylko jednostki Protossów i idź korytarzem na północny-zachód. Po drodze spotkasz kolejnego Zainfekowanego Terrana. Stwórz iluzję swojego żołnierza, aby go łatwo pokonać Idź dalej, aż napotkasz marker broniony przez Hydralisków. Teraz wróć do skrzyżowania i połącz swoje wojska w jedną grupę. Przed tobą ukryte wieżyczki i 3 zainfekowanych Terran (9). Możesz poświęcić po jednym Marines albo poczekać i użyć znów iluzji. Po dotarciu do schodów, natrafisz na drzwi, które będą teraz otwarte. Tam znajduje się kolejne grupa Zergów, a pośród nich kolejny zainfekowany Terran. Użyj Psionic Storm i swoich Marines do eliminacji tego przeciwnika w pierwszej kolejności. Za drzwiami są dodatkowe jednostki sojusznicze, w tym Ghost (10). Teraz koniecznie zapisz grę. Ustaw jednostki walczące na krótki zasięg z przodu, a Tassadar'a, Ghosta i Marines z tyłu. Użyj Psionic Storm w momencie, kiedy wrogowie dobiegną już do twoich ludzi. Za rogiem czeka potężna grupa Zergów i przynajmniej jeden zainfekowany Terran (11). Jeśli podjedziesz do tego obszaru dowolną jednostką, uaktywnisz całą hordę do ataku na twoje pozycje. Ustaw swoje wojska przed drzwiami. Z przodu Zeloci i Firebaty, a za nimi Marines i Tassadar. Poślij zamaskowanego Ghosta przodem i zacznij od namierzenia Zainfekowanego Terrana. Potem atakuj cele według swojego uznania. Najtrudniejsze stracie za tobą. Teraz wystarczy podjeść na koniec korytarza do markera (12). Musisz uważać, bo jest broniony przez 6 wieżyczek. Cofnij się do pomieszczenia z zamkniętymi drzwiami i podejdź do kolejnego markera (13). Następna Kampania Protosi Misja 7 - Homeland Poprzednia Kampania Protosi Misja 5 - Choosing Sides