Misja 4 - The Jacobs Installation | Kampania Terran | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 4949 Następna Kampania Terranie Misja 5 - Revolution Poprzednia Kampania Terranie Misja 3 - Desperate Alliance Pozycja Startowa – Rozpoczynasz misję z Raynor'em oraz grupą Piechoty. Trzymaj swojego bohatera z tyłu, dzięki czemu dożyje do końca misji. Teleport #1 – Ten teleport przeniesie cię do małego, odciętego pomieszczenia na środku mapy. Pomieszczenie ochrony – Po skorzystaniu z pierwszego teleportu znajdziesz się w małej placówce ochrony. W tym pomieszczeniu jest tylko jeden Marines. Podejdź do markera, aby uaktywnić kamery i zyskać podgląd w kilku miejscach na mapie. Duża grupa Konfederatów – Spotkasz tutaj kilku Marines oraz jednostkę Goliath. Najpierw zniszcz Firebat'ami maszynę przeciwnika a potem weź się za resztę piechoty. Przełącznik systemów bezpieczeństwa – Jeśli uaktywnisz marker w tym pomieszczeniu, to wyłączysz sporą cześć zabezpieczeń i ukrytych wieżyczek w tej sekcji mapy. Teleport #2 – Zbierz cały oddział przed teleportacją. Trafisz do drugiej sekcji bazy. Północna część tajnej bazy – Po skorzystaniu z drugiego teleportu, trafisz do dużego pomieszczenia z kilkoma wieżyczkami. Dalej spotkasz Marines oraz inne zabezpieczenia. Cel misji – W ostatnim pomieszczeniu jest kilku Marines oraz Ghost. Ten ostatni atakuje z dystansu, więc szybko zmniejsz odległość między wami i go wyeliminuj. Następnie idź Raynoer'em do markera. Cele misji: Odzyskaj dane z sieci KonfederacjiRaynor musi przeżyćKonfederacja jak i koloniści są w środku ewakuacji. Pośród tego chaosu, Arcturus Mengsk uznaje obecną sytuacją, za świetną okazję do wykradnięcia danych z jednej z placówek Konfederatów. Razem z Raynor'em decydujesz się poprowadzić małą drużynę do rajdu w jedno z takich miejsc. Rozpoczynasz misję w prawym dolnym rogu (1). Masz do dyspozycji Raynor'a (jako Marines) 4 Fierbatów oraz 7 żołnierzy. Przypisz piechotę z miotaczami ognia pod "jedynkę" a resztę pod "dwójkę". W ten sposób będziesz miał pełną kontrolę na swoimi żołnierzami. Jeśli będziesz ich prowadził razem, często piechota Fierbat będzie zostawać z tyłu grupy, gdzie na nic się nie przyda. Muszą być zawsze z przodu, aby w pełni wykorzystać ich zalety. W tej misji spotkasz pojedynczych wrogów lub małe grupki. Czasami napotkasz ukryte systemy obronne, jak zamontowane w ścianach miotacze ognia lub wyrzutnie rakiet albo ukryte w podłodze wieżyczki przeciwpiechotne. Część z nich będziesz mógł wyłączyć. Jednak cały trik w tej misji polega na trzymaniu swoich ludzi razem, dzięki czemu bez problemu pokonasz wszystkie przeszkody. Pierwsze teleport jest niedaleko miejsca startowego. W małym pomieszczeniu jest marker, który udostępnia podgląd kilku miejsc w ośrodku. Na początku, przejdź przez pierwsze drzwi i omiń pomieszczenie po lewej. Zanim wejdziesz do pomieszczenia z podwójnymi drzwiami, skieruj się w prawą stronę aż dotrzesz do teleportu (2). Znajdziesz się w małym pokoju z minimalną obstawą (3). Możesz aktywować specjalny marker (becon), dzięki któremu uzyskasz dostęp do kamer bezpieczeństwa. Teraz wróć do podwójnych drzwi. W środku czeka cię najtrudniejsza przeprawa z całej misji (4). Jest tam spora grupa Marines oraz maszyna bojowa Golliath. Następnie, idź dalej aż przejdziesz przez drzwi i natrafisz na rozwidlenie dróg. Udaj się do małego pomieszczenia po prawej, dzięki czemu wyłączysz systemy bezpieczeństwa. Od teraz większość ukrytych wieżyczek nie będzie działać. W ostatnim pomieszczeniu zacznij od eliminacji jednostki typu Ghost, następnie zabierz się za resztę Konfederatów. Teraz udaj się do korytarze po lewej stronie, prowadzącego w górę mapy. Po aktywowaniu markera otworzą się drzwi z Zergami. Możesz teraz pójść drugim korytarzem prowadzącym do góry. Kiedy wjedziesz do dużego pomieszczenia na niższym poziomie, nie podchodź do drzwi po lewej stronie. Dzięki temu unikniesz walki z dodatkowymi oddziałami wroga. Na końcu jest teleport prowadzący do centrali (6). Tutaj będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma systemami obronnymi oraz Marines. Od razu rozkaż atakować wieżyczki, możesz je zniszczyć nawet w trakcie animacji aktywowania (7). W ostatnim pomieszczeniu jest snajper, który atakuje z większe dystansu niż twoi żołnierze. Zniszcz go, jako pierwszego, a następnie wyczyść pomieszczenie z reszty wrogów i udaj się do ostatniego markera (8). Następna Kampania Terranie Misja 5 - Revolution Poprzednia Kampania Terranie Misja 3 - Desperate Alliance