Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Zadanie 6: Zaginiony personel

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 5: Niepokojące dowody

Plemię Kamiennych Noży (V)

W - Zadania główne (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

W. Wejście

1. Stojak na broń - Strzały +1, kama +1, onyksowa włócznia, krótki łuk

2. Wódz plemienia

3. Klatka

4. Skrzynia - Klejnoty, lecznicza mikstura, miecz półtoraręczny +1

Kolejne zadanie polega na znalezieniu reszty załogi rozbitego statku, w tym panią kapitan - Lastri Kassireh - Zadania główne (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Kolejne zadanie polega na znalezieniu reszty załogi rozbitego statku, w tym panią kapitan - Lastri Kassireh . Idź do jaskini plemienia Kamiennych Noży , którą znajdziesz w okolicy wraku statku . W środku, blisko wejścia warto zabrać broń zostawioną na stojaku. Idź na koniec jaskini, gdzie znajdziesz plemiennego wodza wraz z kilkoma współbraćmi. Porozmawiaj z nim i pozwól mu odejść w pokoju lub rozpocznij walkę z goblinami (nie zapomnij przeszukać ich ciał). Zabierz jeszcze zawartość skrzyni , a następnie otwórz klatkę, w której zamknięta jest Lastri . Zrobisz to za pomocą klucza otrzymanego od wodza goblinów lub zabranego z jego ciała. Pani kapitan wróci do Samargolu , a Ty podążaj za nią. Idź porozmawiać z Sa'Sani . Otrzymasz nagrodę, w wysokości 2000 $ . Dowiesz się również, że w tawernie czeka na Ciebie Lastri i chce z Tobą porozmawiać.

Zadanie 7: Poszukiwanie prawdy

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 6: Zaginiony personel

Lantański obóz drwali

0 - Zadania główne (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Wejście do obozu / golem

2. Portal

3. Dall Niklarz

4. Nil Sheafrustle

5. Ahri "Golemowa" (kupiec)

6. Duch

7. Zasypana ziemia / ciało ducha

Z zeznań Lastri Kassireh wynika, że za sabotaż odpowiedzialny jest Luaire - współpracownik Sa'Sani . Masz go wyśledzić i przyprowadzić do Samargolu . Udaj się na północ, do Lantańskiego obozu drwali . Podejdź do golema stojącego przy wejściu do obozu. Tam też porozmawiaj z Dallem Niklarzem . Idź teraz w głąb obozu, gdzie koło portalu znowu spotkasz Dalla . Jeszcze raz z nim porozmawiaj, aby dowiedzieć się więcej o lokalnych problemach.

Problemy z dinozaurami

Musisz zdobyć 6 pazurów deinonychów i oddać je Dallowi , aby udowodnić, że pozbyłeś się jednego z ich problemów. Jeżeli nie masz pazurów przy sobie wyjdź na mapę świata . W pobliżu obozu znajdziesz mnóstwo dinozaurów .

Niepokoje

Dall twierdzi, że ktoś w nocy niszczy ich sprzęt. Wyjdź przed obóz i poczekaj do zmierzchu. Tuż obok wejścia pojawi się duch . Najpierw musisz stoczyć z nim walkę, ale kiedy będzie bliski śmierci przestanie być agresywny i zacznie z Tobą rozmawiać. Opowie Ci o swojej śmierci spowodowanej przez jednego z tutejszych robotników. Teraz możesz go zabić lub pomóc w zadośćuczynieniu i wygrzebać jego ciało, a następnie powiedzieć o wszystkim Dallowi .

Problem z wihajstrem

Okazuje się, że do portalu brakuje pewnej części - Zadania główne (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Okazuje się, że do portalu brakuje pewnej części . Możesz skorzystać z umiejętności Rzemiosło i samemu wykonać potrzebny element lub wyjść na mapę świata i zaatakować znajdującego się w pobliżu obozu chorowitego Megaraptora . W ciele dinozaura znajdziesz brakującą część .

Po wykonaniu tych zadań Dall da Ci truciznę , którą został otruty jeden z jego pracowników.