Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 poradnik Simon the Sorcerer 4

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Zwabić królika w pułapkę

1 - Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Nie po dobroci (hehehe), to sposobem - Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Nie po dobroci (hehehe), to sposobem. Znaczy, trzeba skonstruować pułapkę. Wiadomo, króliki jedzą zieleninę, jednak ten jest jakby lekko drapieżny, zatem pasowałoby ową zieleninę przyprawić czymś czerwonym... Simon maszeruje więc niezbadaną jeszcze a prowadzącą nad rzekę ścieżką (w dół). Tu natychmiast rzuca mu się w oczy leżący na dróżce (trochę poniżej myśliwskiej ambony) martwy dzik, nad którym krąży chmara much. Oto czego szukamy. Chłopak wyciąga zatem zerwany wcześniej mlecz i macza go w świńskiej krwi (użyj mlecza na martwym dziku).

A skoro już tu dotarł, warto by się rozejrzeć. Nieopodal (po prawej) stoi ul, jednak zaczepianie pszczół byłoby raczej ryzykowne. Natomiast na pomoście nad rzeką nasz czarodziej znajduje kawałek sznurka, służącego zapewne do cumowania łodzi. Oczywiście odwiązuje go - sznurek to podstawa wyposażenia każdego bohatera przygodówki!

2 - Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Nad rzeką stoi także cygańska przyczepa należąca do trupy aktorskiej (po lewej), jednak w tej chwili nikogo nie ma w pobliżu - Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Nad rzeką stoi także cygańska przyczepa należąca do trupy aktorskiej (po lewej), jednak w tej chwili nikogo nie ma w pobliżu. Na ścianie wozu wisi tylko kartka pozostawiona przez zespół.

Zatem Simon wraca na skrzyżowanie, a stamtąd udaje się do chaty drwala. Zagaduje mężczyznę na temat pułapki na króliki i otrzymuje od niego kawał drewna. Z nim wędruje do stolarza i jego również zahacza w sprawie pułapki. I po chwili sprytna drewniana skrzyneczka jest gotowa.

3 - Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Powróciwszy na rozstaje, chłopak ustawia pułapkę w pobliżu króliczego mieszkanka (użyj pułapki na norze) - Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie