Ratchet & Clank Rift Apart: Clank, Powrót na Savali - rozwiązania zagadek, lista Ratchet & Clank Rift Apart poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Ratchet & Clank Rift Apart znajdziecie informacje jak rozwiązać wszystkie 3 zagadki logiczne Clanka po powrocie na Savali - to finałowa czwarta lokacja powiązana z zagadkami. Dowiecie się jak manipulować sferami w zagadkach zaliczanych po dotarciu do katakumb na Savali i jak doprowadzać inne Clanki do meta-terminalu.
Miejsce rozpoczęcia zagadek
Do rozwiązania finałowych 3 zagadek możecie przystąpić po powrocie na planetę Savali - ma to miejsce po zniszczeniu statków Nefariousa w trakcie powtórnej wizyty na Sargasso. Po znalezieniu się po raz drugi na Savali musicie odblokować dostęp do katakumb, a także w trakcie ich eksploracji rozprawić się z bossem - Nieumarłym Grunthorem.
Docelowo znajdziecie się w miejscu z obrazka. Wejście w interakcję z nową anomalią będzie związane z chęcią wejścia w posiadanie Mapy Wymiarów (Dimensional Map) i konieczne okaże się przystąpienie do zagadek Clanka.
Pierwsza zagadka
Zacznijcie od wykonania podwójnego skoku nad przepaścią żeby wylądować na półce z elektryczną sferą (Electric Sphere).
Rzućcie od razu elektryczną sferą w lewy generator pokazany na obrazku 2. Doprowadzi to do obrócenia o 90 stopni całej platformy, na której aktualnie stoicie.
Wyruszcie prosto i dotrzyjcie do miejsca zabrania ciężkiej sfery (Heavy Sphere - obrazek 1).
Nieco dalej po lewej stronie znajduje się druga ciężka sfera (obrazek 2), a więc w inwentarzu powinniście mieć aktualnie dwie.
Obróćcie się o 180 stopni w miejscu gdzie zdobyliście drugą ciężką sferę. Rzućcie jedną z ciężkich kul w zaznaczony na obrazku slot ruchomej platformy. Doprowadzicie dzięki temu do opuszczenia jej.
Wybierzcie z inwentarza pierwszą ciężką sferę, którą nadal macie przy sobie. Ustawcie się w miejscu z obrazka (będzie to później obrotowa platforma) i rzućcie ciężką sferą w zaznaczony na obrazku slot sąsiadujący z opuszczoną przed chwilą platformą. Sprawi to, że biegnące projekcje nie zostaną zdmuchnięte przez pracujący wentylator.
Pozostańcie w miejscu i zaczekajcie aż projekcje dobiegną do płyty naciskowej z obrazka 1.
Platforma, na której stoicie zmieni swoje położenie. Pozwoli to Wam zabrać elektryczną sferę z obrazka 2.
Na półce, z której zabraliście elektryczną sferę, jest też płyta naciskowa. Nie ruszajcie się z niej i zaczekajcie aż biegnące projekcje zmienią położenie sąsiedniej platformy. Docelowo projekcje powinny biec ścieżką narysowaną na dołączonym obrazku.
W dalszym ciągu nie schodźcie z płyty naciskowej. Rzućcie elektryczną sferą w slot zaznaczony na obrazku 1. Pozwoli to projekcjom odbyć podróż kablem i dotrzeć do meta-terminalu. Po tym jak wyjście zostanie odblokowane skorzystajcie z opcji teleportacji.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie