Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 2 - Misja 6 - The Dark Templar
Starcraft: Remastered - Rozdział 2 - Misja 6 - The Dark Templar
Do tej lokacji możesz dostać się tylko drogą powietrzną, ale dzięki temu przez długi czas nie będziesz musiał doglądać obrony w tej dodatkowej bazie. Warto się tutaj rozbudować jak najszybciej, aby zwiększyć wydobycie surowców.
Dodatkowe złoża są również na małej wysepce południu od twojej bazy. Na tym płaskowyżu jest tylko kilku wrogów i najłatwiej jest ich zniszczyć używając lotnictwa.
W tej lokacji znajduje się kilkanaście Dragoonów oraz kilka Reaverów. Ten drugi typ wojsk nie potrafi walczyć z jednostkami powietrznymi, ale potrafi zdziesiątkować twoje wojska lądowe (zwłaszcza Zerglingów). Baza zwiera budynek produkcyjny tej jednostki, ale jeśli go zniszczyć wróg odbuduje go w głównej bazie. Warto zaatakować tą lokację jako ostatnią lub tuż przed atakiem na główną bazę.
Wróg ulokował tutaj dwie wieżyczki, oraz grupę Dragoonów. Zmasowany atak lądowy przy wsparciu lotnictwa powinien dość szybko sobie poradzić z nieprzyjaciel, zanim ściągną tutaj pozostałe wojska Protossów, w tym Reavery.
W tym miejscu wyślij swoje lotnictwo. Grupy Mutalisków i Guardianów powinny przelecieć dalej, do rogu mapy. Atakuj tylko Scouty wroga, a wieżyczki zostaw na razie w spokoju.
Z tej lokacji twoje Guardiany niech rozpoczną ostrzał i zniszczą robotników oraz Nexus wroga. Mutaliski mają za zadanie odeprzeć ataki powietrzne oraz lądowe i ochraniać bombowce.
Powiększ mapę

Misja 6 - The Dark Templar | Kampania Zergów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Miejsce na ekspansję - północna lokacja – Do tej lokacji możesz dostać się tylko drogą powietrzną, ale dzięki temu przez długi czas nie będziesz musiał doglądać obrony w tej dodatkowej bazie. Warto się tutaj rozbudować jak najszybciej, aby zwiększyć wydobycie surowców.

Miejsce na ekspansję - zachodnia lokacja – Dodatkowe złoża są również na małej wysepce południu od twojej bazy. Na tym płaskowyżu jest tylko kilku wrogów i najłatwiej jest ich zniszczyć używając lotnictwa.

Mała baza Protosów – W tej lokacji znajduje się kilkanaście Dragoonów oraz kilka Reaverów. Ten drugi typ wojsk nie potrafi walczyć z jednostkami powietrznymi, ale potrafi zdziesiątkować twoje wojska lądowe (zwłaszcza Zerglingów). Baza zwiera budynek produkcyjny tej jednostki, ale jeśli go zniszczyć wróg odbuduje go w głównej bazie. Warto zaatakować tą lokację jako ostatnią lub tuż przed atakiem na główną bazę.

Fortycikacje Protossów – Wróg ulokował tutaj dwie wieżyczki, oraz grupę Dragoonów. Zmasowany atak lądowy przy wsparciu lotnictwa powinien dość szybko sobie poradzić z nieprzyjaciel, zanim ściągną tutaj pozostałe wojska Protossów, w tym Reavery.

Południowa strona Głównej bazy Protossów – W tym miejscu wyślij swoje lotnictwo. Grupy Mutalisków i Guardianów powinny przelecieć dalej, do rogu mapy. Atakuj tylko Scouty wroga, a wieżyczki zostaw na razie w spokoju.

Pole minerałów w głównej bazie Protossów – Z tej lokacji twoje Guardiany niech rozpoczną ostrzał i zniszczą robotników oraz Nexus wroga. Mutaliski mają za zadanie odeprzeć ataki powietrzne oraz lądowe i ochraniać bombowce.

Cele misji:

  • Wyeliminuj wszystkich Protossów
  • Kerrigan musi przeżyć

Moce psoniczne Kerrigan wzrosły. W ten sposób odkrywa, że cześć Protossów pod dowództwem Tassadar'a nadal ukrywa się na Char. Decyduje się na zniszczenie Protossów, mimo ostrzeżeń innych generałów Zergów. Czeka cię powrót na Char.

Zerglingi i Hydraliski potrafią w dużej grupie łatwo poradzić sobie z Dragoonami czy Zelotami. Jednak Reavery w liczbie większej niż jeden, są w stanie odeprzeć nawet wielkie grupy Zerglingów. Niezbędne będzie tutaj lotnictwo do ich zniszczenia. - Misja 6 - The Dark Templar | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Zerglingi i Hydraliski potrafią w dużej grupie łatwo poradzić sobie z Dragoonami czy Zelotami. Jednak Reavery w liczbie większej niż jeden, są w stanie odeprzeć nawet wielkie grupy Zerglingów. Niezbędne będzie tutaj lotnictwo do ich zniszczenia.

