Uratować Magiczne Królestwo cz.3 | Simon the Sorcerer 4 poradnik Simon the Sorcerer 4
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Zwabić królika w pułapkę
Nie po dobroci (hehehe), to sposobem. Znaczy, trzeba skonstruować pułapkę. Wiadomo, króliki jedzą zieleninę, jednak ten jest jakby lekko drapieżny, zatem pasowałoby ową zieleninę przyprawić czymś czerwonym... Simon maszeruje więc niezbadaną jeszcze a prowadzącą nad rzekę ścieżką (w dół). Tu natychmiast rzuca mu się w oczy leżący na dróżce (trochę poniżej myśliwskiej ambony) martwy dzik, nad którym krąży chmara much. Oto czego szukamy. Chłopak wyciąga zatem zerwany wcześniej mlecz i macza go w świńskiej krwi (użyj mlecza na martwym dziku).
A skoro już tu dotarł, warto by się rozejrzeć. Nieopodal (po prawej) stoi ul, jednak zaczepianie pszczół byłoby raczej ryzykowne. Natomiast na pomoście nad rzeką nasz czarodziej znajduje kawałek sznurka, służącego zapewne do cumowania łodzi. Oczywiście odwiązuje go - sznurek to podstawa wyposażenia każdego bohatera przygodówki!
Nad rzeką stoi także cygańska przyczepa należąca do trupy aktorskiej (po lewej), jednak w tej chwili nikogo nie ma w pobliżu. Na ścianie wozu wisi tylko kartka pozostawiona przez zespół.
Zatem Simon wraca na skrzyżowanie, a stamtąd udaje się do chaty drwala. Zagaduje mężczyznę na temat pułapki na króliki i otrzymuje od niego kawał drewna. Z nim wędruje do stolarza i jego również zahacza w sprawie pułapki. I po chwili sprytna drewniana skrzyneczka jest gotowa.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie