Resident Evil Village: Stan gry - jak zapisać? Resident Evil Village poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do Resident Evil Village znajdują się informacje jak zapisywać stan gry. Dowiecie się o automatycznych i manualnych zapisach stanu gry, a także o przydatności zapisywania postępów.

Resident Evil Village posiada wbudowany mechanizm automatycznych sejwów. Są one tworzone zazwyczaj w momencie wkroczenia do ważnej lokacji czy przed przystąpieniem do większej bitwy.

Możliwe jest też tworzenie własnych manualnych sejwów i wykorzystywane są do tego maszyny do pisania podobne do tej z powyższego obrazka. Przykładowe pierwsze maszyny do pisania możecie znaleźć w kościele w wiosce oraz w pokoju handlarza Duke'a w zamku. Są one bardzo łatwe do odnalezienia i są też oznaczane ikonami Save Point na mapie.

Maszyny do pisania pozwalają zapisywać grę na różnych slotach. Może to być pomocne między innymi jeśli:
- Chcecie mieć opcję powrócenia do wcześniejszego fragmentu gry np. na potrzeby zdobycia trofeów czy powtórzenia jakiegoś rozdziału z lepszym rezultatem.
- Wykonujecie speedruna i chcecie uważnie monitorować postępy w temacie ilości czasu potrzebnego do przejścia gry.