Resident Evil Village: Zagadka z 5 dzwonami - rozwiązanie Resident Evil Village poradnik, solucja
Dimitrescu's Portait - rozwiązanie zagadki
Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village znajduje się szczegółowy opis zagadki z 5 dzwonami z pomieszczenia Atelier w zamku Dimitrescu. Poniższa solucja podpowiada gdzie odnaleźć wszystkich 5 dzwonów i jak poprawnie aktywować każdy z nich.
Miejsce rozwiązywania zagadki z dzwonami
Opisywaną zagadkę możecie rozwiązać w pomieszczeniu Atelier na piętrze 2F zamku. Do pomieszczenia tego możecie dotrzeć po raz pierwszy niedługo po pokonaniu ostatniej trzeciej wampirzycy w bibliotece Library.
W pomieszczeniu jest portret Dimitrescu's Portait. Dodatkowo do mniejszego obrazu przyczepiona jest notatka z podpowiedzią do sposobu rozwiązania zagadki.
Odnalezienie pięciu dzwonów
Waszym zadaniem jest odnalezienie 5 dzwonów, które można trafić z broni palnej w pomieszczeniu Atelier. Do rozwiązania zagadki najlepiej użyć pistoletu i nie marnować dzięki temu amunicji do lepszych broni. Do dzwonów możecie strzelać w dowolnej kolejności - poniższa kolejność jest jedynie przykładową.
Pierwszy dzwon jest na okrągłym stoliku obok portretu.
Drugi dzwon jest dość problematyczny. Przymocowano go do wahadła, które pracuje za ścianą z otworami. Musicie zaczekać aż dzwon odsłoni się na krótką chwilę za jednym z otworów (powyższy obrazek) i szybko oddać ostrzał. W razie spudłowania możecie oczywiście powtórzyć atak.
Trzeci dzwon jest trudniejszy do zauważenia z racji na swoje niewielkie rozmiary. Postawiono go na dużym meblu, przed obrazem.
Czwarty ścian wymaga skorzystania z małych schodów w pomieszczeniu. Po tym jak wyjdziecie po nich na górę ostrzelajcie żyrandol przy suficie po to żeby zaczął się bujać. Będzie on odsłaniał dzwon i musicie ponownie oddać strzał w idealnym momencie.
Piąty dzwon możecie ostrzelać z tego samego miejsca, z którego trafiliście w czwarty dzwon. Zainteresuje się oknami przy suficie. Widać za nimi znajdujący się na zewnątrz dzwon. Wycelujcie w niego i doprowadźcie do tego żeby pocisk lecąc do celu rozbił okiennicę.
Dzięki "zapaleniu" wszystkich 5 dzwonów odblokuje się przejście za wielkim obrazem.