Misja 2 - Backwater Station | Kampania Terran | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 4949 Następna Kampania Terranie Misja 3 - Desperate Alliance Poprzednia Kampania Terranie Misja 1 - Wasteland Pozycja Startowa – Twoja baza posiada spore zasoby minerałów oraz gazu Vespene. Rozbuduj drużynę Marines do 12 żołnierzy i zacznij wymarsz na północ. Raynor może rozstawić miny przed bazą, aby zwiększyć jej bezpieczeństwo. Blokada Zergów – Grupa Zerglingów oraz ich struktura stoją na drodze do odciętej placówki Terran. Jedynym zagrożeniem są jednostki Zergów, które dla grupy Marines nie stanowią problemu. Odcięta placówka Terran – Kiedy twoje jednostki podejdą dostatecznie blisko, cała baza zostanie oddana pod twoją komendę. Masz tutaj dodatkowe złoża oraz budynki produkcyjne. Od teraz to miejsce, powinno być twoim punktem zbornym do dalszego ataku na Zergów. Duże grupa Zerglingów – W tym miejscu jest Creep Colony i pełna drużyna Zerglingów. Jednak liczna grupa Marines powinna poradzić sobie z tym zagrożeniem bez większych strat. Linia obrony Zergów – Musisz zniszczyć wszystkie struktury Zergów oraz wszystkie wrogie jednostki w tej okolicy. Wrogów będzie dużo, więc pamiętaj, aby zabrać ze sobą przynajmniej dwie drużyny swoich żołnierzy. Zainfekowane Centrym Dowodzenia – Choć jest to teoretycznie struktura Terran to została opanowana przez Zergów i należy ją zniszczyć, aby zakończyć misję sukcesem. Grupy Zergów – Małe zgrupowania Zergów są rozrzucone po całej mapie. Niektóre oddziały są zakopane i zaatakują twoich ludzi, jeśli podejdą dostatecznie blisko. Złoża minerałów – Jeśli w południowej i północnej bazie skończą się zasoby, możesz zbudować tutaj następną bazę lub przenieść starą np. z pozycji startowej. Tych dodatkowych złóż minerałów oraz gazu, chronią nieliczne jednostki Zergów. Cele misji: Wypleń wszystkich obcychRaynor musi przeżyćRozpoczynasz misję z małą bazą w lewym dolnym rogu (1). Raynor zaplanował akcję oczyszczenia okolicy z obecności obcych. Nie musisz niszczyć wszystkich jednostek, ale musisz pozbyć się wszystkich wrogich struktur. Mapa jest usiana grupami Zerglingów oraz Hydralisków. Ten drugi, jest kolejnym podstawowym typem wroga, który atakuje na odległość jednostki lądowe i powietrzne. Wróg nie będzie atakował bazy, jednak zareaguje, jeśli podejdziesz blisko. Na górze jest placówka Terran (3), która dołączy do ciebie w momencie kontaktu. Natomiast w prawym górnym rogu (5,6), znajduje się większość budynków wroga niezbędnych do zniszczenia. Wybuduj paru robotników oraz Marines. Możesz od razu zabrać wszystkich żołnierzy i udać się do fioletowej bazy Terran na północy. Nie bój się używać Raynor'a. Ma dużą siłę ataku oraz możesz go naprawiać tak samo jak budynki. Po drodze spotkasz dwie grupy wrogów (przed rampą i na wzniesieniu). Napotkasz również pierwszy budynek Zergów, Creep Colony (2). Roztacza specjalną maź (Creep), po którym jednostki Zergów poruszają się szybciej, regenerują się i tylko na nim mogą budować inne struktury. Dostań się jak najszybciej do odciętej bazy na północy. Rozpoczniesz tam produkcję nowych jednostek oraz otrzymasz większe zaplecze gospodarcze. W drugiej bazie (3) znajdują się koszary i akademia oraz nowy typ piechoty. Powiększ grupę robotników i rozpocznij wydobycie kryształów na dużą skalę. Pamiętaj, że kwaterę główną jak i koszary możesz zamienić w latające budynki. W ten sposób możesz szybko przenosić niektóre struktury. Koszary z pierwszej bazy przenieś do drugiej i rozpocznij produkcję pełnej drużyny (12 jednostek) Marines. W między czasie możesz wykupić ulepszenia w akademii. Od teraz możesz szkolić piechotę Firebat. Ci piechurzy z miotaczami ognia zadają spore obrażenia na niewielkim obszarze, ale atakują na bardzo krótkim dystansie. Stwórz drugą drużynę złożoną z Fierbatów. Wymagają gazu do produkcji. Jego złoża znajdziesz w pierwszej bazie. Musisz najpierw wybudować rafinerię w takim miejscu, a następnie wysłać kilka SCV do jego wydobycia. Jeśli skończą się złoża kryształów w obu lokacjach, jest jeszcze 3 złoże bronione przez małą grupę Zergów na wschód od lokacji startowej. Możesz przenieść tam swoje HQ zamiast budować nowe. Kiedy uzbierasz odpowiednią ilość wojsk, rozpocznij atak na pozostałe struktury Zergów na wschód od Fioletowej bazy (4). Musisz zejść z rampy, a następnie wejść ponownie na wzniesienie, gdzie znajdują się trzy Creep Colony (5) oraz zainfekowane Centrum Dowodzenia Terran (6). Po zniszczeniu tych struktur misja zakończy się sukcesem. Następna Kampania Terranie Misja 3 - Desperate Alliance Poprzednia Kampania Terranie Misja 1 - Wasteland