Ratchet & Clank Rift Apart: Wee Roger, Torren IV - jak pokonać? Ratchet & Clank Rift Apart poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Ratchet & Clank Rift Apart znajdziecie opisy pojedynków z bossami Wee Roger oraz Not-So-Wee Roger. Jest to dwóch podobnych do siebie elitarnych przeciwników, których spotkacie na planecie Torren IV. Z poniższego opisu dowiecie się kiedy dochodzi do konfrontacji z bossami Roger, jak unikać ich ataków oraz jak doprowadzić do pokonania ich.
Pierwszy boss
Do konfrontacji z pierwszym z bossów - Wee Roger - dojdzie niedługo po tym jak w wyniku postępów w eksploracji planety Torren IV odblokujecie zdolność wyrzutnik, czyli tę pozwalającą katapultować bohatera z interaktywnych wiszących zaczepów.
Po jednym z użyć wyrzutnika wylądujecie na pokładzie latającego statku i w pierwszej kolejności musicie pozbyć się grupy zwykłych piratów. Nie powinni oni być zbyt trudni do pokonania, choć unikajcie ustawiania się blisko wybuchowych skrzynek, które mogą być detonowane po przypadkowych atakach wrogów.
W trakcie rozgrywania walk na głównym pokładzie statku załączy się krótka cut-scenka zwiastująca przybycie bossa Wee Roger.
Podczas walk starajcie się cały czas pozostawać w ruchu. Pomagajcie sobie widmowym pędem oraz lotobutami po to żeby Wasza postać nie została łatwo zapędzona w róg i nie zaczęła odnosić dużych obrażeń.
Boss potrafi wykonywać dość dalekie skoki i zawsze oddalajcie się też od miejsc, w których planuje wylądować.
Wee Roger strzela minami i miejsca, w których mają one wylądować symbolizowane są czerwonymi znakami pojawiającymi się na ziemi. Możecie próbować niszczyć wybuchowe pociski w locie lub używać widmowego pędu żeby łatwo oddalać się od miejsc, w których mają one uderzyć.
Do atakowania bossa możecie używać różnych broni. Sprawdzą się np. Zderzacz negatronów czy Pioruner, który mógłby na krótkie chwile paraliżować wielkiego przeciwnika.
Na pokładzie statku są do odnalezienia skrzynki, dzięki którym możecie próbować uzupełniać amunicję, jak również leczyć się.
W trakcie prowadzenia walk na pokładzie mogą pojawić się nowi słabi przeciwnicy. Najlepiej jest pozbywać się ich silnymi atakami obszarowymi czy rzucanymi Druzgobombami po to żeby nie tracić zbyt wiele czasu na zajmowanie się ich eliminacją.
Pokonany boss rozpadnie się na części i będziecie mogli wznowić główną przeprawę.
Drugi boss - Not-So-Wee Roger
Drugi boss - Not-So-Wee Roger - pojawia się stosunkowo niedługo po rozprawieniu z opisanym powyżej pierwszym bossem Wee Roger. Do konfrontacji z nowym dużym mechanicznym przeciwnikiem dojdzie w drodze do Naprawiacza - wielkiej wyłączonej maszyny.
Walka z bossem Not-So-Wee Roger ma bardzo zbliżony przebieg do poprzedniej konfrontacji:
- musicie oddalać się szybko od miejsc, w których boss planuje wylądować po dalekim skoku oraz również trzymać się z dala od wybuchowych skrzynek,
- musicie niszczyć wystrzeliwane przez bossa pociski lub pomagać sobie widmowym pędem żeby oddalać się od miejsc, w których wylądują,
- do atakowania bossa możecie używać dowolnych broni, przy czym najlepsze będą te o dużej sile rażenia, które łatwo trafią w stosunkowo powolnego przeciwnika.
Jedyną nowością jest to, że do walk mogą przystępować piraci z tarczami. Możecie ignorować pomocników bossa, bądź też przełączać się na dobre bronie do walki na krótkim dystansie i wyczekiwać aż wrogowie z tarczami na krótkie chwile odsłonią się przed wykonaniem ataku wręcz. Pozwoli to Wam ich łatwo osłabić, sparaliżować lub wyeliminować.
Pokonanie drugiego z bossów z Torren IV pozwoli Wam wznowić podróż do miejsca zrestartowania Naprawiacza.