W tej misji spotkasz nowego wroga, jednostkę Reaver. Są to potężne jednostki mechaniczne Protossów. Mogą atakować tylko jednostki lądowe, ale zadają duże obrażenia obszarowe. Jeden Reaver jest w stanie zniszczyć drużynę Zerglingów/Hydralisków. Zergowie otrzymają również nowy nabytek. Jest to zmutowana wersja Mutaliska, Guradian. Ten bombowiec ma duży zasięg i również zadaję obrażenia obszarowe, ale może atakować tylko jednostki lądowe. Protossi będą w tej misji polegać głównie na Dragoonach i Reaverach. Mimo znaczącej obecności tych pierwszych, skupisz się na zbudowaniu potężnego lotnictwa, bez którego zwycięstwo będzie trudne do osiągnięcia.

Na początku zwiększ swoje moce przerobowe. Zbuduj dużą ilość robotników i zacznij ulepszać Hatchery do Lair, a następnie do Hive. Wykup technologie transportowe dla Overlordów i zbuduj dodatkową bazę na wschodnim płaskowyżu (). Oczyść też południowy płaskowyż (2). Są tam tylko Zeloci oraz Reaver. Twoje początkowe siły lotnicze bez problemu poradzą sobie z tym zadaniem. Wybuduj dodatkową bazę i zacznij od wydobycia gazu. Będziesz go potrzebował w dużych ilościach do produkcji lotnictwa. Do budowy Gurdianów potrzebujesz ulepszyć budynek Spire do Great Spire. Od teraz możesz ewoluować Mutaliski do Guardianów. Zamieniają się na chwilę w kokon, a następnie wykluwa się bombowiec. Proces trwa chwilę, więc warto rozpocząć przemianę w bezpiecznym miejscu np. w bazie. Warto mieć kilka Zerg Queen do zarażania wrogich transportowców i używania umiejętności Spawn Broodlings do natychmiastowej eliminacji Dragoonów.

Grupa Mutalisków łatwo zniszczy Reavery oraz powstrzyma kontratak Scoutów lub Dragoonów. - Misja 6 - The Dark Templar | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Grupa Mutalisków łatwo zniszczy Reavery oraz powstrzyma kontratak Scoutów lub Dragoonów.

Wróg posiada główną bazę w prawym dolnym rogu i dwie małe placówki obronne. Rozbuduj swoje lotnictwo tak, aby posiadać pełna drużynę Mutalisków i Guardianów. Myśliwce trzymaj w odwodzie, najlepiej w środkowej części. Bombowcami zacznij powoli niszczyć wysunięte forty wroga. Zacznij od północnego, gdzie znajdziesz budynek produkujący Reaverów (3). Kiedy go zniszczyć, przeciwnik zacznie go odbudowywać w swojej bazie, więc wykorzystaj ten moment na dodatkowy atak lądowy np. rzuć chmarę Zerglingów do południową bazę (duża ilość Dragoonów) i wesprzyj ich szturm przy użyciu lotnictwa (4). Wróg będzie korzystał z pojedynczych transportowców oraz myśliwców. Mutaliski poradzą sobie z nimi bez problemu.

Grupa bombowców Guradian bez problemu poradzi sobie z mniejszymi grupami wrogów i fortyfikacji, jednak są bezbronne wobec myśliwców wroga. Trzymaj oddział Mutalisków w odwodzie. - Misja 6 - The Dark Templar | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Grupa bombowców Guradian bez problemu poradzi sobie z mniejszymi grupami wrogów i fortyfikacji, jednak są bezbronne wobec myśliwców wroga. Trzymaj oddział Mutalisków w odwodzie.

Po oczyszczeniu placówek wroga, zaatakuj główną bazę Protossów (5). Najlepiej jest zabrać lotnictwo do dolnej krawędzi i przelecieć aż za pola minerałów (6). Z tej pozycji zniszcz Nexus. Teraz wyślij piechotę, aby zaczęła atakować zachodnią część bazy i wspomóc ich bombowcami. Sukcesywnie niszcz bazę, a jeśli pojawią się jednostki Reaver, wycofaj siły lądowe i zniszcz je lotnictwem. Teraz możesz ponownie skupić się na niszczeniu struktur i jednostek. Po zniszczeniu bazy wroga, Tassadar spełni obietnicę i będzie oczekiwał na pojedynek z Kerrigan na środku mapy. Przetransportuj Kerrigan na tą wysepkę i obejrzyj animację.