Misja 5 - Revolution | Kampania Terran | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 4949 Następna Kampania Terranie Misja 6 - Norad II Poprzednia Kampania Terranie Misja 4 - The Jacobs Installation Pozycja Startowa – Zbierz swoje wojska i idź w dół mapy aż spotkasz Kerrigan. Kerrigan – Kerrigan jest Ghost'em i posiada kilka specjalnych umiejętności. Po drodze do bazy nauczysz się o jej zaletach i słabościach. Skupisko wieżyczek – W tym miejscu, Kerrigan wyjaśni jak działają detektory. W tej misji, Kerrigan musi uważać na Missile Turrets. Choć same nie atakują, ujawniają jej pozycję. Samotny myśliwiec Wraith – Ten samotny przeciwnik jest świetnym obiektem do testu umiejętności Lockdown. W ten sposób możesz go szybko zniszczyć bez żadnych strat. Linia obrony Konfederatów – Jest tutaj kilka bunkrów oraz grupa przeciwników. Wykorzystaj swoje wojska do likwidacji wieżyczki, a następnie użyj maskowania Kerrigan do zniszczenia wojsk wroga lub przedostania się do kwatery głównej sojuszników. Baza sojuszników i linia bunkrów – Po przejęciu kontroli nad bazą, obstaw bunkry oraz zwiększ liczbę SCV i rozpocznij masowe wydobycie surowców. Poniżej tego punktu, Konfederaci będą często desantować swoje wojska. Koszary i miejsce na dodatkowe budynki – To wzgórze to świetne miejsce na zbudowanie dodatkowych budynków produkcyjnych. Zbuduj wieżyczki wokół tego miejsca i obstaw bunkry na południu. Uczyń to miejsce twoim centrum szkoleniowym. Myśliwce wroga #1 – W kilku miejscach, przy brzegu południowej wyspy, są rozlokowane myśliwce Wraith. Do zapewniania sobie bezpiecznego desantu, zacznij latać grupką swoich myśliwców i zacznij je wabić. Po oczyszczeniu brzegów, wróć myśliwcami do bazy. Myśliwce Wroga #2 – W kilku miejscach, przy brzegu południowej wyspy, są rozlokowane myśliwce Wraith. Do zapewniania sobie bezpiecznego desantu, zacznij latać grupką swoich myśliwców i zacznij je wabić. Po oczyszczeniu brzegów, wróć myśliwcami do bazy. Miejsce desantu – Zbierz myśliwce w tym miejscu, a następnie zacznij zrzucać piechotę na moście. W ten sposób unikniesz strat w transportowcach. Myśliwce Wraith niech wkroczą do akcji w trybie maskowania - w tej bazie nie ma wieżyczek, ale jest liczna grupa Marines oraz Goliath. Zniszcz Centrum Dowodzenia i sprowadź posiłki. Dolna część bazy – Wyślij piechotę z celem zniszczenia wieżyczki, która jest najbliżej dolnej krawędzi mapy. Następnie zostań na tej pozycji i wyślij zamaskowane myśliwce wewnątrz bazy. Dolna część bazy – Wyślij piechotę z celem zniszczenia wieżyczki, która jest najbliżej dolnej krawędzi mapy. Następnie zostań na tej pozycji i wyślij zamaskowane myśliwce wewnątrz bazy. Miejsce ataku lotnictwa – Z tej pozycji, zamaskowane Myśliwce Wraith, mogą bez problemy zniszczyć Centrum Dowodzenia wroga oraz SCV. Następnie zacznij wraz z piechotą niszczyć resztę budynków wroga. Cele misji: Zbierz Kerrigan do Centrum Dowodzenia mieszkańców AntigaObroń Antigańskich rebeliantów Raynor i Kerrigan muszą przeżyćNowy Cel: Zniszcz siły KonfederatówMieszkańcy świata Antiga pragną dołączyć do nowopowstałego ruchu rebeliantów. Konfederaci są jednak tego świadomi i wysyłają własne wojska, aby zapobiec ewentualnej rewolcie. Raynor i Kerrigan zostają wysłani na planetę z misją wyzwolenia mieszkańców i wsparcia ich w walce. Misja dzieli się na dwa etapy. Pierwszy to przeprowadzenie grupy żołnierzy do markera w bazie rebeliantów (fioletowy) w prawym górnym rogu. Drugi to objęcie dowodzenia na bazą i zniszczenie wojsk Konfederatów. Kerrigan potrafi być nie tylko niewidzialna, ale również unieruchomić jednostki mechaniczne przeciwnika używając zdolności Lockdown. Rozpoczynasz grę w lewym górnym rogu (1). Wyślij Marines oraz Raynor'a w dół mapy, aż spotkasz Kerrigan (2), która jest przedstawicielem wojsk specjalnych - Ghostów. Są to snajperzy atakujący na odległość, którzy potrafią użyć umiejętności Cloak i stać się niewidzialni dla wroga. W tej postaci zużywają Energię (fioletowy pasek pod punktami życia). Mogą atakować bez narażania własnego zdrowia. Jednak jednostki lub budynki posiadające zdolność "Detektor" mogą wykrywać takie jednostki. Gra również to wytłumaczy, kiedy spotkasz 3 wieżyczki wroga (3). Po ich zniszczeniu natrafisz na samotną jednostkę Vulture, a następnie na nowego przeciwnika. Jest to myśliwiec Wraith (4). Użyj na nim drugiej zdolności Kerrigan - Lockdown. W ten sposób unieruchomisz wrogą jednostkę oraz nie będzie mogła atakować. Wykorzystaj ten moment, aby go zlikwidować. Konfederaci ustawili własną linię bunkrów pod bazą rebeliantów (5). Masz dwa sposoby, żeby przeprowadzić Kerrigan do ich siedziby głównej. Pierwszy to powolne niszczenie bunkra za bunkrem. Raynor powinien zaczynać każdy atak, ponieważ ma najwięcej punktów życia. Drugi sposób to zniszczenie wieżyczki i pierwszego bunkra. Następnie aktywujesz Niewidzialność Kerrigan i po prostu przechodzisz przez linię wroga aż do markera. Po krótkiej animacji rebelianci do ciebie dołączają i rozpoczynają ostrzał. Podprowadź jednocześnie oddział Raynora i oczyść to miejsce z rebeliantów. Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Kampania Terranie Misja 6 - Norad II Poprzednia Kampania Terranie Misja 4 - The Jacobs Installation