Resident Evil Village: Pokonanie Donny Beneviento i powrót do wioski - solucja Resident Evil Village poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village znajdziecie opis przejścia nietypowej konfrontacji z Donną Beneviento oraz kontrolowaną przez nią lalką Angie. Dowiecie się gdzie odnajdywać ukrywającą się Angie oraz jak doprowadzić do zamordowania Donny Beneviento. Wyjaśniamy też jakie atrakcje czekają Ethana w drodze powrotnej z lokacji House Beneviento do wioski.
Donna Beneviento i Angie - starcie z bossem
Po opuszczeniu piwnicy i powrocie na główny poziom Domu Beneviento napotkacie Donnę Beneviento i kontrolowaną przez nią lalkę Angie. Rozpocznie się nietypowa konfrontacja z bossem. Ethan nie ma elementów ekwipunku, ale cały pojedynek wygracie bez korzystania z broni palnej.
Starcie to ma unikalne założenia - musicie 3 razy odnaleźć i złapać lalkę Angie (tę w przebraniu panny młodej). Jedynym zagrożeniem są inne lalki, które mogą zaatakować Ethana jeśli za dużo stracicie na poszukiwania Donny Beneviento lub zajrzyjcie w złe miejsce.
Pierwsza kryjówka bossa to pomieszczenie dla gości Guest Room na piętrze budynku. Schody na piętro znajdują się w foyer. Wejdźcie w interakcję z chowającą się lalką żeby załączyła się cut-scenka.
Druga kryjówka bossa to pomieszczenie dzienne Living Room zlokalizowane blisko schodów. Ponownie odpali się filmik przerywnikowy.
Trzecia kryjówka bossa to korytarz obok Foyer.
Po odnalezieniu lalki po raz trzeci boss zostanie pokonany - Donna zginie razem z lalką, którą kontrolowała.
Obejrzyjcie nowo odnalezione obiekty po to żeby zbudować klucz Four-Winged Unborn Key. Niedaleko miejsca wygrania pojedynku znajdziecie również poszukiwany słoik Legs Flask. Oznacza to, że znaleźliście 2 z 4 fragmentów Rose.
Zanim opuścicie lokację House Beneviento zabierzcie lalkę Angie, która jest klasyfikowana jako bardzo wartościowy skarb (do sprzedania Duke'owi za 28000 kredytów).
Powrót do wioski
Ponownie musicie skorzystać z windy i rozpocząć podróż górską ścieżką. Po dotarciu do ogrodu Garden zauważycie, że główna ścieżka została zablokowana i będziecie musieli wybrać boczną, która biegnie obok pojedynczej chatki.
Spodziewajcie się tu napotkania licznej grupy zwykłych potworów. Możecie starać się ich unikać z racji na ich powolne ruchy, bądź też przystępować do walk z nimi.
Zdecydowanie powinniście zajrzeć do wnętrza samej chatki, gdyż pozostawiono w niej strzelbę W870 TAC. Ma ona lepsze bazowe statystyki od shotguna zdobytego na początku gry - zadaje większe obrażenia, a także ma minimalnie lepszą szybkostrzelność i czas przeładowania. Strzelbę tę możecie oczywiście ulepszać dalej u Duke'a oraz odnajdywać/kupować modyfikacje do niej.
Opcjonalną czynnością jest również zbadanie domu na wzgórzu po przeciwnej stronie ogrodu. Znajdują się tam m.in. klucz Luthier's Key do zbadania zamkniętej chatki ze złotą skrzyną w wiosce oraz jedna z zagadek z labiryntem (piłkę do niej znajdziecie niedaleko chatki, w której był shotgun).
Po powrocie do głównej części wioski warto pogadać z Duke'em po to żeby sprzedać zebrane do tej pory niepotrzebne przedmioty. Duke zaoferuje też nowe towary, m.in. przepis do wytwarzania wybuchowych pocisków do granatnika (sam granatnik znajdziecie już za niedługo).
Możecie wejść w interakcję z ołtarzem Altar i umieścić w nim zdobyty w Domu Beneviento przedmiot Legs Flask. Do odnalezienia pozostały jeszcze 2 takie obiekty.